ITmultimedia.nl

ITmultimedia.nl

It Multimedia B.V. is een toonaangevende partij die volledig gespecialiseerd is in het verkopen van verschillende soorten software licenties.
Wij hanteren een tevredenheid en laagste prijsgarantie, daarmee willen we laten zien dat de klant centraal staat bij ons. Daarnaast streven wij naar perfectie en daarom leveren wij alleen legitieme producten.
Onze producten zijn niet alleen 100% legitiem, maar worden ook nog eens snel digitaal geleverd.
Onze ervaring en grote hoeveelheden inkoop zorgen ervoor dat u altijd de beste prijs betaald. ItMultimedia.nl B.V. verzamelt de nieuwste informatie en ontwikkelingen over software voor u, zodat wij u op de hoogte houden van de nieuwste ontwikkelingen en innovaties op het gebied van software. Wij bieden producten zoals beveiligingssoftware, Office-pakketten, besturingssystemen en multimedia-software.
6,4
  • Theo
    Review voor ITmultimedia.nl

Licentie werkt niet , telefoon nummer is niet bereikbaar, er is een reactie geweest, nadat ik dit erop gezet heb, waarschijnlijk heb ik zelf de verkeerde versie besteld, maar is het nog niet opgelost.