Huisdier2go

Huisdier2go

Huisdier2go is dé dierenwebshop van Nederland. Met ons enorme assortiment helpen wij dierenliefhebbers om nog meer liefde te geven aan hun huisdieren.
7,5

• miriam jalink

Geef

• Anna Udema
    Geverifieerde klant van Huisdier2go

Ik heb een week geleden wat besteld en tot nu toe nog niks ontvangen

• Hoe beoordeel je Huisdier2go?

• Durk van Gorkum

• Danny
    Geverifieerde klant van Huisdier2go

Was woensdag verstuurd en kreeg het vrijdag ondooid binnen.het ging om 8 kg duck diepvries voer.

• Melanie
    Review voor Huisdier2go

2 dezelfde roze mandjes besteld. Volgende dag bezorgd. Helaas bleek er kleurverschil te zitten in mandjes. En aangezien ze naast elkaar staan...Via de mail contact opgenomen. Foto's bijgevoegd. Snel antwoord terug. Ze gingen in overleg en de volgende dag kreeg ik een telefoontje. Excuses en welke roze variant we wilde hebben. Hoogstwaarschijnlijk 2 verschillende series. Dan kan natuurlijk.Vervolgens antwoordnummer gekregen om de 2 verschillende mandjes retour te sturen en de volgende dag hadden we 2 dezelfde kleur mandjes ontvangen. Super en heel snel opgelost. Dat is gewoon top!

• Gerrit
    Review voor Huisdier2go

De eerste bestelling kwam erg snel aan, onze hond is super blij met de fluffy hondenmand. Doordat de eerste bestelling goed ging heb ik nog een hondenhok besteld!

• Jorn Sanders

Alles in orde

• Mark
    Review voor Huisdier2go

Blij met de hondenmand. Bestelling was er de volgende dag al!