In Memoriam Decoraties

♥Stilstaan bij een moment van gedenken♥

Inclusief gratis verzending en afhalen is mogelijk.

Fijn! dat u bij ons een kijkje komt nemen.
Kijkt u rustig rond, wij bieden een uitgebreid assortiment wat zeer zorgvuldig voor u is samengesteld. Wij informeren en helpen u graag om een keuze te maken.

Wij bieden u diverse In Memoriam herinneringsproducten en (Troost) cadeaus ter nagedachtenis.
Uw urnen webwinkel met: Assieraden, fotolijsten, tuindecoraties, kaarten en Meer…..

Ben u opzoek naar iets kleins om iemand bij te staan, of te laten weten “ik denk aan je” kijkt u dan eens bij onze cadeaus of troostgeschenken. Kleine items pakken we ook graag voor u in.

• Nelina
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Heb een urn voor mijn trouwe viervoeter besteld en was al vrij snel binnen,en ik ben er zeer tevreden over.
    En ze zijn super vriendelijk aan de telefoon,ik heb er een hele goede ervaring mee.
    Ik zou zeggen ga vooral zo door.

Beste Nelina,
    Fijn om te horen dat u tevreden bent. U twijfelde nog wat over de kleur kan ik me herinneren, mooi dat dit goed heeft uitgepakt, zodat u een mooi plekje heeft voor uw geliefde huisdier. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, wij gaan zeker ons best doen zo door te gaan. ♥

• Gerard Matien
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Goede website,snelle reactie en afhandeling. Ik heb een hangerjuweel besteld met een 3D foto van mijn trouwe viervoeter. Hij kwam binnen zoals afgesproken binnen 2 dagen gewoon super en hij is heel mooi en levensecht geworden net alsof hij nog bij je is! Echt mijn complimenten.

Beste heer Matien ,
    Fijn ! om te horen dat u zo tevreden bent, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat de hanger wat troost kan bieden bij het verlies ❤️

• Hoe beoordeel je In Memoriam -Decoraties?

• Angela van Dijk
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Geweldige service, op vragen wordt snel gereageerd en juist gehandeld. Super klantvriendelijk en niets is te veel. Ik heb een 3d-kristal aangeschaft en wauw..zo mooi, zeker aan te raden.

Beste mevrouw Van Dijk,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en de mooie complimenten! ♥

• Gloria Hak - Van der Beek

Bijzondere klantvriendelijkheid

Beste mevrouw Hak,

Hartelijk dank voor uw beoordeling , fijn dat het pakje u toch nog snel bereikt heeft op deze manier, Hartelijke groet In Memoriam-Decoraties

• Bianca Dubois
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Ben zeer blij met mijn bestelde product goede communicatie en zeer snelle en correcte afhandeling. Snel verstuurd en ontvangen !!Top

Beste mevrouw Dubois ,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we zijn blij dat het snel bij u is aangekomen en dat u het mooi vindt ♥telijke groet, in memoriam decoraties

• Peter Dedullen
    Review voor In Memoriam -Decoraties

correcte afhandeling van de bestelling en service
    zeer snel, was handgemaakt , en op nog geen week geleverd en top verpakt

Beste heer Dedullen,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en complimenten. Daar zijn we enorm blij mee!
    ♥ groet,

• Sharon
    Review voor In Memoriam -Decoraties

De levering is snel en echt super

Beste Sharon,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling ♥

Groet,
    In Memoriam-Decoraties

• Tanja
    Review voor In Memoriam -Decoraties

De urn werd sneller bezorgd dan voorspeld. Een mooie hond met engelen vleugels in een mand van brons. Zo mooi! De contouren lijken ook nog op onze Tess. Het is prachtig! Heel tevreden mee! 😇💔

Antwoord van In Memoriam -Decoraties

Beste mevrouw Tanja, wat mooi om te horen dat u voor Tess een fijn laatste rustplekje heeft gevonden.
    De bezorging is door de december drukte en covid moeilijk te voorspellen. Fijn dat u het snel heeft mogen ontvangen.

Dank voor uw beoordeling.

Hartelijke Groet,
    In Memoriam-decoraties

• ajcpm van esch
    Review voor In Memoriam -Decoraties

mooie artikelen en mooie prijzen

Beste mevrouw van Esch,

Hartelijk dank voor het compliment en de mooie beoordeling. Fijn dat u tevreden bent.

Groet,
    In Memoriam-Decoraties

• jolanda nix
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Wat een mooie Urn 2 handen die de bolvormige urn vasthouden zo prachtig hadden ze nog nooit gezien hij staat geweldig tussen mijn 2 engelen heb er ook lang na moeten zoeken maar heb hem gevonden ik wilde geen standaard Urn zijn er al teveel van.Mijn kleindochter wil hem altijd aaien zo mooi waar opa jo in zit

Beste mevrouw Nix,

Wat fijn om te horen, dat u tevreden bent en de urn zo passend is. Helaas door de vakantie in het atelier heeft het wat langer geduurd dan normaliter. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Mvg, In Memoriam-Decoraties