Zo leuk om te bestellen ik wil elke week wel. Wat een leuke kaarten. Volgende keer ga ik voor het inpakpapier 🎁
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Charlie
- Irma
Snelle levering. Leuk contact, kreeg zelfs de tip dat ik korting gemist had. En zo leuk ingepakt alles. En altijd iets extra erbij. Ga zeker weer eens iets bestellen
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- S.Klooster
Bestellingen worden met heel veel zorg geleverd, steeds heel snel. Leuk dat er altijd een persoonlijk kaartje bij zit en een extraatje. Kwaliteit is top! Aanrader!
- Fleur Van Poll
Prima kwaliteit en su per snelle verzending
- Petra
Hele mooie, leuke producten, bestelling was heel mooi ingepakt en er zat nog iets extra's bij wat super leuk en attent is! Ga zeker reclame maken hoor!
- Jeannette
Met zorg en ontzettend mooi ingepakt! Ik word hier helemaal blij van