IFK - Opleidingen

IFK - Opleidingen

Al 20 jaar specialist in kennisoverdracht over uiteenlopende onderwerpen. Voor financieel adviseurs en medewerkers in de financiële dienstverlening ontwikkelt IFK opleidingen.

Lidmaatschap per 22-03-2018 stopgezet

9,3
Filter 31 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 28 met beschrijving

• Alfred Been
    Review voor IFK - Opleidingen

Snelle levering binnen 1 dag van het studiemateriaal, goede locatie makkelijk bereikbaar en uitstekende service!

• Eduardo Bonnet Naranjo

Goed materiaal

• Prayesh Ramkisoen
    Review voor IFK - Opleidingen

Ik heb de examens als voorbereiding op mijn wft basis examen gebruikt. Vooral aan de uitleg bij de antwoorden heb ik veel gehad

• Timo Janssens
    Review voor IFK - Opleidingen

Echter ik heb nog geen factuur ontvangen. Maar de bestelling werd de volgende dag al geleverd!

• Cynthia

Heel tevreden.

• Annemiek Wassink
    Review voor IFK - Opleidingen

Goed verzorgd met deskundige begeleiding. IFK is duidelijk in communicatie en informatie.
    Leraar wist wat richtlijnen van examen waren. Goede uitleg en voldoende tijd en aandacht voor studie stof.
    Lokaal waar examen was, was luidruchtig door mede kandidaten. Andere kandidaten tikten hard op toetsenbord of klikken met pen.
    Wellicht pennen zonder klik systeem.
    Bureaus meet afsluiten van elkaar.

• Reinout Vis

• Imro
    Review voor IFK - Opleidingen

Erg tevreden. Kon dezelfde dag online nog aan de slag. De hardcopy van het lesmateriaal lag de volgende dag al in de brievenbus. Het online materiaal is ook erg overzichtelijk.

• Suleyman Uysal
    Review voor IFK - Opleidingen

n dno ateetieton okleoae tmai lenloaihliddosolIide ntettbkreuneeki c p b vesrnseu rtltoa.ye ne,rm esn n al e tezehsnezduejis ebi e lshepaa et st'g tkene owsnahRganane mgi'km.r

• Arnold van Walsum
    Review voor IFK - Opleidingen

Les materiaal is goed. Goed voorbereiding. Bij examen vragen en antwoorden goed lezen. Denk aan klantbelang

• Evert Meijering
    Review voor IFK - Opleidingen

Enthousiaste en deskundige medewerkers.

• Faruk Asut
    Review voor IFK - Opleidingen

ogi dnanleearje alemnnnedreedneMec eetdneehetkrnn d skotasaakakoloio, el nlaepakoernn uptei rwaed w rlle iimorsobtii eiiopnjra ll npie

• Bidjaikoemar Jagesar

goed geregeld
    Top

• Elise Van der Kroft
    Review voor IFK - Opleidingen

Product was snel in huis. Leerstof is overzichtelijk en leerzaam.

• Francien Schouten Hoogendijk
    Review voor IFK - Opleidingen

Er staan veel fouten in de boeken. Niet alle stof die getoetst wordt is terug te vinden in de boeken. Duurt lang voordat je de boeken ontvangt. En de online toetsen en vragen worden snel van je account verwijderd.

Antwoord van IFK - Opleidingen

Beste Francien,

Bedankt voor je feedback. Ten tijde van deze bestelling werkten wij met een andere drukker. We zijn inmiddels overgestapt naar een drukker met een snellere levertijd.

Voor al ons online lesmateriaal geldt sinds kort dat deze standaard 6 maanden toegankelijk zijn, daarna kunnen we deze gratis verlengen (slaaggarantie).

We hebben nog niet eerder feedback gehad betreffende de inhoud van deze module. Zou je contact met ons op willen nemen zodat we dit kunnen uitzoeken?

• ka wai chan
    Review voor IFK - Opleidingen

Heel tevreden, het is een leuke opleiding.

• Radjinderpersad Bahadoer
    Review voor IFK - Opleidingen

Snel aan kunnen melden, voor eventuele vragen Werd ik vriendelijk geholpen

• Peter \'t Hoen
    Review voor IFK - Opleidingen

Professioneel cursusmateriaal dat helpt om me adequaat op mijn examen voor te bereiden.

• Ashley Meulenbelt

Goed duidelijk

• Robel Haileselassie
    Review voor IFK - Opleidingen

Het boek en de lesstof was heel goed en uitgebreid. Samenvattingen op de site sluiten goed aan op het examen.
    Ik zelf ben geslaagd met een 8 door het goede materiaal van IFK.