IPhone-onderdelen.net

IPhone-onderdelen.net is een
webshop met voordelige
vervangende onderdelen voor
IPhone's. Geschikt voor telefoon-
reparateurs en mensen die zelf
hun IPhone willen repareren.

Lidmaatschap per 05-03-2017 stopgezet

9,3

• Alain
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Vlotte levering, nu na inbouw blijkt vervangbatterij onvoldoende te werken (4u stand bye). Behalve hier blijkbaar geen ander mogelijkheid om dit te melden. Jammer...

• Johan
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Goede service, op tijd geleverd en prima producten.

• herman
    Review voor IPhone-onderdelen.net

snelle en correcte levering ... goed materiaal !

• Vincent de Breet
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Mijn dochter had haar iPhone laten vallen met als gevolg een defect scherm. Meteen een nieuw scherm besteld bij iphone-onderdelen.net. Op woensdag 14:00 de bestelling geplaatst en deze werd de volgende dag nietjes afgeleverd. Prima service!

• JO

Goede shit!

• pim kurvers
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Zeer vriendelijk en snel! Als er iets niet goed is word het gelijk opgestuurd. Alles is top!!! Geen - punten

• Barry van Vuuren
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Bij vragen voor aankoop van het product, iedere keer, snel en duidelijk antwoord gekregen. Nadat ik had aangegeven dat een van de producten een beeld had dat onduidelijk was werd er toegezegd dat het de volgende morgen aangepast zou worden. Inderdaad, voor 10:00 de volgende morgen was het inderdaad aangepast. Daden bij woorden voegen zie je niet veel meer en dat verdiend respect! Zodra mogelijk ga ik nog de achterkant voor de iPhone 5s bestellen want die is aan vervanging toe. De camera die ik had besteld doet het prima en ben ik zeer tevreden mee. Al met al een internetshop die ik zal aanraden.

• Kim Verdijck

Gfhhbkn

• wolf
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Supersnelle en correcte levering! Top!

• Nout Bruggeling
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Fijne winkel, goed service. onderdeel werkte niet meteen nieuwe gekregen

• Kobus
    Review voor IPhone-onderdelen.net

mijn ervaringen zijn zeer naar tevredenheid, de levering binnen 24 uur, en na het terug sturen van het product voor garantie, kreeg ik netjes het geld terug gestort op mijn rekening
    ook aan de telefoon zeer vriendelijk behandeld.

• Mitchel
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Snelle levertijd en tevreden met het product

• Corry
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Snelle levering, prima produkt!

• Robert
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Snelle levering, prima kwaliteit!

• Paul
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Goed en snel leveren prijs goed is

• Reinout Vrijhoef
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Prima service, goede producten voor de juiste prijs.

• daan
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Kun je met gerust hart bestellen, geen enkel probleem.
    En als er wat is wordt dit keurig opgelost,
    Diverse onderdelen besteld en alles keurig op tijd geleverd, één maal een defect scherm gehad, even bellen of mailen en werdt keurig nieuwe gestuurd.

• Smedts Brent
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Na problemen te hebben met een scherm dat niet werkte, ondertussen 7 maand geleden, werd ik gecontacteerd door de organisatie. De mensen waren veel vriendelijker dan eerst (enkele maanden geleden kreeg ik géén reactie op mails, telefoon en nu belden ze me zelf op) en hebben hun gemaakte fout rechtgezet door een terugbetaling. Ik heb er lang op moeten wachten maar de nieuwe eigenaars proberen de klanten zo goed mogelijk te bedienen.

• Lucie
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Snelle levering en je betaalt niet teveel voor wat je krijgt.

• Ruben
    Review voor IPhone-onderdelen.net

Aantal bestellingen gedaan, helft van de onderdelen deed het niet. uiteindelijk meer dan een maand op het terug storten van mijn geld moeten wachten.