ISMSeat
ISM Fietszadels, Goed advies bij de voordeligste officiële dealer van ISM Zadels. Geen last meer van zadelpijn met de fietszadels van ISM.

Deze door Steve Toll ontwikkelde zadels zorgen er voor dat u comfortabel en prettig op de fiets kan stappen. Geen last meer van pijn of slechte doorbloeding dus de oplossing tegen Zadelpijn.
Ook na lange afstanden niet meer afstappen met een dood gevoel in u benen? Geen problemen meer met het urineren na een fiets rit? Geen last meer van druk op de prostaat of weke delen?

Dit kan allemaal met de ISM Zadels, voor iedereen en ieder type fiets heeft ISM een ideaal zadel. Alle zadels zijn zowel voor dames als heren en kunnen op elke fiets gemonteerd worden.
8,5
Filter 666 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 611 met beschrijving

• Astrid Schutte
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Mooi product en snel geleverd, top

• JNAM Krijbolder
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Makkelijke website en àlles snel geleverd

• Hoe beoordeel je ISMSeat?

• Ronald

Snelle services

• W Nagtegaal
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Duidelijke site, mooie prijs, en snel geleverd

• A van Ginkel
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Goede service en snelle levering

• Tom
    Review voor ISMSeat

Na ruim een maand nog niets ontvangen! Mails wordt slecht op gereageerd, telefonisch contact is wel gelukt. Bestelling zou al 2x verstuurd worden maar ik heb nooit iets ontvangen.

• P Schoonakker

Bestelling volgens verachting uitgevoerd

• Nanouska
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Hele fijne zadels, heb geen last meer van mijn zitbotten, waardoor we nu weer plezier beleven aan het fietsen. De medewerkers staan altijd klaar als je vragen hebt. Kortom met alles tevreden.

• J. Schot
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Goede service en de medewerkers denken met je mee om een oplossing te vinden bij problemen

• caat

goede kwaliteit ,goede service

• M. Bouw
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Prima produkt en snelle levering.

• R.S. Mangar

Zit lekker

• M Paulusma
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Het is echt niet veel zachter.

• Harry Scholtens
    Geverifieerde klant van ISMSeat

De aflevering door GLS was geen succes. Niet wachten tot ik de deur op doen kan en dan meteen "niet thuis"
    Het de steun stangen onder het zadel zijn te zwak. Na 2x gebruik al verbogen zodat het zadel voor over gaat staan, waardoor ik vooruit glij en me moet tegenhouden met het stuur. Dit geeft schrijnend gevoel op het zitvlak. Akelig. Kan niet meer dan 1 uur fietsen.

• C Schenau- vervoort
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Ik vind het een hele harde zadel dat werd mijn aangeraden ik heb lichten sclerosus

Antwoord van ISMSeat

Een iSM zadel voelt inderdaad harder aan doordat je meer op je zitbotten komt te zitten, je wil je weke delen ontlasten dus kom je automatisch meer op je zitbotten te zitten.
    Als je te ver zou wegzakken komt er weer druk op de weke delen dus werkt het averechts,
    Jammer dat u onze service als Slecht heeft ervaren, u had ook voor een proefzadel kunnen gaan.

• M Meijer
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Prima webshop! In eerste instantie een mtb steadyrack en classic steadyrack besteld. Maar de gravel bleek ook goed te passen in de mtb steadyrack. Retourneren van de classic en (opnieuw) bestellen van een mtb ging prima en communicatie met ismseat was duidelijk en snel.

• a zeegers
    Geverifieerde klant van ISMSeat

kapot aangekomen niets meer gehoord.Nog geen geld terug ontvangen.

• W Joosten
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Steadyracks besteld voor de MTB’s. Aanvankelijk niet op voorraad maar na snel en helder contact (met Rik) over binnenkomst van een nieuwe levering, een seintje gekregen bij binnenkomste en kunnen bestellen (alles binnen een week: heel fijn!)

• paul vanoutrive
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Levering duurde exact een week na bestelling

• Wendy
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Nu meer dan 1 week en 2 telefoontjes verder nog steeds geen bestelling mogen ontvangen! De eerste keer zou er iets mis gegaan zijn in het magazijn waarna een nieuwe order ingezet is. Dit is nu ook alweer 4 dagen geleden, wel een track and trace code gekregen dit keer. Bij opzoeken hiervan staat de status bij Post NL nog steeds op pakket niet aangeleverd. Op de website stond een levertijd van 1 a 2 werkdagen. Ik zou dit bedrijf niet aanbevelen