Schoolstraat 37

Tessa Joziasse beoordeelde op 2019-08-15

Niets dan lof!

Karina Kampenga beoordeelde op 2019-08-06

Dieren freak beoordeelde op 2019-07-26

Prettige afhandeling van de bestelling. Ik heb gevraagd om de bestelling op een bepaalde dag te laten bezorgen en dat is ook zo verzorgd. Netjes een email ontvangen dat het pakket een dag later aangeboden zou worden bij DHL zodat ik het pakket dan de dag erna in huis zou hebben. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Evelyn Valk beoordeelde op 2019-07-22

Jaco Tramper beoordeelde op 2019-06-28

Prima prijs, goede aflevering. Dik tevreden!

Lianne de Visser beoordeelde op 2019-06-26

Zeer snelle en goede bezorging

Jessica Kegge beoordeelde op 2019-06-07

Uitstekende afhandeling

Peter Hulshof beoordeelde op 2019-06-05

Wendy Rolaff beoordeelde op 2019-06-04

Goede snelle levering 8 uur bestelt en om 1300 al binne

Johan Timmers beoordeelde op 2019-06-04

Snel op het afhaal punt, dus snel en goedkoop

Xandra Portier beoordeelde op 2019-05-23

Henderika Schippers beoordeelde op 2019-05-23

Joshua Welleman beoordeelde op 2019-05-11

J. Raymakers beoordeelde op 2019-05-09

op tijd en goed geleverd, goede kwaliteit.

Mirella Braamse beoordeelde op 2019-05-03

Snelle levering aan huis, duidelijke leverafspraak via de mail. Product nog te proberen, prijs is zeer voordelig ten opzichte van de houtkorrels die ik nu gebruik.

Jolanda Clerkx beoordeelde op 2019-05-03

Dezelfde dag verstuurd, prima ontvangen!!

Rie-Anne van Liempdt beoordeelde op 2019-04-27

Maickel van Meel beoordeelde op 2019-04-19