In Memoriam -Decoraties

In Memoriam -Decoraties

In Memoriam Decoraties

♥Stilstaan bij een moment van gedenken♥

Inclusief gratis verzending en afhalen is mogelijk.

Gedenken na overlijden.
We willen iemand graag blijvend herinneren. Dit kan met een mooie en persoonlijke urn, een bijzondere As-herinnering, foto gedenken: zoals 2D en 3D foto's in kristal glas, vaak zo ontworpen zodat er ook een kaarsje gebrand kan worden. Of een fotolijst met asbuisje in de kleur van uw interieur. Wij bieden mooie urnen voor thuis maar ook diverse urnen voor buiten aan. Naast urnen voor thuis en buiten, bieden we Assieraden van RVS, goud en zilver aan. Assieraden ringen, en met of zonder vingerafdruk.

Wij informeren en helpen u graag om een keuze te maken.

Bent u opzoek naar iets kleins om iemand bij te staan, of te laten weten “ik denk aan je” kijkt u dan eens bij onze cadeaus of troostgeschenken. Kleine items pakken we ook graag voor u in.
urn ashangers gedenken
9,9

• Vandenreyt Nathalie
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Ondanks dat we op zaterdag23/12 bestelden net voor kerst dus en we wisten dat bestelling verwerkt zou worden op woensdag27/12 kregen we de dag erna al een mailtje dat het woensdag geleverd zou worden. Dat was meer dan een aangename verrassing. Pakje kwam vandaag toe, dubbel ingepakt om transport te doorstaan. Wij zijn meer dan blij gezien ons hondje verliezen in deze periode ons deed vrezen dat het wel wat wachten zou zijn op de urne. Wat betreft de urne zelf die is echt mooi. Dank je voor die goede service. Voor ons een dikke tien op tien voor jouw.

Beste Nathalie,

Wat fijn om te lezen! heel erg bedankt ♥ ik heb hem inderdaad nog even verzonden i.v.m. de feestdagen en omdat het dubbel zo verdrietig is al om in deze tijd een dierbaar persoon of dier te verliezen. Fijn dat het gelukt is met de snelle verzending. Gr Emma

• marian
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Echt fantastisch. Zelfs email gehad dat de kleur niet hetzelfde was als op de pagina :) Is niks geantwoord en bestelling kwam de dag nadien reeds toe.

Beste Marian, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. ♥
    Door de drukte helaas een wat latere reactie hierop.

• Hoe beoordeel je In Memoriam -Decoraties?

• Ramona
    Review voor In Memoriam -Decoraties

duidelijke aangename website en besteltool
    duidelijke communicatie na bestelling
    snelle levering

Antwoord van In Memoriam -Decoraties

Beste Ramona, fijn om te horen! bedankt voor je positieve beoordeling ♥

• Shirley

Hele goede service!

• Dieneke
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Een 3D miniurn en asarmband besteld na het overlijden van mijn man. Goede en snelle levering. De urn nog mooier als verwacht , ben er heel blij mee.

• Ann
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Zeer snelle levering. Maandag, op een feestdag besteld, woensdag reeds toegekomen.
    Mooier dan verwacht. Vrij prijzig maar absoluut elke € meer dan waard.
    Zo blijft mijn kleindochter die jammer genoeg niet verder kon leven toch steeds bij mij.

• Mandy

Hele goede service.
    Heb vorige week een mini urn besteld voor de as van mijn moeder die erg plotseling is overleden twee weken geleden.
    Mijn vader wilde graag dezelfde, maar was er maar 1 op voorraad. Na een mail te hebben gestuurd met de vraag of ik er nog een kon bestellen, hebben ze mij netjes laten weten dat er weer eentje op binnen zou komen. Toen deze bij hun binnen was gekomen hebben ze mij ook weer laten weten dat hij weer te bestellen was.
    Nogmaals dankjewel hiervoor.
    We zijn er erg blij mee.

Beste Mandy,

Erg verdrietig het overlijden van een moeder en ook nog onverwacht. Veel liefs ♥ en sterkte gewenst. Jullie op de hoogte houden is heel graag gedaan en zo hoort het ook. Fijn te lezen dat de urntjes wat troost mogen bieden. En hartelijk dank dat ondanks alles u de moeite heeft genomen voor een beoordeling, dat wordt zeer gewaardeerd. Gr Emma

• Fleurackers ann
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Zeer snelle levering naar België zeer goed verpakt wel emotioneel toen ik de lamp uitpakte herdenkingslamp aan mijn ouders heb mijn ma verloren op 6 april 2020 en mijn pa op 26 april 2020 beide overleden aan covid 19 de lamp staat nu tussen hun foto prachtig

Beste mevrouw Fleurackers,

Wat naar dat uw beide ouders aan Covid zijn overleden. Ik wens u veel kracht, liefde en sterkte voor de toekomst. Fijn te lezen dat de lamp een beetje troost mag bieden.
    Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen voor het schrijven van een beoordeling. Daar zijn we zeer dankbaar voor. Hartelijke groet, In Memoriam-Decoraties

• Monique Waroux
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Toen ik de kattenurn ontving (overigens sneller dan verwacht) was deze heel erg mooi verpakt. Het was de laatste is de speciale angel collectie en omdat mijn 2 honden ook allebei zo'n urn hebben wilde ik hem persé hebben. Bij het openen biggelden de tranen langs mijn wangen en heeft het echt mijn verwachtingen overtroffen. Het poesje wat bovenop de urn ligt te slapen met zijn vleugel omhoog is echt zó ontzettend treffend voor hoe Tommie altijd lag te slapen. Dank je wel Emma, en mochten er nog meer huisdieren in de toekomst overlijden weet ik je zeker weer te vinden!

Beste mevrouw Waroux,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat de urn Tommie zo treffend heeft weergegeven en dat hij nu een mooie laatste rustplaats heeft gekregen. Ik hoop dat een nieuw overlijden van een huisdier u nog lang bespaard mag blijven. Maar heel lief dat u dan aan in memoriam-decoraties denkt. ♥

Hartelijke groet,

• Nadia Willemsen
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Ik heb een 3d foto in glas met buisje voor as, waxinelichtjehouder en verlichting besteld voor onze pas overleden hond.
    Ik kon hem bij mw Smit zelf ophalen, dit vond ik erg fijn.
    Het contact via de mail was fijn en snel, zelfs in het weekend.

Bij het openen van het doosje sprongen de tranen in mijn ogen, zo mooi.

Heel erg bedankt voor alles.

Beste mevrouw Willemsen,

Wat een lieve woorden heel erg dank. Fijn te lezen dat u het resultaat ook mooi vond.
    Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Lieve Groet,

• Anita Wendels
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Een hele mooie urn prachtig en toch eerder dan verwacht

Beste mevrouw Wendels,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Gelukkig is de levertijd toch nog meegevallen.
    We zijn blij dat u tevreden bent.

• karin
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Lang gezocht maar echt superblij met de drie poezen ter herinnering aan mijn eigen drie poezen. Ze staan mooi te shinen in onze tuin vlakbij waar onze poezen begraven liggen.

Beste Karin,

Fijn om te lezen , dat het zo een mooi herinnering plekje is geworden.
    We bedanken u hartelijk voor uw positieve beoordeling.

Groet,

• Sonja
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Ik ben heel blij met de as ketting. Is onze Casper er toch nog altijd bij

Beste Sonja,
    Fijn om te lezen, dat de aangeschafte As-ketting naar tevredenheid is.
    Een mooie herinnering zo.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Groet, ♥

• Anita Brouwers
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Kattenengel met vleugels besteld,zo blij mee

Beste mevrouw Brouwers,
    Fijn te lezen, dat de Katten engel urn met vleugels u troost heeft mogen bieden .

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en hartelijke groet,

Emma In Memoriam-Decoraties

• Saskia
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Bijzonder en specifiek aanbod van kaarten en artikelen die een bijzondere bijdrage kunnen leveren bij overlijden en/of een uitvaart. Zeer betrouwbaar en klant- en service gericht. Ben er heel blij mee, ik heb daar zo'n bijzondere kaart voor het overlijden van een hond kunnen kopen, die vind je nergens anders.

Beste Saskia,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.
    Fijn om te lezen dat we u hebben kunnen helpen aan een mooie kaart op een verdrietig moment.

Hartelijke groet,

• Corina
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Snelle reactie en denken goed mee .
    Ik raad jullie zeker aan

Beste Corina,

Wat fijn om te lezen dat u ons aanraad ♥
    Hartelijke dank voor uw positieve en mooie beoordeling.

Emma In Memoriam-Decoraties

• Franca
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Snelle levering, mooi product en goede prijs kwaliteit verhouding

Beste Franka,

Dank voor de mooie complimenten en beoordeling, daar zijn we blij mee.

• Tamara
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Super snel geleverd! Iets moois om te mogen dragen bij het gemis van onze dierbare viervoeter

Beste Tamara,
    Fijn om te lezen, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Mvg,

• Shirley Van lancker
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Snelle levering, vriendelijk, mooi,…

Beste mevrouw Van Lancker,

Hartelijk dank voor de complimenten en positieve beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden
    bent.

Groet Emma

• Elisabeth
    Review voor In Memoriam -Decoraties

Stipte levering. Mooi product.

Beste Elisabeth,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een positieve beoordeling achter te laten en dat u tevreden bent met het geleverde object.

Hartelijk dank hiervoor.

Groet,