Ik zoek een schoonmaakster

Ik zoek een schoonmaakster

U wilt een schoonmaakster in huis, maar hebt geen zin in de zoektocht. Dan bent u bij ikzoekeenschoonmaakster.nl aan het juiste adres!

7,8
1.840 klantbeoordelingen
Filter 3 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Misha Stroomer
    Review voor Ik zoek een schoonmaakster

De webwinkel is niet duidelijk in wanneer er een factuur wordt gestuurd. Als je goed oplet kun je hier achter komen door de algemene voorwaarden goed te lezen. Iedereen weet dat niemand dit doet bij online winkelen. De factuur kreeg ik een uurtje na mijn inschrijving samen met een telefoonnummer van iemand die klaarblijkelijk voldoet aan mijn wensen. De informatie die ik van de betreffende persoon gekregen heb is erg summier en iets in mij zegt dat de persoon niet voldoet. Na reclamatie en heb ik aangegeven af te zien van de koop. Hierna werd mij medegedeeld dat de service al geleverd is en dat de factuur wel betaald dient te worden. Had ik de algemene voorwaarden maar goed moeten lezen! Belachelijk en ik vraag me af of dit wel mag! Hoe dan ook moet de website hier duidelijker in zijn in plaats van dit weg te stoppen in de algemene voorwaarden.

Antwoord van Ik zoek een schoonmaakster

Vervelend dat u dit zo ervaart. Echter wordt op onze website de kosten duidelijk vermeld op https://www.ikzoekeenschoonmaakster.nl/kosten. Ook worden de kosten actief getoond op het moment dat u zicht hebt ingeschreven en een aanvraag indient en uiteraard ook in de voorwaarden. Vervolgens wanneer u de aanvraag hebt ingediend, ontvangt u een e-mail met de kosten. Nog voor een factuur is ontstaan zouden deze kosten dus geen verrassing voor u moeten zijn, daar wij u deze op vier verschillende manieren tonen. Op het moment dat wij gegevens hebben geleverd voor een kandidaat, dient u inderdaad de factuur de voldoen. U ontvangt hiervoor een jaar garantie, waarin wij zonder extra kosten verder kunnen zoeken.

• Harry-Ji
    Review voor Ik zoek een schoonmaakster

PAS OP: Deze lui zijn oplichters! Ze schermen met een bestand van 170.000 schoonmaaksters, hahaha! Check even alle klachten op klacht.nl over deze hulp-in-huis BV! En de vele andere BVs die er in Enschede op hun adres zijn. Allemaal fake! Ook al de reviews hier zijn gekocht via een agency, ook allemaal nep!

Ze leveren je niks en geven geen bedenktijd omdat ze zogenaamd met je aanvraag aan de gang zijn gegaan meteen. En dan krijg je meteen al het stalken met een factuur. Heel slim met IDEAL in email, zodat de drempel voor betalen laag is! en herinnering op herinnering sturen. Deze mensen verdienen geld door een slinkse site met voorwaarden dicht te zetten. En als je je inschrijft zogenaamd gratis, dan hang je namelijk al. Want je kunt er niet meer onderuit! inschrijven is gratis, maar nee je moet 31 EUR dokken! voor niks! want ze leveren niks. goed staaltje van online oplichterij dat kennelijk al 10 jaar aan de gang is!

PAS OP: ze hebben heel veel URLs met dezelfde site erachter en ze kopen traffic in op Google om je er naartoe te lokken! Advocaat inzetten helpt. En politie aangifte doen helpt zeker!

• Hoe beoordeel je Ik zoek een schoonmaakster?

• Zoë
    Review voor Ik zoek een schoonmaakster

Gratis inschrijven, gratis oproep plaatsen maar die € 30,13 die je moet betalen omdat ikzoekeenschoonmaker.nl blijkbaar direct voor je gaat zoeken en een kandidaat voorstelt wordt nergens vermeld? Echt ongelofelijk. Ik voel me echt belazerd. Ik heb me op de mobiele site ingeschreven en dacht ik kijk later op me laptop verder. Nog geen 3 dagen later had ik zogenaamd een match en kon ik gelijk binnen 12 dagen het bedrag betalen. Oplichters! Ik heb betaald en me gelijk uitgeschreven maar ik heb geen goed woord voor jullie over.

Antwoord van Ik zoek een schoonmaakster

Goedemorgen,
    Alvorens u een aanvraag via ons plaatst vragen wij u nadrukkelijk of u akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Zodra wij uw aanvraag krijgen gaan wij dan ook gelijk voor u opzoek naar een hulp.In uw geval hebben wij de zelfde dag nog een match gemaakt met een potentiƫle hulp. Wij vinden het een teleurstelling dat u onze service als slecht heeft ervaren. Indient de match niet voldoet aan uw eisen of u geen klik heeft met de kandidaat kunt u zich beroepen op de garantie die u krijgt van een jaar op uw aanvraag. Wij doen ons best om u snel te kunnen voorzien van een hulp.