Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2014


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Interior Boutique BV heeft 9 5 ster reviews 9
Interior Boutique BV heeft 1 4 ster reviews 1
Interior Boutique BV heeft 0 3 ster reviews 0
Interior Boutique BV heeft 0 2 ster reviews 0
Interior Boutique BV heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marieke

    Ik ben een vaste klant bij The Interior Boutique en ik moet zeggen: het is een verslavend leuke webshop als je van interieur houdt! De site zelf is prachtig, veel inspiratie, mooie collecties en geregeld mooie aanbiedingen. Ik ga ook geregeld langs bij hun J-line unit in Loods5 om weer andere artikels te bekijken. De kwaliteit van de producten die ik heb besteld is over het algemeen heel goed. Alles kwam netjes verpakt aan. Ook de klantenservice verdient een compliment: ze waren erg vriendelijk en bovenal persoonlijk. Dat vind ik iets wat je tegenwoordig niet vaak meer ziet.

  2. Ingrid Los

    Geweldige service na een foute zending. dikke pluim.

  3. Hoe zou je Interior Boutique BV beoordelen?

  4. AnneMarie

    Snelle reactie als je een vraag hebt. Ik krijg een goede indruk van de website. Zeer professioneel

  5. Debbie Priester

    Super leuke webshop met veel verschillende dingen. Heel snel in huis en ook precies zoals op de site wordt weergegeven.

  6. Sandra

    Super snelle levering, keurig ingepakt, super blij mee !!!

  7. Mitra

    Ik was op zoek naar een specifiek kerstproduct namelijk de soldaat beeldjes van de J-line. Ik kon deze nergens meer vinden tot ik bij de webshop vanzustotzo kwam. De levering was erg snel en ondanks dat deze met heel veel steunmateriaal waren ingepakt kwam een van de soldaat beeldjes helaas niet heel aan. Na aanleiding van mijn mail kreeg ik meteen een reactie terug. Er werd mij meteen alle opties voorgelegd wat betreft vervangende producten of mijn geld terug. Uiteraard was ik ontzettend blij met de snelle reactie, het begrip en de opties die mij werden aangeboden. Aangezien de beeldjes er niet meer in het zilver waren heb ik deze twee gehouden (waaronder een gelijmd) en binnen enkele dagen stond het geld weer op mijn rekening. Al met al echt top service!