Huisentuinwebshop.nl

Huisentuinwebshop.nl

Is Huisentuinwebshop.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Bloempotten voor binnen en buiten, regentonnen, en overige tuinartikelen
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Huisentuinwebshop.nl verkoopt producten met smaak voor in de tuin en in je huis. Mooie vogelhuisjes, vlinderhotels, strakke bloempotten, design tuinslangen en prachtige regentonnen. En voor binnen opvallende gieters, mooie bloempotjes, praktische watergeefsystemen, enzvoorts. Alles wat je nodig hebt om het buiten en binnen gezellig te maken. Alle producten met zorg uitgezocht en die je eigenlijk gewoon wilt hebben. Van de grote bekende merken zoals Elho en Capi tot kleinere merken zoals Garden Glory, Vertiplants en House of Seasons. Ook de merken zijn met aandacht uitgekozen en door de eigenaresse Angela tot een mooi samenhangend geheel.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019