HxB Raamdecoratie

Raamdecoratie op maat.
Filter 78 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 67 met beschrijving

• Valérie van den Berg
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Helder advies, prettige communicatie. Mooie producten.

• Andy van Bielder
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Vriendelijke verkopers en monteur, snelle service, producten van kwaliteit. Goed advies voor een juiste oplossing. Thanks, het ziet er prachtig uit!

• Hoe beoordeel je HxB Raamdecoratie?

• Familie Jagmohan
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Allereerst ben ik goed geholpen tijdens het advies gesprek waarbij Didier thuis kwam. Na tips en het zien van stalen werd de bestelling in het mandje geplaatst waardoor je met 1 klik je bestelling kan bevestigen. De levering was verrassend snel! De monteur die de jaloezieën kwam monteren ontzettend vriendelijk en tot slot zijn we heel erg blij met het product. Al met al een bedrijf dat zowel kwaliteitsproducten levert én een top service biedt!

• Shabnam Atai
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Geweldig service, aardige mensen die vragen met geduld duidelijk beantwoorden.

• Narain
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Verkopers hebben goed advies gegeven en zijn meedenkend. Mooie jaloezieën en tevens na het inmeten binnen 4 geleverd. Goeie service, bellen netjes terug. Monteur legt ook goed uit. Top bedrijf!

• Eline Polle
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Topservice en goede kwaliteit!

We hadden eerlijk gezegd nog nooit van HxB gehoord, maar door een flyer uitgenodigd voor een gratis advies. Marco en Didier (als ik het goed schrijf) kwamen langs. We hebben behoorlijk lastige ramen door de draai/kiep en hele minimale hoogte in het kozijn. We hebben veel met elkaar doorgenomen over mogelijkheden en zij dachten onwijs goed mee met onze wensen. Uiteindelijk met als resultaat een geweldige op maat oplossing! De montage verliep ook erg goed. Wij bevelen HxB aan iedereen aan door zowel de kwaliteit en prijs maar ook zeker door de service. Helemaal geweldig!!

• Piet en Angelique
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Goede prijzen, vriendelijke mensen met verstand van zaken, meedenkers, je wordt goed op d e hoogte gehouden van de status van de bestelling, snelle levering en kundige monteur die erg netjes en nauwkeurig werkt

• De Groot
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Wij hebben een goede service gehad. 👍🏼

• René Michielsen

Super service.

• Janna
    Geverifieerde klant van HxB Raamdecoratie

Wij zijn ontzettend tevreden over HXB. Super fijne service, goede uitleg van de opties tijdens het huisbezoek. Mooi product en de montageservice is ook echt top! Binnen no time hingen de plissé gordijnen. Goede uitleg erbij. Heel erg tevreden over het resultaat. Aanrader!