Houtkamp Lederwaren

Houtkamp Lederwaren

Houtkamp Lederwaren is de winkel voor lederwaren in Varsseveld en online. Onze webwinkel een ruim aanbod portemonnees, creditcardhouders, laptoptassen en horeca lederwaren van verschillende merken. Enkele van onze merken zijn Bombata, Figuretta, Ögon Designs, Landley en Hillburry. Heeft u nog vragen? Wij helpen u uiteraard graag verder.
8,9

• Anton

Keurig, goede support

• Dyckmans
    Review voor Houtkamp Lederwaren

Levering laat op zich wachten, in eerste instantie track and trace levering op dinsdag, mail gekregen over uitstel levering naar woensdag, volgende mail uitstel naar vrijdag. moest de bestelling uiterlijk op donderdag hebben dus betaalde producten waar ik niets meer mee ben. Na overleg met verkoper zouden de kosten voor terugzending alsnog terugbetaald worden. Afwachten maar. Spijtig dat ze gebruik maken van PostNL, zoals steeds waardeloze dienstverlening. De bestelling is dus vrijdagavond aangekomen, de fout lag niet bij webwinkel maar bij PostNL, de communicatie met het salesteam verliep bijzonder hartelijk en uiterst correct, daar het bestelde product me wel beviel heb ik besloten om dit toch te behouden , er werd zelfs beloofd om 25% van het aankoopbedrag terug te storten wegens laattijdige levering wat ik als een uitstekende dienstverlening beschouw, daarom deze aanpassing van mijn reviewscore. 5 sterren voor de webwinkel vanwege hun respect naar de klant toe, 5 sterren voor het geleverde product en spijtig genoeg 1 ster voor PostNL wegens laattijdige levering.

Antwoord van Houtkamp Lederwaren

Bedankt voor de aangepaste positieve beoordeling! Wij zijn blij dat we, ondanks de opgetreden vertraging bij PostNL, het alsnog naar tevredenheid voor u hebben kunnen oplossen.

• Hoe beoordeel je Houtkamp Lederwaren?

• Joris

Uitstekende service, klantvriendelijkheid.

• Hub Mulleneers
    Review voor Houtkamp Lederwaren

Snelle levering wat ze beloven goede prijs mooi product
    Zeer tevreden over deze bestelling

Antwoord van Houtkamp Lederwaren

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, veel plezier met de mooie portefeuille!

• Michael
    Review voor Houtkamp Lederwaren

Top service had wat problemen bellen netjes op komen met goed en eerlijk voorstel TOP goed betrouwbaar bedrijf hou ik van

• van stiphout
    Review voor Houtkamp Lederwaren

Goede service je wordt goed geholpen als je even je maat niet weet