Huisentuinwebshop.nl

Huisentuinwebshop.nl

Is Huisentuinwebshop.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Bloempotten voor binnen en buiten, regentonnen, en overige tuinartikelen
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wat leuk dat je meer over mij en de webshop wil weten!
Mijn naam is Angela de Vrind-Steevens (36 jaar), moeder van Tijn en Loek en getrouwd met Onno.

Vanaf 14 februari 2019 is Huisentuinwebshop.nl online: een webshop met een eigen stijl en een verantwoord karakter. Merken zoals Elho, Lechuza, Present Time en Vertiplants welke zoveel mogelijk in eigen land en duurzaam produceren. Na bijna 10 jaar ervaring als webshop-eigenaresse heb ik een stijl en collectie ontwikkeld met bijpassende producten welke aansluit op mijn klantenkring.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019