Inktwebwinkel.nl

Inktwebwinkel.nl

Bij Inktwebwinkel.nl hebben we altijd de voordeligste cartrdiges en toners voor jou printer.
Wij maken gebruik van A-kwaliteit huismerken.
Deze producten hebben minimaal dezelfde kwaliteit als het veel duurdere origineel, maar bieden een hogere printcapaciteit.

De huismerk artikelen van Inktwebwinkel.nl zijn een stuk voordeliger dan de originele artikelen. Je voordeel loopt soms op tot maar liefst 80%. Je print dus met dezelfde kwaliteit, maar het scheelt aanzienlijk in de portemonnee. Slim besparen door slim te printen noemen we dat.

Lidmaatschap per 10-05-2018 stopgezet

• bart kouwenberg

alles keurig.bedankt

• HJ Versluijs
    Review voor Inktwebwinkel.nl

Ik ben super tevreden! Gevonden op Facebook. Stond een bericht over HP 124A tonerset. Eerst vergeleken maar deze zijn inderdaad het goedkoopste. Gister besteld om 18.15 en zijn net binnengekomen. Ze doen het prima!

• p van der waal

Snelle levering.
    Huismerk was niet te leveren, maar daarvoor werd het origineel aangeboden. Maar helaas is de inhoud van deze cartridges veel minder. Ook is het geleverde origineel bij andere aanbieders veel goedkoper aan te schaffen. Dus al met al een tegenvaller.

Antwoord van Inktwebwinkel.nl

Beste Peter,

Het betreurt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling en ik heb het contact dat u heeft gehad met een van onze medewerkers teruggezien. De 302XL multipack was inderdaad tijdelijk niet leverbaar. Echter, ik zie nergens in het gesprek tussen u en mijn collega staan dat u de originele HP 302 XL is aangeboden. Mijn collega heeft het alleen over de originele 302 gehad. Na overleg bent u daarmee akkoord gegaan en dat product is u dan ook toegezonden. Dat de capaciteit kleiner is, is logisch omdat onze huismerk variant een XL betreft. Onze huismerk artikelen hebben bijna altijd meer inhoud, zoals ook duidelijk omschreven op onze website. We hebben netjes met u overlegd en dat wat we zijn overeengekomen, hebben we gedaan, namelijk de originele 302 Multipack verzenden.

We begrijpen de teleurstelling, maar zijn onze afspraken netjes nagekomen.

Nick Hoffman

Shopinkt.nl

• Edwin van den Ende
    Review voor Inktwebwinkel.nl

Zeer vlotte en nette reactie op mail/vragen.
    Helaas geen afhaal mogelijkheid.

• Anja
    Review voor Inktwebwinkel.nl

de inkt die wij nodig hadden voor onze canon prigma was het goedkoopst bij deze site. Vonden de verzendkosten wel wat hoger (6.95) dan bij sommige anderen. maar het totaalbedrag was dan alsnog goedkoper, dus al met al tevreden.

• Dominique B.
    Review voor Inktwebwinkel.nl

Gisteren voor het eerst besteld bij shopinkt. 4 toners voor mijn hp colorjet printer. bestelling is vandaag keurig geleverd. goed verpakt, en voor een scherpe prijs. voor mij een reden om vaker te bestellen :D