Inktentonervoordeel

Inktentonervoordeel

Doordat we rechtstreeks van de fabriek worden beleverd hebben we zowat alle printcartridges en Toners die op onze site staan in voorraad of uiterlijk leverbaar in 48 uur direct vanuit onze centrale magazijnen.

Onze site is een verlengstuk van een productiefabriek van Inkt en tonerproducten die al meer dan 25 jaar ervaring heeft in deze producten.

Er zijn diverse voordeelpakketten samengesteld tegen zeer lage prijzen. Kijk eerst bij de pagina Aanbiedingen of uw voordeelpakket er al bijstaat.

Alle producten worden nieuw geproduceerd in Europa en voorzien van de originele printchip en 2 jaar garantie. Het zijn dus geen gerecycleerde patronen en toners!

U kunt bij ons terecht voor de meeste grote maar ook minder bekende merken.

Met Inktentonervoordeel.nl bespaart u op uw inktpatronen en tonercartridges en geniet u van de onweerstaanbare prijzen! Besparingen van wel 40 tot 60%!

Aspirant lid van WebwinkelKeur