Intenso Fashion

Intenso Fashion

Intenso Fashion is een multi-brandstore die exclusieve modemerken verkoopt voor mannen.
Denk hierbij aan Dsquared2, Karl Lagerfeld, John Richmond, Limitato , XPLCT, Iceberg en Moschino. Naast herenkleding hebben wij ook schoenen, parfum en accessoires.
Of je nu shopt in onze winkel in Rotterdam of online via onze webwinkel, in beide gevallen staat persoonlijke service voorop.
Filter 78 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 77 met beschrijving

• Aida
    Review voor Intenso Fashion

Mijn bestelling was zo maar geannuleerd en dan moet 5 werkdagen voor mijn geld wachten

• Rutger Vermeer
    Geverifieerde klant van Intenso Fashion

• Hoe beoordeel je Intenso Fashion?

• Sjaak vD
    Geverifieerde klant van Intenso Fashion

Prima afhandeling van de bestelling.

• Samad Mouhdad

Prima levering, mooi product

Top! Fijn om te horen

• Nico Stam
    Geverifieerde klant van Intenso Fashion

Alles goed gegaan. Snelle levering en een prima prijs.

Antwoord van Intenso Fashion

Fijn om te horen en bedankt voor deze positieve beoordeling!

• Khilda Abramova
    Geverifieerde klant van Intenso Fashion

Mooie prijs en goede kwaliteit

Antwoord van Intenso Fashion

Bedankt voor deze mooie score!

• Mark Vos
    Geverifieerde klant van Intenso Fashion

Fijne en duidelijke site. Super snel met verzenden. Netjes verpakt. Heel blij met mijn aankoop.

Antwoord van Intenso Fashion

Graag gedaan en bedankt voor deze mooie beoordeling!

• L.F.
    Geverifieerde klant van Intenso Fashion

Snelle opvolging bestelling en goede communicatie.

Antwoord van Intenso Fashion

Graag gedaan en bedankt voor deze review!

• joey
    Geverifieerde klant van Intenso Fashion

Nog geen product ontvangen, ik hoor verder ook niks over de verzending.

Edit:
    Na een zwaar beledigde reactie van Intenso waarin ze oa zeggen dat ik het pakket allang had ontvangen.

onwaar.
    Ik wist niet eens wie de vervoerder moest zijn!

3x gevraagd in aparte mails en tijdstippen om een track and trace en wie nou de VERVOERDER is?!

Al een volle week geen respons van hun.
    Waardeloos bedrijf dit. Terwijl je ook nog iets van bijna €400,- koopt.

Wil je gedoe bij aanschaf, koop dan hier!

Had gewoon de moeite genomen mijn review te beantwoorden op een normale manier, en mijn verdere vraag te beantwoorden zoals jullie ook horen te doen!!

jullie vragen mij zelf in de mail wat ik van mijn shop ervaring vond. Ja als ik dan niks meer gehoord heb en niks ontvangen heb nog plaats ik dat. Wie zegt dat ik het later niet aanpas als het binnen is?

Service: Waardeloos.

Antwoord van Intenso Fashion

De bestelling is van donderdagavond 16 december 21:39.
    Vrijdag 17 december is deze direct verzonden en daar is per email bevestiging met trackingcode van verzonden.
    Om dan maandag 20 december deze lage beoordeling al te plaatsen is wel wat voorbarig.
    Het is de drukste periode van het jaar bij de post, desondanks zal het vast geen eeuwigheid duren :)
    Sterker nog, zo te zien is jouw pakket inmiddels al afgeleverd!

Overigens, mocht je de volgende keer een vraag hebben over een bestelling,
    dan adviseren wij om deze per email te stellen via onze klantenservice, dan kunnen we je nog sneller van dienst zijn!

• Alexandra Van Eijck
    Geverifieerde klant van Intenso Fashion

snelle service, alleen jammer dat je bij retour zelf verzendkosten betaald, dat vind ik niet meer van deze tijd.

Antwoord van Intenso Fashion

Bedankt voor de mooie score. Daar worden we blij van!

Retourneren zelf betalen of gratis retourneren. Echt gratis is het natuurlijk nooit:
    Het zit al in de prijs verrekend of het is een verliespost.
    Wij bieden in ieder geval gratis verzending op bijna het gehele assortiment en retour zenden gebeurt gelukkig maar weinig.

Wij proberen een balans te vinden tussen het bieden van persoonlijke service, een mooi assortiment en de betaalbaarheid ervan.
    En als het even kan is het mooi als we dan nog wat overhouden voor onszelf, het winkelpand, gas, water, licht, alarm etc :)