ISMSeat
ISM Fietszadels, Goed advies bij de voordeligste officiële dealer van ISM Zadels. Geen last meer van zadelpijn met de fietszadels van ISM.

Deze door Steve Toll ontwikkelde zadels zorgen er voor dat u comfortabel en prettig op de fiets kan stappen. Geen last meer van pijn of slechte doorbloeding dus de oplossing tegen Zadelpijn.
Ook na lange afstanden niet meer afstappen met een dood gevoel in u benen? Geen problemen meer met het urineren na een fiets rit? Geen last meer van druk op de prostaat of weke delen?

Dit kan allemaal met de ISM Zadels, voor iedereen en ieder type fiets heeft ISM een ideaal zadel. Alle zadels zijn zowel voor dames als heren en kunnen op elke fiets gemonteerd worden.
8,5
Filter 621 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 595 met beschrijving

• a zeegers
    Geverifieerde klant van ISMSeat

kapot aangekomen niets meer gehoord.Nog geen geld terug ontvangen.

• W Joosten
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Steadyracks besteld voor de MTB’s. Aanvankelijk niet op voorraad maar na snel en helder contact (met Rik) over binnenkomst van een nieuwe levering, een seintje gekregen bij binnenkomste en kunnen bestellen (alles binnen een week: heel fijn!)

• Hoe beoordeel je ISMSeat?

• paul vanoutrive
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Levering duurde exact een week na bestelling

• Wendy
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Nu meer dan 1 week en 2 telefoontjes verder nog steeds geen bestelling mogen ontvangen! De eerste keer zou er iets mis gegaan zijn in het magazijn waarna een nieuwe order ingezet is. Dit is nu ook alweer 4 dagen geleden, wel een track and trace code gekregen dit keer. Bij opzoeken hiervan staat de status bij Post NL nog steeds op pakket niet aangeleverd. Op de website stond een levertijd van 1 a 2 werkdagen. Ik zou dit bedrijf niet aanbevelen

• Jan Willekens
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Snelle levering en gunstige prijs.

• Frederik H
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Heb ISM Proefzadel Cruise Berkley ontvangen. Reuze fijn eerst te mogen proberen alvorens tot aankoop over te gaan.

• P.T van Aerle

zadel, prijsverhouding goed

• D Colet
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Onderdeel is goed ,levering mag sneller

• Julien Vogels

Prima en snelle levering

• AC Tieleman
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Foute bestelling gedaan. Retour is eenvoudig. Goede product bestellen ging goed. Duidelijke website, snelle levering. Top.

• Ruud van Zon
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Goede service met vooral het testen van de zadels is prettig, hierdoor kan je de juiste keuze maken voor het zadel wat het beste bij je past.

• C.J.J. Theunisse
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Mijn produkt is wel betaald maar nooit geleverd.

• smf Hermans
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Ik heb 3 verschillende modellen besteld en die werden ook volgens verwachting geleverd. Ik heb er een favoriet uit gezocht en wil de andere 2 modellen retourneren Ben benieuwd hoe dat zal worden afgehandeld en dan gaat mijn beoordeling naar 5 sterren, dus even afwachten.

• Karine Moens
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Zeer goede kwaliteit en service

• J Van loon

Snelle service

• C.P. Lotens
    Geverifieerde klant van ISMSeat

ISM touringzadel onlangs aangeschaft en na 2 jaar het weer aangedurfd om te gaan fietsen. Had altijd pijn en dood gevoel in de onderste regionen, maar na 3 fietstochtjes op dit nieuwe zadel geen centje pijn meer en ook het gevoelloze is verdwenen. Het vergt wel wat meer van je zitbotjes maar dat is logisch omdat daar nu het volle gewicht op komt. Ok ... ik geef toe dat het zadel wel wat prijzig is, maar dat wordt meer dan goedgemaakt door het zitcomfort en het teruggevonden fietsplezier. ISM zadel is echt een aanrader. Ik beveel dit ten zeerste aan. Een verademing!

• Anita
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Geweldige service…eerste zadel bleef bij post NL in mijn app op levering voor morgen staan…..zoek geraakt. Contact opgenomen met ISM en er werd een nieuwe opgestuurd met GLS. Nu binnen en kan ik eindelijk fijn gaan fietsen. Super bedankt voor de service.

• LJM De Jong
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Uitstekend advies, snelle levering en het zadel maakt de belofte waar.

• Andre Koers

Prima

• G de Bruin
    Geverifieerde klant van ISMSeat

heb het op tijd ontvangen en mijn dochter(54) er heel blij mee gemaakt.
    Heb al eerder zo'n breed zadel bij jullie gekocht .Bevalt prima