Huisentuinwebshop.nl

Huisentuinwebshop.nl

Is Huisentuinwebshop.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Bloempotten voor binnen en buiten, regentonnen, en overige tuinartikelen

• Ivo
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Bij het zoeken naar een regenton kwam ik bij huisentuinwebshop uit. De prijs was concurrerend én er zat een gratis gieter bij. Ik had ook nog een paar emmers nodig, dus deze meteen mee besteld. Snelle en duidelijke communicatie over de bestelling. De spullen werden alsnog redelijk snel geleverd en er zaten een leuke persoonlijke notitie en een paaspresentje bij :-) Al met al een positieve ervaring met deze webshop.

• Simone
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Snelle levering, vriendelijke en snelle klantenservice en mijn bestelling was precies zoals omschreven.

• Hoe beoordeel je Huisentuinwebshop.nl?

• Happy Customer
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Erg goed service! Voor pasen besteld met een klein extra verzoekje. Dit verzoek had de webshop niet hoeven in te willigen maar hebben ze toch gedaan! Heel erg netjes, wordt erg gewaardeerd!

• Aurelie
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Snelle en duidelijke communicatie. Leuk dat er een persoonlijke boodschap bij de bestelling zat en een klein verrassinkje nl. paaseitjes maakte het helemaal af. Positieve vibes 🌼🌼🌼

• Tosca
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Snelle reactie bij vragen en persoonlijke touch bij levering items.

• Annemarie
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Persoonlijk, mooi aanbod, goed geprijsd. Een paar artikelen waren niet direct leverbaar en daar kreeg ik keurig mail over. Ook op een vervolgvraag vrijwel direct een mail terug gekregen.

• S. De Jong
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Stevig verpakt, persoonlijke boodschap en ook nog gratis zaadjes en paaseitjes erbij, wat lief!

• Anne
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Mooie producten voor een hele goede prijs. De levering was ook goed en erg snel.

• Yanne Broux
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Ik heb al verschillende keren bij Angela besteld, en de service is top! Mijn bestelling is er altijd snel, en je krijgt er altijd een lief bericht bij. Echt een fijne webwinkel!

• Hanneke
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Leuk idee en blij met de vlotte verzending