Houtkachelkeuze

Wij verkopen diverse
houtkachels voor binnen en
buiten. Alle onze hoog
rendement houtkachels voldoen
aan de strengste milieu normen.
Kies ook een voordelige kachel
voor op terras.

Lidmaatschap per 15-09-2020 stopgezet

6,5

• Annette de Wijs
    Review voor Houtkachelkeuze

WAARDELOOS!!!!! Kachel gekocht en na levering bleek al snel dat de kachel onze kamer niet kon verwarmen. Niet alleen niet kon verwarmen maar we hadden het zelfs koud.Na telefonisch contact over onze ontevredenheid werd al snel duidelijk dat ervanuit hun geen oplossing kwam.We kregen de helft van wat we betaald hadden terug.Niet alleen werden we gewoon niet te woord gestaan maar kwam er ook geen oplossing.Uiteindelijk de verzekering ingeschakeld en die hebben het opgelost.Interesse in een kachel...loop aub een deur verder want verkopen kunnen ze maar van service hebben ze nog nooit gehoord.

• Peter van Veldhuizen
    Review voor Houtkachelkeuze

Zeer goede ervaring gehad met deze webshop. Was eerst wat twijfelachtig met de aangegeven maten op de website, ben daar snel en goed mee op de hoogte gehouden.
    Vrijdag besteld, maandag daarop in huis.
    Paps leverde hem, en heeft men ook nog handige tips gegeven.
    Al met en al een goeie ervaring

• G.M. den Dekker
    Review voor Houtkachelkeuze

Zoals gemaild hebben we niet het model dat aangeboden gekregen. Hier werd laconiek over gedaan met , dit is het nieuwe model, en hierover hebben ze ons niets laten weten.

• Jolanda Wijnbergen
    Review voor Houtkachelkeuze

Vandaag door transporteur verkeerde kachel geleverd. Met 'eigen' vervoer vanuit Brabant naar Apeldoorn om de goede kachel te brengen en uiteraard de verkeerde weer mee genomen. Zeer tevreden over afhandeling. Vriendelijke mensen. Dat noemen ze nu Service.. Dikke tien!

• Andre
    Review voor Houtkachelkeuze

Kachel besteld, aangegeven levertijd 1 tot 1,5 week. Daadwerkelijke levertijd kwam uit op 35 dgn!! Tussentijds wel redelijk op de hoogte gehouden. Op de dagen dat gezegd werd dat de kachel geleverd werd bij huis gebleven echter geen kachel. Uiteindelijk alles goed gekomen na 35 dagen.