HotelEquip
HotelEquip is dé online totaalshop voor ieder type hotelkamer binnen de Benelux.

Wij staan voor een persoonlijke benadering, hoogwaardige en duurzame producten tegen scherpe prijzen. Wij zorgen ervoor dat jouw bestelling vervoerd wordt tegen een aantrekkelijk tarief.

Eveneens ben je bij ons op het juiste adres voor het personaliseren van onder andere bad cosmetica.

Lidmaatschap per 01-07-2023 stopgezet

8,3

• Fam. W.
    Review voor HotelEquip

Heel blij met het droogstrijkijzer dat ik nergens anders op het web vond. Het heeft precies wat ik nodig vind. De levering was geheel overeenkomstig hetgeen aangekondigd was (enkele werkdagen).

• Karin
    Review voor HotelEquip

Prima service en prima product. De levering laat inderdaad wat op zich wachten. Dat vind ik niet erg. We zijn inmiddels zo gewend (en verwend) dat alles de volgende dag geleverd wordt dat een paar dagen wachten voor sommigen blijkbaar te veel is. Voor mij geen probleem. Gewoon iets eerder bestellen en niet tot het laatst wachten.

• Martina Muller
    Review voor HotelEquip

Wij van Stichting Hulp Voor Minima Noord - Holland hebben van dit fantastisch bedrijf een sùper donatie
    mogen ontvangen voor de minima
    Hulde voor deze kanjers
    www. hvm-nh. org

• Marcel

Goed geregeld

• Martine Duin
    Review voor HotelEquip

Het zou op de site moeten staan, als dingen niet op voorraad zijn. Nu moet je vooraf betalen, wat ook al heel ongebruikelijk is vergeleken bij andere bedrijven en krijg je de spullen pas veel later geleverd. Ik heb de bestelling gedaan op 19 mei. 25 mei zelf gebeld wanneer ik de order kon verwachten. Kreeg toen als antwoord volgende week. En deze week een mail ( vol met spelfouten) dat het in de maand juli pas geleverd gaat worden.

• Eline
    Review voor HotelEquip

Na bestelling product dagenlang niets van ze gehoord.Dus toen maar eens gevraagd wanneer ze dachten het bestelde op te gaan sturen.
    Dat zou dan weer volgende week worden, terwijl het product op voorraad stond bij bestellen. Laat even weten als het verzenden erg lang gaat duren...

• Joyce
    Review voor HotelEquip

Snelle levering van heerlijke producten

• D.Bargi

Bestelling ging

• Martin Smiet
    Review voor HotelEquip

Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

• administratie@bed-bites-business.com

snel en volledig geleverd

• Joëlle
    Review voor HotelEquip

Goede prijs-kwaliteit verhouden, groot assortiment & mijn bestelling is op tijd geleverd. Het contact met HotelEquip is ook top verlopen. Zijn fijne mensen om mee samen te werken.