Hubsan Winkel

Lidmaatschap per 21-04-2022 stopgezet

9,1

• Gert Jan Geerts
    Review voor Hubsan Winkel

Door eerlijke prijzen te hanteren en retour te acsepteeren

• Joep
    Review voor Hubsan Winkel

Een Hubson drone cadeau gehad. Maar er waren wat problemen.
    De drone terug gestuurd na mailcontact met de winkel.
    Binnen drie dagen meerdere malen telefonisch geinformeerd over de voortgang van de oplossing.
    Vriendelijk, vakkundig, snel. Wow. Kan niet beter.

• Piet
    Review voor Hubsan Winkel

Snelle levering, uitstekende service.

• Theo Wittenheer
    Review voor Hubsan Winkel

Vorige week een hubsan h501s gekocht.
    Kreeg hem niet gebonden.
    Na fantastische hulp bleek het een denkfout van mijzelf te zijn.
    Vandaag voor het eerst gevlogen.
    Wat een grandioze drone is dit.

• mitch
    Review voor Hubsan Winkel

tijdje geleden de hubsan h107L gekocht, had de drone gehaald en wat propellors erbij besteld en toen later bedacht ik me, ik heb nog een extra accu nodig maar ik had toen dus dubbele verzendt kosten, heb hun toen een mailtje gestuurd en ze hebben netjes het bedrag terug gestort. erg goede service!

• Charles
    Review voor Hubsan Winkel

Supersnelle reactie via mail en dito levering van bestelling.

• Gemma
    Review voor Hubsan Winkel

Perfect service! Replied very quickly on a delivery question I had. Thank you!

• Jan Gotink
    Review voor Hubsan Winkel

Mijn probleem met de nieuwe zender unit werd telefonisch binnen 5 minuten opgelost. Fantastisch.

• Har Sanders

Hubsan 501S besteld
    Zeer snel geleverd
    Deze zou volgens de diverse beschrijvingen zonder de 4AA batterijen voor de zender zijn
    Of die inmiddels standaard meegeleverd wordt weet ik niet, maar het was een meevaller dat er ook in de zender een Lipo zit
    En dit alles voor een zeer concurrerende prijs
    Meer dan tevreden!

• Charles
    Review voor Hubsan Winkel

goede Webschop, ik heb er een zender gekocht en deze bleek achteraf niet helemaal goed te werken.
    op zondag avond via de mail technische ondersteuning gehad, helaas kon het via deze weg niet verholpen worden en moest ik de zender terug brengen deze werd dan ook gelijk vervangen.
    Helemaal top,

• Jasper uit Hilversum
    Review voor Hubsan Winkel

Arjen is een hartstikke aardige topkerel. Ik was in zijn winkel in Gouda. 100% betrouwbaar. Levert alleen maar goede spullen.

• Ben Groeneveld
    Review voor Hubsan Winkel

Zaterdagavond laat besteld, Dinsdag ontvangen. Terwijl volgens de website maandag de winkel dicht is. Dus zeer vlot! Had een "Drone" bij Blokker gekocht, maar ja absolute beginner dus meermaals gecrashed. Motortje stuk.... En dan Zoeken op internet voor een vervangende motor.... Niks nada noppes dus. Tot ik langs de site van Hubsan Winkel kwam. Goede recenties, en Hubsan ken ik van internet, dat merk heeft ook goede recenties. Ja en wel alles aanwezig op de site qua onderdelen. Tjsa en dan ook maar bij hun besteld, ook extra batterijen en een crash pack.... En wat de hubsan X4 107C+ betreft, vliegt natuurlijk strakker dan die Denver Drone van de Blokker.
    Top Winkel, als ik verder ga met drone vliegen, wordt dit iig mijn vaste stek.

• mike
    Review voor Hubsan Winkel

Ik geef nog matig maar dat kan nog uistekend worden.
    Op beslis.nl een lipo gezien ...7.95 bij U thuis !!!
    Bestel bij hubsan toch incl. verzendkosten 10.45 euro...kind in tranen dus bestel toch maar.
    Zit me toch niet lekker en bel even met Hubsan alwaar ik een mevr. aan de lijn krijg die mij - vrij kortaf- verteld dat alleen boven 100 euro gratis verzonden
    wordt.
    Kortaf zegt ze dat ze beslis.nl erop zal aanspreken...ik ga het volgen.
    Vooralsnog weinig coulance...echter nogmaals het kan nog uitstekend worden.
    !!! Een dag later werd ik gebeld en is er een goede oplossing voor ons beiden uitgekomen...goede service, vertrouwen is terug !! ik geef een uitstekend !!!!

• Ruud Smaling
    Review voor Hubsan Winkel

Super snelle levering van mijn Drone, heb vandaag 2 accu's besteld en een snel lader. Binnen 5 minuten werd ik gebeld door een medewerker met de vraag dat de lader niet voor deze accu''s geschikt is. Is dit service of niet, dikke pluim.

• Tim
    Review voor Hubsan Winkel

Goed! Bestellingen worden snel verwerkt en goed verpakt. Fijn dat je ook werkelijk origineel Hubsan ontvangt. Dat klinkt vanzelfsprekend, maar ik heb bij andere webshops ondervonden dat dat niet altijd zo is.

Concurrerende prijzen maken het ook aangenaam om bij Hubsan-winkel te bestellen. Tot nu toe slechts twee bestellingen gedaan, maar er zullen er ongetwijfeld meer volgen.

• Niels van den Broek
    Review voor Hubsan Winkel

Zelfs vanuit het ziekenhuis belt de technische man mij terug om mij te woord te staan. Waar vind je nog zo'n bedrijf ?! snelle levering en super service... #Beterschap
    www.iHoorn.nl

• Martin W.
    Review voor Hubsan Winkel

Twee extra setjes propellers besteld voor mijn X4. Prijs was scherp en verzendkosten waren ook heel redelijk. Op zondag besteld. Kreeg geen verzendbevestiging maar dinsdag was het wel gewoon in huis. Prima dus.

• Hans
    Review voor Hubsan Winkel

Propellers en accu besteld via de website Hubsan Winkel , keurig verpakt en in no time in huis.
    Onlangs een motortje kapot , drone opgestuurd en 2 dagen daarna in de brievenbus retour en perfekt
    gerepareerd. Prima winkel ,bij vragen via mail bijna meteen antwoord en vragen via de telefoon keurig beantwoord.Ga zo door !!

• Ruslan

Perfect! Would recommend.

• martijn
    Review voor Hubsan Winkel

Ik heb een drone laten repareren. Keurig volgens afspraak gedaan, vlugger dan ik verwachtte. Gewoon top.