In Memoriam -Decoraties

In Memoriam -Decoraties

In Memoriam Decoraties

♥Stilstaan bij een moment van gedenken♥

Inclusief gratis verzending en afhalen is mogelijk.

Fijn! dat u bij ons een kijkje komt nemen.
Kijkt u rustig rond, wij bieden een uitgebreid assortiment wat zeer zorgvuldig voor u is samengesteld. Wij informeren en helpen u graag om een keuze te maken.

Wij bieden u diverse In Memoriam herinneringsproducten en (Troost) cadeaus ter nagedachtenis.
Uw urnen webwinkel met: Assieraden, fotolijsten, tuindecoraties, kaarten en Meer…..

Ben u opzoek naar iets kleins om iemand bij te staan, of te laten weten “ik denk aan je” kijkt u dan eens bij onze cadeaus of troostgeschenken. Kleine items pakken we ook graag voor u in.

• Marjon Pot
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Direct app contact ondanks vakantie snelle levering goede kwaliteit

Beste mevrouw Pot,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Gelukkig ondanks de vakantie toch alles goed en op tijd gelukt omtrent uw bestelling. Fijn te lezen dat u tevreden bent en nog een bestelling heeft geplaatst. Hartelijke groet, Emma

• Astrid Kortooms

Snelle en zorgvuldige levering
    Prijs en kwaliteit naar behoren

Beste mevrouw Kortooms,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, fijn dat u tevreden bent !

Hartelijke groet,
    In MEMORIAM-DECORATIES

• Hoe beoordeel je In Memoriam -Decoraties?

• W.Jansen
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Heb er zelf een urn besteld. Heel mooi. Goede service, snelle verzending!TOP!!

Beste W. Jansen,

We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over de uitgekozen urn en uw dierbare op deze manier een mooie laatste rustplaats kunt geven. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling . Met vriendelijke groet In Memoriam-Decoraties

• Michel
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Asring besteld, altijd spannend om een sieraad obv afbeeldingen te bestellen, maar is echt een heel mooi sieraad, heel blij mee! Snelle levering, maar bovenal goede communicatie mbt de bestelling.

Beste Michel,
    Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Dat is inderdaad lastig en spannend dat kunnen we ons goed voorstellen. Wij danken u voor het vertrouwen wat u in ons heeft gesteld.

Vriendelijke groet,
    In Memoriam-Decoraties

• Harm
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Kwaliteit! Ik heb een fotolijst met gedicht voor mijn ouders gehaald voor hun overleden hondje. Ga dit met trots geven. Bedankt hiervoor !

Beste Harm,

Hartelijk dank , wat fijn dat de lijst op deze manier wat troost mag bieden. Dank voor uw positieve beoordeling en fijn dat u even de tijd heeft genomen dit even te delen met ons.

Groet,
    Emma In Memoriam-Decoraties

• Nelina
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Heb een urn voor mijn trouwe viervoeter besteld en was al vrij snel binnen,en ik ben er zeer tevreden over.
    En ze zijn super vriendelijk aan de telefoon,ik heb er een hele goede ervaring mee.
    Ik zou zeggen ga vooral zo door.

Beste Nelina,
    Fijn om te horen dat u tevreden bent. U twijfelde nog wat over de kleur kan ik me herinneren, mooi dat dit goed heeft uitgepakt, zodat u een mooi plekje heeft voor uw geliefde huisdier. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, wij gaan zeker ons best doen zo door te gaan. ♥

• Gerard Matien
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Goede website,snelle reactie en afhandeling. Ik heb een hangerjuweel besteld met een 3D foto van mijn trouwe viervoeter. Hij kwam binnen zoals afgesproken binnen 2 dagen gewoon super en hij is heel mooi en levensecht geworden net alsof hij nog bij je is! Echt mijn complimenten.

Beste heer Matien ,
    Fijn ! om te horen dat u zo tevreden bent, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat de hanger wat troost kan bieden bij het verlies ❤️

• Angela van Dijk
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Geweldige service, op vragen wordt snel gereageerd en juist gehandeld. Super klantvriendelijk en niets is te veel. Ik heb een 3d-kristal aangeschaft en wauw..zo mooi, zeker aan te raden.

Beste mevrouw Van Dijk,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en de mooie complimenten! ♥

• Gloria Hak - Van der Beek

Bijzondere klantvriendelijkheid

Beste mevrouw Hak,

Hartelijk dank voor uw beoordeling , fijn dat het pakje u toch nog snel bereikt heeft op deze manier, Hartelijke groet In Memoriam-Decoraties

• Bianca Dubois
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Ben zeer blij met mijn bestelde product goede communicatie en zeer snelle en correcte afhandeling. Snel verstuurd en ontvangen !!Top

Beste mevrouw Dubois ,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we zijn blij dat het snel bij u is aangekomen en dat u het mooi vindt ♥telijke groet, in memoriam decoraties