Horlogeoutlet.nu

Horlogeoutlet.nu

De website www.horlogeoutlet.nu is een
webwinkel in originele horloges, horlogebanden
en -onderdelen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 17-02-2017 ingetrokken

8,9

• MK
    Review voor Horlogeoutlet.nu

Zeer tevreden. Door een verbindingsfout tussen iDeal en de webshop had ik mijn bestelling wel betaald, maar was de bestelling niet binnengekomen. Binnen 5 minuten, lang voor ik door had dat er iets mis was, werd er persoonlijk contact opgenomen, en met in totaal een half uur was de bestelling correct afgehandeld. Chapeau!

• L.r.bijl
    Review voor Horlogeoutlet.nu

Tot op heden geen levering, website belooft voor 17 uur bestelt, yelfde dag verzonden, dit was 5 dagen geleden inmiddels.
    Gemaild en meermaals gebeld en voicemail ingesproken, echter geen enkele reactie.

• Arend
    Review voor Horlogeoutlet.nu

Het horlogebandje (van een wat ouder model Casio) kwam na een dag aan en paste uitstekend. Het was een originele Casiohorlogeband. Prima service.

• Anoniem
    Review voor Horlogeoutlet.nu

Uitermate snel en accuraat geregeld

• Lody

Snel en goed geleverd

• ali

heel goed dankjewel

• j.driessen

zeer snel afgehandeld prima

• Lenneke
    Review voor Horlogeoutlet.nu

Duidelijke beschrijving op de website en snelle levering. Keurig verpakt en verzonden..

• JAN

HEEL SNEL GELEVERD !!

• Peter
    Review voor Horlogeoutlet.nu

Mooi horloge van top kwaliteit

• Veldman
    Review voor Horlogeoutlet.nu

Prima product, snelle levering.

• Dennis

Op tijd goed geleverd.

Antwoord van Horlogeoutlet.nu

Bedankt voor uw beoordeling!
    Wij waarderen de mening van onze klanten.

• Sharon Groenendijk
    Review voor Horlogeoutlet.nu

Onwijs fijne service van dit bedrijf gehad. Top

• Ruben
    Review voor Horlogeoutlet.nu

Product netjes geleverd. Helaas waren de meeste e-mails met informatie in de map met ongewenste e-mail terecht gekomen. Daardoor ben ik even in de veronderstelling geweest dat ik opgelicht was. Gelukkig bleek dit niet zo te zijn en heb ik nu eindelijk het horloge wat ik wil.

• Klaas van der Voorst

Erg goed bevallen.

• hans wijgers
    Review voor Horlogeoutlet.nu

prima horlogeband en snelle levering.

• Bernardina
    Review voor Horlogeoutlet.nu

Twee weken geleden bestelde ik een horloge bij de Horloge outlet. Tot op heden heb ik niets ontvangen, maar ook niets gehoord over vertraging oid. Ik stuurde al 2 x een mail, verstuurde een contactformulier en ik heb ook telefonisch een boodschap ingesproken. Nog geen reactie!

• Kees den Hartog
    Review voor Horlogeoutlet.nu

Bij Horlogeoutlet heb ik een Diesel horloge gekocht, omdat de prijs aantrekkelijk voor mij was t.o.v. andere webshops. Zeer tevreden mee.
    Alhoewel de logo van webwinkelkeur niet op hun website staat, toch zeker een betrouwbare website.
    Een verbeterpunt voor Horlogeoutlet.nu is om het logo op de website te plaatsen, zodat ook andere bezoekers weten dat ze een betrouwbare webshop bezoeken.