Kalverstraat 17
5051NK Goirle

Google Plus/Places - 8,4

W. de Jong beoordeelde op 2019-08-02

Goed geholpen, problemen snel verholpen.

Astrid beoordeelde op 2019-07-25

Heel prettig, persoonlijk geholpen .....in alle rust!Astr

Anoniem beoordeelde op 2019-07-19

Greet en Wim van Olphen beoordeelde op 2019-07-17

Na goed advies hebben we een iPad gekocht. Alle gegevens en apps zijn door jullie overgezet naar tevredenheid van ons.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-17

j .van Huijgevoort beoordeelde op 2019-07-17

laptop snel in huis , startklaar gemaakt .
Ook met de pc die we vorig jaar hier gekocht hadden en goede service.J

Thérèse de Kort beoordeelde op 2019-06-28

Uitstekend bedrijf, met goede service !!!

Anoniem beoordeelde op 2019-06-23

Frans Lenaerts beoordeelde op 2019-06-22

Snel en goed geholpen, ondanks dat mijn oude laptop niet gemaakt kon worden vind ik toch dat ik goed ben geholpen, ik heb op advies een nieuwe laptop gekocht en mijn documenten en foto's zijn netjes op de nieuwe gezet.

Ed Mols beoordeelde op 2019-06-14

De oude computer was kapot en niet meer te repareren.
Ik vertrouw erop dat de harde schijf is geformatteerd voor verwijdering.
De nieuwe computer die ik bij u heb aangeschaft werkt goed.
Ik neem aan dat ik vanzelf een seintje krijg als ik een nieuwe back up moet maken.
Of moet ik daarvoor iets in stellen?

groeten
Ed Mols.

Reactie van ISS Computers:
Beste heer Mols,

Fijn om te horen dat de nieuwe computer goed bevalt. Uw oude computer wordt uiteraard op een milieuvriendelijke manier verwerkt en de harde schijf wordt gewist.

Een automatische backup maken moet worden ingesteld. Via de volgende link kunt u zien hoe dat moet gebeuren:

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe computer.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-11

Rob Pabbruwe beoordeelde op 2019-06-05

Zoals al jaren super behandeling en oplossingen. Nu een nieuwe laptop gekocht: ook weer super service

Anoniem beoordeelde op 2019-05-30

Wendy van Ooijen beoordeelde op 2019-05-30

Snelle service, uitstekend geholpen.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-30

advanweereld beoordeelde op 2019-05-26

goede service en informatie

Vercura B.V. beoordeelde op 2019-05-18

Heel tevreden, goede uitleg en uitstekende service.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-17

Hans Bruijns beoordeelde op 2019-05-03

Computer gekocht net buiten de periode dat het een aanbieding was ,terwijl ik wel had geinformeerd eerder, toch gekregen met de korting.

H.R. van Ootmarsum beoordeelde op 2019-05-02

Heb al meermalen gebruik gemaakt van de geleverde professionele service. Aan te bevelen want ze zijn snel en efficient.