Inktentonervoordeel

Inktentonervoordeel

Doordat we rechtstreeks van de fabriek worden beleverd hebben we zowat alle printcartridges en Toners die op onze site staan in voorraad of uiterlijk leverbaar in 48 uur direct vanuit onze centrale magazijnen.

Onze site is een verlengstuk van een productiefabriek van Inkt en tonerproducten die al meer dan 25 jaar ervaring heeft in deze producten.

Er zijn diverse voordeelpakketten samengesteld tegen zeer lage prijzen. Kijk eerst bij de pagina Aanbiedingen of uw voordeelpakket er al bijstaat.

Alle producten worden nieuw geproduceerd in Europa en voorzien van de originele printchip en 2 jaar garantie. Het zijn dus geen gerecycleerde patronen en toners!

U kunt bij ons terecht voor de meeste grote maar ook minder bekende merken.

Met Inktentonervoordeel.nl bespaart u op uw inktpatronen en tonercartridges en geniet u van de onweerstaanbare prijzen! Besparingen van wel 40 tot 60%!
Filter 8 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4 met beschrijving

• Diederick Kampen

Snelle correcte levering

Antwoord van Inktentonervoordeel

Bedankt voor je review! Voor 16:00 besteld, is dezelfde dag nog verzonden.

• Peter de Jong
    Review voor Inktentonervoordeel

Goedkoop adres voor mijn toners. goede service. ik moest een onderdeel voor mijn printer hebben en inktentonervoordeel heeft dat voor mij opgezocht en op de website toegevoegd zodat ik het kon bestellen. echt super service

Antwoord van Inktentonervoordeel

Naast toners verkopen we inderdaad ook onderdelen als fusers, drums etc, waarbij we in overleg met de klant altijd tot een goede oplossing weten te komen.

• Hoe beoordeel je Inktentonervoordeel?

• JP Flikweert
    Review voor Inktentonervoordeel

Wij kopen altijd onze toners bij Inktentonervoordeel. Overigens altijd originele toners, maar ook daarvoor hebben ze erg scherpe prijzen. De levering is vlot en de communicatie prima. Aanrader dus!

Antwoord van Inktentonervoordeel

Bedankt voor je positieve review. We leveren inderdaad ook originele toners en inktcartridges tegen scherpe prijzen!

• Martin
    Review voor Inktentonervoordeel

Goede service en snel geleverde toner.

Bedankt voor je review.
    Voor 16:00 besteld op werkdagen wordt dezelfde dag verstuurd!