HxB Raamdecoratie

9,5
Filter 232 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 209 met beschrijving

• Mariska
    Review voor HxB Raamdecoratie

Goede kwaliteit en perfecte service. Van opmeten tot rolgordijnen ophangen professioneel en vakkundig. Gisteren was het enorm warm buiten en vergeleken met vorige zomer was het binnen koeler en minder benauwd. Dus absoluut een investering waard.

Antwoord van HxB Raamdecoratie

Hallo Mariska,

Wij zijn blij om te horen dat onze producten geholpen hebben om de warmte van gisteren een beetje tegen te houden, geniet ervan en bedankt voor de mooie beoordeling!

HxB

• Benno
    Review voor HxB Raamdecoratie

Super klantvriendelijk. Top kwaliteit jaloezieën en straks aangemaakt. Hele aardige medewerker genaamd Ben.

• Ingrid
    Review voor HxB Raamdecoratie

Deskundige en vriendelijke adviseur bij mij thuis. Levering na 4 weken en geïnstalleerd door een vakman!

• Magali
    Review voor HxB Raamdecoratie

De service was geweldig. Snel en efficiënt met een zeer mooi resultaat. En een heel vriendelijke monteur. We zijn zeer tevreden en raden HxB aan iedereen aan.

• Paul
    Review voor HxB Raamdecoratie

Mooie producten, zeer tevreden met onze tweede bestelling en weer keurig opgehangen. Wij zijn er zeer blij mee en kunnen en willen dit bedrijf dan ook ten zeerste aanbevelen voor iedereen die raambekleding zoekt.

• Dhr. Van Eersel
    Review voor HxB Raamdecoratie

Prima advies en levering. Duo rolgordijnen zijn mooi en netjes geplaatst.

• M
    Review voor HxB Raamdecoratie

Mooi resultaat. Vriendelijk personeel.

• Jeffrey
    Review voor HxB Raamdecoratie

Goede service aan huis, aardige mensen, mooie rolgordijnen. Ondanks zorgvuldig opmeten hangt 1 rolgordijn wel een beetje scheef, maar dit schijnt door het scheve planfond te komen.

• Elly
    Review voor HxB Raamdecoratie

Van inmeten tot plaatsen zeer soepel, snel en goed verlopen. Erg blij met het eindresultaat!

• Krista

Great service!

• Josien
    Review voor HxB Raamdecoratie

Prettige medewerkers en goede prijs kwaliteit verhouding

• Arjo
    Review voor HxB Raamdecoratie

Vriendelijke medewerkers, mooie kwaliteit producten, snelle levertijd. Tevreden!

• Ted
    Review voor HxB Raamdecoratie

Plezierige, vriendelijke mensen en een prima product.

• Wietse/Giny
    Review voor HxB Raamdecoratie

Alles bijzonder correct uitgevoerd. Inmeten en ophangen. Ook onze ramen met een trapezevorm. Daar waar andere bedrijven zeiden dat ze dat niet doen hebben jullie zonder blikken of blozen voor een redelijke prijs gerealiseerd.

• Jeroen
    Review voor HxB Raamdecoratie

Goede en mooie producten met duidelijke uitleg. Beginnende monteur werd echt te vroeg alleen op pad gestuurd waardoor een week later de hoofdmonteur het werk opnieuw mocht komen doen. Beschouwen we maar als een leermoment.

Na enkele weken zelf maar weer contact opgenomen met het bedrijf waar het laatste gedeelte van de bestelling blijft. Het gevoel heerst dat ze dit vergeten zijn omdat het om zo iets kleins gaat. Beetje jammer van de nazorg.

En als laatste: de vele positieve reviews komen ook omdat ze de klant een doosje bonbons beloven. Deze belofte moet echter nog steeds ingewilligd worden dus prik hier doorheen. ;)

• Michel
    Review voor HxB Raamdecoratie

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Keurig, vriendelijk en zorgvuldig personeel. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ik kan dit bedrijf aanraden als je raamdecoratie nodig hebt.

• Laurens
    Review voor HxB Raamdecoratie

Erg fijne ervaring met HxB! Eerst heel goed en vrijblijvend geadviseerd bij ons thuis en daarna, nadat we onze keuze hadden gemaakt, keurige montage door een vakman. We zijn erg blij met onze houten jaloezieën en de geleverde service door HxB.

• René
    Review voor HxB Raamdecoratie

Zowel de verkoper als de installateur top!

• Ivete

Mooie gordijnen, nette service

• Michel Bakker
    Review voor HxB Raamdecoratie

Helemaal top geregeld. HXB is echt een aanrader.