Houtmoed
Bij Houtmoed vind je unieke woon-items van materialen met een onverwacht verhaal. Zo creëer jij zelf een vrolijk en stijlvol interieur, terwijl je ‘per ongeluk’ de wereld een beetje beter en leuker maakt.

• Inez van Dijk
    Geverifieerde klant van Houtmoed

Snelle en goede service, persoonlijk berichtje erbij, heel mooi verpakt, duidelijke uitleg, kortom: heel blij mee!!

• Corina van Opstal
    Geverifieerde klant van Houtmoed

Super leuke artikelen, makkelijk diy!

Antwoord van Houtmoed

Fijn om te horen Corine! Dankjewel voor je fantastische beoordeling.

• Hoe beoordeel je Houtmoed?

• Shirley
    Geverifieerde klant van Houtmoed

Zo een mooi ontwerp. De nieuwe vaas besteld, ik ben er fan van. Mooie ontwerpen, duurzame materialen en het pakketje openmaken is ook al zo een feestje! Ga zo door! Heel blij.

Antwoord van Houtmoed

Dankjewel Shirley! Daar word ik stil van. Heel veel plezier van jouw Vaas OH! :)

• Anneke Smallenbroek
    Geverifieerde klant van Houtmoed

DE bestelling werd snel geleverd, maar de maat viel mij heel erg tegen. Medium is klein en dan is misschien large medium.

Antwoord van Houtmoed

Dankjewel voor je beoordeling Anneke! Wat jammer te horen dat de maat je tegenviel. Deze naam is gekozen omdat het een tussenmaatje is tussen de kleinste (papieren) vaas en de grotere H3.
    Naast het aangeven van de maten in de productomschrijving heb ik met foto's geprobeerd de schaal te verduidelijken, ik zal eens kijken of dit verbetering behoeft! Mocht je toch liever willen ruilen, neem dan gerust contact met me op.

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Houtmoed

Snel geleverd en dus ook lekker snel in elkaar gezet (de papieren vaas die ik besteld heb). Wat een origineel idee!

Antwoord van Houtmoed

Bedankt voor je mooie beoordeling. Het vaasje heb ik met veel plezier voor je gemaakt. Geniet van je aankoop!

• M.d.B.
    Geverifieerde klant van Houtmoed

Wat een leuke winkel! Snelle service en mooie woonaccessoires :)

Antwoord van Houtmoed

Dankjewel voor het fijne compliment :-)

• Marjolein
    Review voor Houtmoed

Maaike van Houtmoed maakt prachtige woonaccessoires waarbij ze ook altijd denkt aan duurzaamheid. Geweldig vind ik dat. Ik heb al meerdere artikelen bij Houtmoed gekocht, voor mezelf en als cadeau voor anderen. Laatst kocht ik een mand op maat, gemaakt van vilt waar gerecyclede spanbanden in zijn verwerkt. En de kleur groen staat prachtig in ons interieur. Helemaal blij mee!

Antwoord van Houtmoed

Wauw Marjolein, wat een mooi bericht. Dankjewel. Daar maakt m’n hart een sprongetje van :)

• Truus
    Review voor Houtmoed

Super originele items in vrolijke kleuren

Antwoord van Houtmoed

Wat een mooie beoordeling, dankjewel!

• marieke
    Review voor Houtmoed

Prachtige onderzetters en ook nog lekker vlot bezorgd.

Antwoord van Houtmoed

Wat fijn dat je zo tevreden bent Marieke, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! :-)

• Annie Groot
    Geverifieerde klant van Houtmoed

Wat een leuke winkel! Ik kocht een cadeau voor een vriendin en kon het daar laten bezorgen. Dank voor de boodschap die je er bij wilde schrijven, dat waardeer ik erg. Groetjes Annie

Antwoord van Houtmoed

Bedankt voor de mooie complimenten Annie, wat fijn dat je tevreden bent!