Ik haak netjes

Ik haak netjes

Ik verkoop zelfgemaakte, gehaakte kleding en accessoires. Alle producten worden gehaakt van katoen, van 100% biologisch katoen en van 100% hennepvezel.
De nadruk in het werk, de materialen en de verzending ligt op duurzaamheid. Alle bestellingen worden geheel plasticvrij verpakt en verzonden, zonder onnodig opvulmaterialen. De levering is binnen 2 werkdagen. Alle artikelen zijn zo scherp geprijsd, dat het voor de meeste mensen betaalbaar is. Zo probeer ik zoveel mogelijk mensen kennis te maken met mijn mooie en veelal duurzame producten. Vaak ideale vervangers voor plastic varianten.
De zekerheden van https://ikhaaknetjes.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

De webshop 1 januari 2019 geopend. Ontstaan uit afkeer tegen overdadig en onnodig plastic. Daarom was het gehaakte boodschappennetje een mooi artikel om mee te beginnen. Zo is ook de titel van de webshop ontstaan. Ik kreeg steeds meer ideeën om te haken en in de loop der tijd kwamen er steeds meer mooie artikelen bij in de webshop. Ook het soort materialen is uitgebreid. Ik verkoop ook aan webshops. Mijn doel is om zoveel mogelijk mensen over te halen tot de aanschaf van een prachtig en veelal duurzaam product. Alle artikelen zijn met veel liefde gemaakt en worden geheel plasticvrij en zonder opvulmateriaal verzonden.

Bekijk Manifest