Huisenthuis.nl

Huisenthuis.nl

Huisenthuis.nl is een totale aanbieder voor meubelen voor het gehele huis. Kwalitatief goede product met een optimale prijskwaliteit verhouding vindt Huisenthuis erg belangrijk. Verder is een optimale service een aspect wat hoog in het vaandel staat bij Huisenthuis.nl
De zekerheden van https://www.huisenthuis.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak hebben is passie hebben voor je bedrijf en je klanten. Wij stellen dat een product leveren niet zo moeilijk is, maar snel en adequaat service verlenen, dat is bij ons top prioriteit.
En dat is de kracht van echte meubel mensen zoals wij dat zijn. Daarom kunnen we ook altijd gerichte en juiste informatie geven over onze producten omdat onze passie "meubelen" is.
Informatie over kwaliteit, duurzaamheid, kleuradvies etc. Daarom zijn we s'avonds ook to 20.00 uur open. Want passie hebben is ook een tandje harder lopen voor je klanten!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019