Huidproducten.nl

Huidproducten.nl

Huidproducten.nl voorziet in een duidelijke behoefte. In het verleden waren de producten van Vichy, Eucerin en La Roche-Posay namelijk uitsluitend in de apotheek verkrijgbaar. Via Huidproducten.nl, een initiatief van Apotheek Heino en Apotheek Avereest, is ook online bestellen mogelijk geworden. Als consument heb je dus het gemak van thuis bestellen en je bent ook nog eens verzekerd van de expertise van beide apotheken. Zijn er specialistische vragen op het gebied van huidtherapie en/of schoonheid, dan kunnen we terugvallen op de deskundige medewerkers van SkinEffects. Dit huidexpertisecentrum in Zwolle is onderdeel van dezelfde BV als Huidproducten.nl.
9,1
Filter 102 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 101 met beschrijving

• Mihaela Ionita
    Geverifieerde klant van Huidproducten.nl

Super service. Duidelijk en heel snel afgehandeld. Ik zal zeker blijven bestelen

• Marie-José Beems
    Geverifieerde klant van Huidproducten.nl

Super service. Al jaren klant.

• Hoe beoordeel je Huidproducten.nl?

• Wendy Havinga
    Geverifieerde klant van Huidproducten.nl

Mijn bestelling was niet op voorraad, dus ik kreeg keurig een berichtje dat deze een dag later verzonden zou worden. Het pakket zat vol met proefjes en monstertjes als goedmakertje (denk ik). Prima service!

• Sarah Katsma
    Geverifieerde klant van Huidproducten.nl

Super service! Snel geleverd.

• Theo Van berkel
    Geverifieerde klant van Huidproducten.nl

Mooie korting en extra kadootjes.

• Nathalie
    Geverifieerde klant van Huidproducten.nl

Huidproducten.nl is DE plek waar ik mijn Louis Widmer producten bestel. Super service, snel verzonden en een scherpe prijs. Zelfs als iets tijdelijk uit voorraad is, wordt er direct gereageerd en proactief een oplossing geboden. Een absolute aanrader!!

• Nancy van der Beek
    Geverifieerde klant van Huidproducten.nl

Hele fijne webwinkel. Prijzen zijn dik in orde en als kado altijd wat samples

• S van Riel

Goede en snelle service

• Koning-neppelenbroek

Super service

• Sandy Klaassen
    Geverifieerde klant van Huidproducten.nl

Betrouwbaar en snelle levering!!