ISMSeat
ISM Fietszadels, Goed advies bij de voordeligste officiΓ«le dealer van ISM Zadels. Geen last meer van zadelpijn met de fietszadels van ISM.

Deze door Steve Toll ontwikkelde zadels zorgen er voor dat u comfortabel en prettig op de fiets kan stappen. Geen last meer van pijn of slechte doorbloeding dus de oplossing tegen Zadelpijn.
Ook na lange afstanden niet meer afstappen met een dood gevoel in u benen? Geen problemen meer met het urineren na een fiets rit? Geen last meer van druk op de prostaat of weke delen?

Dit kan allemaal met de ISM Zadels, voor iedereen en ieder type fiets heeft ISM een ideaal zadel. Alle zadels zijn zowel voor dames als heren en kunnen op elke fiets gemonteerd worden.
8,5
Filter 521 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 520 met beschrijving

• a vergunst
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Hoewel voor mij tijd niet de belangrijkste reden is, had ik binnen 24 uur de bestelling in huis. Dat is dus super snel. Mijn dank. Vr.gr. arie

• Remko van der Lugt
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Om beetje zicht te krijgen op wat voor mij werkt stuurden ze twee verschillende testzadels op die ik ruime tijd mocht gebruiken. Op basis van die ervaringen een zadel aangeschaft, dat snel wetd geleverd. Superfijn!

• Hoe beoordeel je ISMSeat?

• H Rikkering
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Een verstelbaar Selle zadel gekocht inclusief de bijbehorende steeksleutel. De bek van de sleutel vertoonde sporen van eerder gebruik. Bovendien was de bek onder in de sleutel ongeveer 10,5 mm en bovenin bijna 11,5 mm. Het laat zich raden dat deze sleutel niet geschikt is om een maat van 10 mm te verstellen. Bij gebruik schoot de sleutel er dan ook prompt overheen. Het vermoeden is dan ook dat ik gebruikt materiaal aangeleverd heb gekregen. Het product kan retour gezonden worden. Echter gezien de voorwaarden betekent dit een flinke korting op het betaalde bedrag. Ik kan niet aantonen dat dit euvel bij ontvangst al aanwezig was. Ik heb daarom maar besloten het zadel in gebruik te nemen. Heb zelf de beschikking over bruikbare steeksleutel.

• Theo Weijters

Goede servicebeleving.

• J Broekhuis

Netjes op tijd geleverd

• Pieter
    Review voor ISMSeat

11 dagen geleden een voorradig slot besteld, afgelopen donderdag verzonden, geen beloofde track&trace, geen reactie op emails/webformulier en geen pakketje. Ik heb het idee dat ze de orderstatus gewoon op "verzonden" zetten om tijd te rekken bij artikelen die per ongeluk op voorraad staan op hun website, terwijl ze niet op voorraad zijn. Als je snel je artikel nodig hebt zoals ik, moet je niet hier zijn. Ook al staat er dat ze snel verzenden indien voorradig.

• Suzanne
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Erg goed geholpen door ISM seat. Twee zadels op proef mogen uitproberen tegen een klein bedrag. Ruime tijd hiervoor gekregen. Helaas niet geschikt voor mijn specifieke vraag maar zonder problemen terug kunnen sturen. Dank voor de goede service.

• G van Engelen
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Vlotte afhandeling en dito bezorging. Prima prijs ook.

• Gerard Pronk
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Goede service, duidelijke uitleg, snel geleverd en een mooi en degelijk product.

• T Kok
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Het zadel was niet sterk genoeg, door de plastik ophanging en was erg duur.

Antwoord van ISMSeat

De Selle Bassano Moduler zadels zijn inderdaad niet geschikt voor een bereider van 150 kg, de bevestiging in het zadel is gewoon van staal, door de in breedte verstelbaarheid is hij niet geschikt voor dit draag gewicht,

• Klant
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Het postophaalpunt "HICO" van GLS in Den Haag (Leyweg 519a) was op zaterdag 13.40 gesloten toen ik mijn pakketje op wou halen.

Antwoord van ISMSeat

Helaas kunnen wij niets doen aan een GLS punt die eerder dicht is, dit kan met personeels tekort te maken hebben, maar een GLS punt is een normale winkel buiten dat ze een GLS punt zijn, we hopen dat u hem alsnog heeft kunnen ophalen.

• Christien Celie

Goede service.

• J. Gijzen
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Prima prijs, snel geleverd. Kunnen veel shops een voorbeeld aan nemen πŸ’ͺ🏻

• M.A.C. Muller

Goede en snelle service

• Sylvia Budel

• Ampe Diederik
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Snelle reactie, en ruim de tijd gehad om zadel te testen, super tevreden met het zadel

• B Grevink
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Ben erg tevreden en wil mijn zadel nooit weer kwijt goedekoop

• Willem Engberts
    Geverifieerde klant van ISMSeat

snelle levering en deskundige info

• R ten Hoeve

Snelle levering, prima fietszadel

• Mc Nottroth
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Snelle levering πŸ˜€. Prachtig zadel helemaal blij πŸ˜€.