HxB Raamdecoratie

Raamdecoratie op maat.
Filter 171 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 155 met beschrijving

• Karen Roefs
    Review voor HxB Raamdecoratie

Heel fijn adviesgesprek aan huis, zowel qua soorten raambekleding, kleuren als het inmeten. De producten werden redelijk snel geleverd. Daarna ook nog regelmatig contact gehad over vragen en altijd goed geholpen. Soms duurt het even voordat je antwoord krijgt, maar het antwoord wat je dan krijgt is altijd ontzettend klantgericht en mega goede service! Dus een dikke aanrader!

• Stephanie Saenger
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Zeer deskundig advies van Marco. Deze mensen denken mee over wat de beste en mooiste oplossing is. Groot assortiment en zeer klantvriendelijk. Ben de monteur werkte accuraat en netjes en legde het systeem van de afstandsbediening, overigens simpele systeem, goed en geduldig uit.

• Hoe beoordeel je HxB Raamdecoratie?

• Martin van Vliet
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Zeer fraaie raambekleding tegen een scherpe prijs 💪

• Elvira
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Het gesprek bij ons thuis met de kleurstalen was erg fijn. De raamdecoratie liet qua fabricage op zich wachten, maar wij hebben tijdelijke raamdecoratie ontvangen en dat hebben wij als zeer prettig ervaren! Snelle en keurige montage! En wat wij als super fijn ervaren hebben is dat de verkoopadviseur het gehele proces bereikbaar is.

• Yvette
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Goede prijzen en hele goede service. Wij hadden een ingewikkelde maatwerkklus. Hadden het niet beter kunnen krijgen denk ik

• Maura
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Goed advies aan huis, wat nodig is voor raamdecoratie. Goed opgemeten en aantrekkelijke prijzen vanwege aanbiedingen

• Martina
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Goede service, mooie Raamdecoratie en uitstekend deskundigheid. Top ben er zo blij mee

• Erwin
    Review voor HxB Raamdecoratie

Marco heeft ons vakkundig geholpen om voor ons een mooi zonnewering te realiseren. Tot dat punt waren we zeer tevreden.

Bij het monteren was er ook een uiterst vriendelijke man die alles heeft gemonteerd. Tijdens deze montage kwam hij erachter dat onze wensen bij twee ramen niet gerealiseerd konden worden en dat er een andere oplossing moest worden gevonden. Als we dit van te voren hadden geweten waren wij niet akkoord gegaan met de offerte. Verder tijdens het monteren bleken er twee ramen verkeerd gemeten te zijn waardoor deze niet opgehangen konden worden.

Wat wij niet aan elektrische zonwering hebben hangen sloot na een week niet meer goed (terwijl HXB zegt dat zij dezelfde kwaliteit leveren als luxaflex)

Over alles hebben wij contact gehad met HXB maar elke keer krijgen wij te horen van het bedrijf dat Marco ons zou terugbellen.

Tot op heden horen wij niets meer van hun.

HXB zou erg klantgericht zijn, maar in onze ogen lijkt het nu net of ze dat nadat ze hun geld hebben gekregen niet meer aan de klanten denken.

• Okke
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Deskundig advies aan huis, prima prijs, mooie kwaliteit bekleding, vriendelijke monteur en professionele montage. Kortom echt een aanrader!

• Dennie
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Afspraak voor inmeting werd snel en professioneel afgehandeld. Wij hebben tevens gekozen voor de monteerservice. Dit werd gedaan door Ben. Een uitermate professionele en vriendelijke jongeman die de jaloezien snel en vakundig voor ons gemonteerd heeft. We zijn vooralsnog erg blij met onze keuze voor HXB!