ISS Computers

ISS Computers

Uw computerwinkel voor uw nieuwe computer, laptop, reparatie of computerhulp aan huis, zowel voor de particuliere als de zakelijke markt.
9,4
Filter 502 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 280 met beschrijving

• Lars
    Review voor ISS Computers

Mijn laptop deed het niet meer na kortsluiting. Verschillende adressen geprobeerd zonder succes en uiteindelijk hier uitgekomen. Super snel en vooral ook goede service. Zeer tevreden! En niet onbelangrijk, ook super vriendelijk personeel. Kom hier zeker terug bij toekomstige ICT problemen!!

• Daphne
    Review voor ISS Computers

Zo snel! Besteld, nog wat gegevens doorgegeven en de laptop was zo klaar én ik kon 'm gelijk gebruiken! En snel dat' ie is!

• Hoe beoordeel je ISS Computers?

• Lauran
    Review voor ISS Computers

Goed en snel geholpen. Samen een game-pc samengesteld, en binnen twee werkdagen mocht ik hem al op komen halen! Top service!!

• Joop
    Review voor ISS Computers

Vriendelijke deskundige uitleg en advies

• Mariska
    Review voor ISS Computers

Heel vriendelijk, goed advies en snelle levering

• Bob
    Review voor ISS Computers

Bij deze firma een laptop en software besteld, daarnaast enige diensten qua installatie afgenomen (met uurtarief). Was op zich prima. Na een jaar willen we extra mailaccounts toevoegen op basis van een extra domeinnaam. Hierop wordt geantwoord dat men 'hier niet op zit te wachten, ook niet handig als het ergens anders gehost wordt dan bij ons'. Jammer dat er zo met vaste klanten wordt omgegaan, ik ga voor advies, installatie en aankoop van hardware voor onze firma naar een ander adres op zoek, helaas.

Antwoord van ISS Computers

Beste Bob,

In ieder geval bedankt voor uw 5 sterren review na de aanschaf van uw laptop, inclusief enkele diensten. We hebben de aangeschafte laptop toen helemaal voor u ingesteld, diverse software geïnstalleerd, inclusief de mailadressen die u op dat moment had. “Prima en snelle service” schreef u toen.

Jammer dat we nu een 2 sterren review van u krijgen voor diensten die we niet aanbieden. De woordkeus die daarbij door mij is gebruikt is inderdaad niet de beste geweest. De dienst die u van ons vraagt is het aanmaken en instellen van emailaccounts die u bij een andere provider host. Dit is inderdaad niet handig omdat wij niet bekend zijn (of veel ervaring hebben) met het proces dat die provider hanteert. Bij domeinnamen die bij ons worden gehost kunnen we alle diensten leveren zoals bijvoorbeeld SSL certificaten, aanmaken emailaccounts, forwarden, etc.

Van de diensten die wij aanbieden willen we zeker zijn dat we die goed, betaalbaar en snel kunnen aanbieden; dit kunnen we alleen maar voor elkaar krijgen als we ervaring met die diensten hebben.

Uiteraard bent u nog steeds van harte welkom voor advies, installatie en aankoop van hardware, mits wij deze diensten en/of hardware aanbieden.

• Maurice

Goede services , en terugkoppeling

• geen
    Review voor ISS Computers

goed geholpen ga zo door

• Ton
    Review voor ISS Computers

Snelle én goede én vriendelijke service voor een nette prijs

• Janneke
    Review voor ISS Computers

Goede producten. Netjes geinstalleerd.

• Nicole
    Review voor ISS Computers

Adequate en snelle service, zeer klantvriendelijk, denken actief mee in het bedenken van oplossingen

• Herman
    Review voor ISS Computers

Goede service en meedenken met de mogelijkheden.

• Roland Verstappen
    Review voor ISS Computers

Goede service, redders in de nood, faire prijzen!

• Trizo
    Review voor ISS Computers

goede en eerlijke service nette prijzen en veel kennis van zaken

• Harry
    Review voor ISS Computers

Vlotte en deskundig advies en servive

• yvonne
    Review voor ISS Computers

Goed geholpen met aankoop nieuwe laptop

• Frank
    Review voor ISS Computers

Goed advies en hele goede service!

• Marijn van Kempen
    Review voor ISS Computers

Prima service en advisering !

• WJ
    Review voor ISS Computers

Goede service, vriendelijie bediening.

• Mevr. van Boxtel