Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Houtkamp Lederwaren heeft 8 5 ster reviews 8
Houtkamp Lederwaren heeft 1 4 ster reviews 1
Houtkamp Lederwaren heeft 0 3 ster reviews 0
Houtkamp Lederwaren heeft 0 2 ster reviews 0
Houtkamp Lederwaren heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Els

    Probleem met mijn riem,maar was super snel opgelost. Gelijk een reactie en een nieuwe toegestuurd. Van mij krijgen ze een dikke 10

  2. Jenny

    In november '24 een Horeca holster besteld, maar daarvan begon helaas het stiksel los te laten/inscheuren......Een mail gestuurd en kreeg al binnen 2 uur een mail terug, met daarin het voorstel om een nieuwe op te sturen !!! Binnen 2 dagen werd het al bij mij thuis bezorgd!!! Super snelle en zeer goede service ;)

  3. Hoe zou je Houtkamp Lederwaren beoordelen?

  4. Ger de Knegt

    De enigste winkel/webshop waar de door mij bestelde elastische riemen (Landley) ook de werkelijk bestelde lengte hadden. Snel verzonden, netjes verpakt en je wordt duidelijk geinformeerd over de levering en werden dan ook keurig de volgende dag afgeleverd in de bb. CHAPEAU!!

  5. Anton

    Keurig, goede support

  6. Dyckmans

    Levering laat op zich wachten, in eerste instantie track and trace levering op dinsdag, mail gekregen over uitstel levering naar woensdag, volgende mail uitstel naar vrijdag. moest de bestelling uiterlijk op donderdag hebben dus betaalde producten waar ik niets meer mee ben. Na overleg met verkoper zouden de kosten voor terugzending alsnog terugbetaald worden. Afwachten maar. Spijtig dat ze gebruik maken van PostNL, zoals steeds waardeloze dienstverlening. De bestelling is dus vrijdagavond aangekomen, de fout lag niet bij webwinkel maar bij PostNL, de communicatie met het salesteam verliep bijzonder hartelijk en uiterst correct, daar het bestelde product me wel beviel heb ik besloten om dit toch te behouden , er werd zelfs beloofd om 25% van het aankoopbedrag terug te storten wegens laattijdige levering wat ik als een uitstekende dienstverlening beschouw, daarom deze aanpassing van mijn reviewscore. 5 sterren voor de webwinkel vanwege hun respect naar de klant toe, 5 sterren voor het geleverde product en spijtig genoeg 1 ster voor PostNL wegens laattijdige levering.

    Reageer
  7. Joris

    Uitstekende service, klantvriendelijkheid.