INGEHAAKT
Stichting ingehaakt strijdt met haar sociale missie o.a. tegen eenzaamheid en is er voor iedereen! Jong of oud en ongeacht cultuur of afstand tot de arbeidsmarkt. Met elkaar maken wij het handgemaakte slow fashion label mogelijk en vragen aandacht juist voor maatschappelijke betrokkenheid.
handgemaakt breien haken
9,6

• Marie-José
    Review voor INGEHAAKT

Wat een ontzettende leuke kleine sokjes hebben jullie gemaakt. Zo leuk voor mijn pasgeboren kleindochter.

• Marlou Kalverboer
    Geverifieerde klant van INGEHAAKT

Fijne, persoonlijke service en snelle levering. Het product is verder ook van super kwaliteit.

• Hoe beoordeel je INGEHAAKT?

• Anne
    Geverifieerde klant van INGEHAAKT

Prachtige gele scrunchie voor mijn dochter gekocht. Mooie kwaliteit en het staat haar prachtig.

• Anne
    Geverifieerde klant van INGEHAAKT

Supersnelle levering met prachtige producten!

• Antoinette
    Geverifieerde klant van INGEHAAKT

Leuke producten vanuit een bijzondere visie en een persoonlijke benadering bij de verzending. Geen standaard pakket, maar mooi en met veel zorg ingepakt.

• Coen Hulscher
    Review voor INGEHAAKT

Uistekende service en zeer actief

• Anneke van Wassenhove
    Review voor INGEHAAKT

Prachtig gehaakte handtas, mooie kwaliteit en zeer modieus. Tip: het zou handig zijn om een knoop te hebben waardoor de tas dicht kan, nu is het gemakkelijk om er ongezien spulletjes uit te halen in de stad

• Boutiek24
    Review voor INGEHAAKT

Zelf heb ik twee leuke gehaakte tassen besteld. Hier gaat het fruit in op de markt en de zwemspullen voor de kids en ga zo maar door want dat is toch minder belastend voor t milieu. Het zijn leuke items die ieder met de hand en veel zorg worden gemaakt. Leuke frisse kleuren die ook na het wassen mooi van kwaliteit blijven. Ik weet al wat ik voor mn verjaardag wil..😊

• Gewaardeerde klant
    Review voor INGEHAAKT

Al een paar babyslofjes bij ingehaakt besteld. Snelle levering en alles heel goed verzorgd (ook mooi ingepakt). Leuk om ook als cadeau te geven