Hubsan Winkel
merk Hubsan.
9,1
  • Piet
    Review voor Hubsan Winkel

Snelle levering, uitstekende service.

• Theo Wittenheer
    Review voor Hubsan Winkel

Vorige week een hubsan h501s gekocht.
    Kreeg hem niet gebonden.
    Na fantastische hulp bleek het een denkfout van mijzelf te zijn.
    Vandaag voor het eerst gevlogen.
    Wat een grandioze drone is dit.

• Hoe beoordeel je Hubsan Winkel?

• mitch
    Review voor Hubsan Winkel

tijdje geleden de hubsan h107L gekocht, had de drone gehaald en wat propellors erbij besteld en toen later bedacht ik me, ik heb nog een extra accu nodig maar ik had toen dus dubbele verzendt kosten, heb hun toen een mailtje gestuurd en ze hebben netjes het bedrag terug gestort. erg goede service!

• Charles
    Review voor Hubsan Winkel

Supersnelle reactie via mail en dito levering van bestelling.

• Gemma
    Review voor Hubsan Winkel

Perfect service! Replied very quickly on a delivery question I had. Thank you!

• Jan Gotink
    Review voor Hubsan Winkel

Mijn probleem met de nieuwe zender unit werd telefonisch binnen 5 minuten opgelost. Fantastisch.

• Har Sanders

Hubsan 501S besteld
    Zeer snel geleverd
    Deze zou volgens de diverse beschrijvingen zonder de 4AA batterijen voor de zender zijn
    Of die inmiddels standaard meegeleverd wordt weet ik niet, maar het was een meevaller dat er ook in de zender een Lipo zit
    En dit alles voor een zeer concurrerende prijs
    Meer dan tevreden!

• Charles
    Review voor Hubsan Winkel

goede Webschop, ik heb er een zender gekocht en deze bleek achteraf niet helemaal goed te werken.
    op zondag avond via de mail technische ondersteuning gehad, helaas kon het via deze weg niet verholpen worden en moest ik de zender terug brengen deze werd dan ook gelijk vervangen.
    Helemaal top,

• Jasper uit Hilversum
    Review voor Hubsan Winkel

Arjen is een hartstikke aardige topkerel. Ik was in zijn winkel in Gouda. 100% betrouwbaar. Levert alleen maar goede spullen.

• Ben Groeneveld
    Review voor Hubsan Winkel

Zaterdagavond laat besteld, Dinsdag ontvangen. Terwijl volgens de website maandag de winkel dicht is. Dus zeer vlot! Had een "Drone" bij Blokker gekocht, maar ja absolute beginner dus meermaals gecrashed. Motortje stuk.... En dan Zoeken op internet voor een vervangende motor.... Niks nada noppes dus. Tot ik langs de site van Hubsan Winkel kwam. Goede recenties, en Hubsan ken ik van internet, dat merk heeft ook goede recenties. Ja en wel alles aanwezig op de site qua onderdelen. Tjsa en dan ook maar bij hun besteld, ook extra batterijen en een crash pack.... En wat de hubsan X4 107C+ betreft, vliegt natuurlijk strakker dan die Denver Drone van de Blokker.
    Top Winkel, als ik verder ga met drone vliegen, wordt dit iig mijn vaste stek.