Ikfix

Lidmaatschap per 13-01-2021 stopgezet

9,2

• J de Klijn
    Review voor Ikfix

De bestelling en levering was in orde de ontnuchtering kwam pas later.
    Nadat alles goed in gebouwd was mede dankzij de duidelijke instructie video s maar bij de mee geleverde installatie usb zat totaal niets. Uitgelegd wat het probleem was maar tot 2x toe geen enkele medewerking. De opmerking was " wij verwachten dat onze klanten dat zelf weten te doen" ( het installeren)
    Ben 3 dagen bezig geweest en dan dit geweldig hoor.
    Bij een mac verkooppunt was het in 12 sec verholpen.
    Dank Ikfix.

M vr gr J de Klijn

Antwoord van Ikfix

H

Goed om te lezen dat alles naar behoren werkt!
    Nadat u de spullen bij ons heeft aangeschaft en netjes geleverd waren, heeft u zelf een poging had gedaan om eea zelf te installeren met behulp van onze professionele video. Helaas lukt u het niet om uw de schijf te formatteren en systeem software te installeren.
    U heeft ons gebeld, de chef technische dienst in eigen persoon heeft u te woord gestaan en u precies uitgelegd hoe u met de juiste toetsencombinatie kan opstarten van de usb stick, ook het formatteren en installatie proces is u netjes uitgelegd.
    Vervolgens heeft de medewerker u ook gewezen op de Apple site waar u zeer gedetailleerde instructies kan vinden voor formatteren van een schijf en het installeren van systeem software. Als laatste heeft hij u gewezen op de mogelijkheid dat wij eea voor u uit kunnen voeren, uiteraard tegen betaling. Wij denken dat wij hiermee een uitstekende after sales service hebben geleverd. Wij snappen uw frustratie en dat u wellicht liever een stap voor stap handleiding bij het onderdeel had gehad welke precies aansluit op uw specifieke situatie. Echter door de grote verscheidenheid mogelijke situaties na plaatsen van het onderdeel is dit praktisch gezien geen mogelijkheid en hebben we u daarom geholpen op de wijze zoals boven beschreven. Enige basis kennis bij zelf sleutelen en installaties aan apparatuur is vanzelfsprekend een vereiste. Wij zijn blij dat alles nu naar behoren werkt en wensen u veel plezier met uw machine!

Ron den Besten

Eigenaar ikfix.nl

• Alberto KG
    Review voor Ikfix

Vakkundig telefonisch geholpen, en goede tip gehad voor een ander Mac-probleem. In winkel Mac-repair onderdeel snel afgehaald

• Rogier Esselink
    Review voor Ikfix

Top service! Naast een snelle service ook zeer duidelijke instructievideo's voor de reparatie's. Dure "wegbreng" reparaties zijn hierdoor niet nodig. Met kleine kinderen intuos en zo nu en dan een te enthousiaste reactie op de iPads met schade tot gevolg, heb ik "ikfix.nl" meteen bij mijn favorieten gezet. Een volgende bestelling zal zeker volgen

• Mark Smit
    Review voor Ikfix

Erg tevreden. Handige website, zodat je direct de juiste producten vindt bij het apparaat. Snel geleverd en met de instructievideo zelf het toetsenboard en clicker van mijn mac book kunnen vervangen.

• Marcel
    Review voor Ikfix

Twee keer pech in een week. Een gebroken iPad en Macbook scherm. Beide met tools besteld op ikfix.nl en ze waren de volgende werkdagen in huis. Echt een keurige verpakking. Schermen kwamen zonder schade aan. De verzendkosten waren relatief wel aan de hoge kant maar 'gelukkig' kon had ik 2 schermen nodig.

• Lucas Smarius
    Review voor Ikfix

Ik ben erg blij met de service van ikfix, de ventilator van mijn laptop was kapot, en ik had binnen 2 dagen al een nieuwe, die uitstekend werkte. Bedankt, ikfix!

• A.B.W. Schalij
    Review voor Ikfix

Geïnformeerd op locatie, ,s-middags besteld via internet en de volgende ochtend in huis, goed verpakt inclusief gebruiksaanwijzing. Zo moet het en zo gaat het!

• Tom
    Review voor Ikfix

Namiddag besteld, volgende dag in huis. Goed verpakt, correct geleverd, duidelijke instructies, makkie!

• Patricia Huisman
    Review voor Ikfix

Wij hebben bij IkFix een nieuw scherm bestelt voor onze iPad 3. Een compleet pakket met reparatie gereedschap en materialen erbij. Aan de hand van de video van IkFix hebben wij onze ipad gerepareerd maar het was een hele klus. Het scherm was dusdanig gebarsten dat het in stukjes los kwam (een heel gepiel dus om de rand mooi schoon te krijgen). Ook waren de stickers gebruikt in de video niet hetzelfde als die we gekregen hadden bij de bestelling maar we hebben alles op goed geluk vastgeplakt. Het scherm zit echter na de reparatie nog steeds los, of dit komt doordat de rand misschien niet goed schoon was, of omdat we de stickers misschien verkeerd hebben geplakt weet ik niet. Volgende keer laat ik het repareren of spaar ik voor een nieuwe. Zelf repareren zullen we niet snel weer doen.

• Ewout van Laarhoven
    Review voor Ikfix

Snelle bezorging, en dankzij de duidelijke instructievideo's op de site was het repareren van mijn telefoon erg makkelijk. De wetenschap dat ik hem altijd terug kon sturen naar ikfix maakt het hele proces heel ontspannen.

• C. Ploeger
    Review voor Ikfix

Uitstekend, niets op aan te merken!

• A. Kuhlmann
    Review voor Ikfix

De bestelling was snel. Het terugsturen van een onderdeel verliep ook goed en ik kreeg daarop een email dat het Goed ontvangen was en ook bericht wanneer ik het geld terug overgemaakt zou krijgen.

Verbeterpunten: Ik vind de verzendkosten hoog. De verpakking had kleiner gekund en door de onderdelen hadden door de brievenbus gekund. Misschien kan er een onderscheid gemaakt worden tussen pakketjes die door de brievenbus kunnen en die afgeleverd moeten worden.
    Wat ook vreemd was dat er op stond dat de postbezorger een vreemdelingenbewijs (of iets dergelijks moest zien - en -dat had ik niet omdat ik gewoon een Nederlander ben) waardoor ik wel 10-15 minuten aan de deur heb moeten staan wachten, terwijl ik haast had.

• Rob van Mourik
    Review voor Ikfix

goede services, vlotte levering, prima informatie en begeleiding, kortom prima de luxe!

• Alyshia-Jane

Hallo ,
    ik ben Alyshia-jane . Mijn vader heeft jullie gevraagd om mijn Iphone te repareren en dat hebben jullie ook gedaan!
    Hartstikke bedankt daarvoor ik ben er heel blij mee!!! zo snel klaar....woensdag verstuurd en vrijdag terug
    Iedereen op school vraagt mij hoe ik dat heb gedaan en ik zeg:'Dat heeft ikfix voor mij gedaan!!'. De roze is echt heel mooi!! en het knopje vooral!
    nogmaals hartstikke bedankt voor het repareren!!

met vriendelijke groet
    Alyshia-jane

Super,
    Dinsdag contact gehad met ikfix over de Iphone van mn dochter vrijdag perfect binnen.
    via mail continu op de hoogte gehouden van de werkzaam heden, over de zorg en aandacht..... eigelijk geen woorden voor...jullie hebben mijn dochter super blij gemaakt.....dank u wel voor het meedenken

Nazz (Vader van Alyshia-Jane)

• Vince
    Review voor Ikfix

SATA-kabel besteld en binnen no-time geleverd gekregen.
    De verpakking is fraai gedaan. De kabel die ik nodig had werd in een pakketje geleverd wat zo door de brievenbus kwam.
    Per abuis had ik het verkeerde onderdeel besteld, en kon het pakketje weer hergebruiken om net zo probleemloos terug te sturen. Binnen één dag kreeg ik reactie dat het vervangende onderdeel werd opgestuurd. Zal opnieuw aan de site denken indien ik een nieuw onderdeel nodig heb.

Enige nadeel:
    De verzendkosten van 5,00 euro vind ik duur. Zeker voor een pakketje wat door de brievenbus kan. Ik kon het namelijk af met drie postzegels bij de retourzending.

• Tobias van Essen
    Review voor Ikfix

Ik heb bij Ikfix.nl een bracket gekocht om mijn CD-drive in mijn Macbook te vervangen met een 2,5 inch harde schijf. En daarnaast kocht ik wat losse materialen.
    Alles werd perfect verpakt (zeer zorgvuldig, zo heb ik het nog nooit gezien) razendsnel geleverd. Alle materialen waren van topkwaliteit voor een eerlijke prijs

• korteland auto's
    Review voor Ikfix

Accu besteld voor macbook pro. Snelle levering prima service. Ik vind alleen bijna 10 euro verzendkosten erg duur (bij DHL kost dat 5 euro)

Antwoord van Ikfix

Beste hr. Bok,

Bedankt voor uw reactie.
    Wij bezorgen laptop accu’s uitsluitend via UPS.
    Deze bezorger is iets duurder, maar staat net als ikfix.nl/MacRepair voor de allerhoogste kwaliteit.
    Bovendien gebruiken een hoogwaardige verzendverpakking, en zit in de prijs ook nog wat aan handling en papierkosten.
    Dit alles maakt verzending wat duurder, maar weten we zeker dat uw pakket de volgende dag in topconditie aankomt!

Bedankt voor uw feedback!

Ron den Besten

• Jeroen

data kabel besteld voor SSD uitbreiding in imac 2011
    snelle levering van correcte kabels incl montage plakkers
    instructie film van ikfix.nl site gebruikt: probleemloze installatie in 1 1/2u tijd!
    Ik had nooit eerder een computer van binnen gezien.

Via email enkele vragen gesteld om 22.00u s avonds en binnen 10 min antwoord.

• Adm. kantoor ten Hove
    Review voor Ikfix

Apple onderdeel besteld. Goed ontvangen en snelle levering.

• Rick
    Review voor Ikfix

Ik bestel regelmatig onderdelen voor mijn MacBook en iMac en klus wat bij met het maken van iPhone schermen. Helaas heb ik in het verleden vaak besteld bij webshops waarvan de onderdelen van slechte kwaliteit waren. Een maand geleden voor het eerst bij Ikfix besteld en ik moet zeggen ik ben zeer tevreden. De onderdelen zijn echt topkwaliteit want alles werkt perfect. Het grootste voordeel is dat hun ook heel veel originele onderdelen hebben voor vintage machines.