InteriorScent.nl

InteriorScent.nl

InteriorScent heeft een grote passie voor geuren voor elk interieur. Wij hebben voor onze klanten de mooiste producten en een uitstekende kwaliteit. Uiteraard hopen wij dat u tevreden zult zijn met uw aankopen bij ons. Neem bij vragen gerust contact met ons op. Service vinden wij heel belangrijk.
wasparfum roomspray

• Silvie
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

Snelle en correcte levering. Goed verpakt met leuk kadootje erbij.
    De wasparfum is echt superlekker!

• Jean-Marie
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

snelle levering producten zijn goed verpakt

• Harry

Snel en goed

• Bi anCiie
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

Heerlijke geuren voor aroma diffuser! Laatst Ook de allesreiniger en wasparfum erbij besteld, om eens te proberen. Heeeerrrlijk!

• Christel
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

De blokjes ruiken niet. Ook niet na schrapen! Het lijkt erop dat het niet de echte blokjes zijn.. Zelfs in een kleine toiletruimte ruik je de blokjes niet. Ik zal niet opnieuw bestellen. Ik baal echt want échte blokjes ruiken zo lekker en ik keek er echt naar uit. Ik heb een warm huis dus zou sowieso de blokjes goed moeten ruiken omdat de echte vetter zijn en die reageren op warme. Zo jammer.

Antwoord van InteriorScent.nl

Dat is spijtig om te horen, maar ik kan je echt garanderen dat die geurblokjes origineel zijn en rechtstreeks van de enige echte leverancier komen. Geurbeleving is voor iedereen anders en daarom is het begrijpelijk dat iedereen de geuren anders ervaart. Als ik je blij zou kunnen maken met een paar geurblokjes met andere geur, dan stuur ik die je graag toe op mijn kosten. Want ik zou het fijn vinden als jij tevreden bent met een geur. Ik hoor dan ook graag of je daar interesse in zou hebben.
    Mvg
    Manon

• Fadila Bokazini
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

Geweldige service en mijn huis en wasgoed hebben nog nooit zo lekker geroken.

• Jolanda van Gils
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

alles duidelijk en netjes geregeld

• marc

niet van toepassing

• Joyce Grasskamp Pardoel
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

Goede service en extra gadgets bij de levering! Top!!

• Ilona De Winter
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

Altjd snel geleverd! Soms een kadootje! Ik ben helemaal blij! Ik raad het iedereen aan!

• Mandy Backx

Heerlijk product

• Robert Glowacki
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

Top kwaliteit en snel behandeling

• Tina Tuze
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

Ik vindt het niks de geur is er niet op mijn was

Antwoord van InteriorScent.nl

Ik vind het spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over "ons bedrijf" en over het product en ik wil uiteraard graag helpen om het op te lossen met u.

Het is wel vreemd dat u de geur niet ruikt na het wassen, want u heeft zo ongeveer het beste wasparfum gekocht en deze klacht hebben wij nog niet eerder gehoord.
    Het geur resultaat is afhankelijk van verschillende factoren, we hebben er in deze handleiding een aantal op een rijtje gezet: https://www.interiorscent.nl/gebruiksaanwijzing-wasparfum/

Maar ik zou u willen vragen of u de fles wasparfum aan mij terug zou willen sturen (op mijn kosten)?
    Zodra ik de fles retour heb ontvangen, zal ik u het aankoopbedrag retour betalen.
    Vindt u dat een goed voorstel?

Ik hoor het graag van u.
    Mvg
    Manon

• Cindy Bryssinck
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

Leuke artikelen en een vlugge bezorging

• Helene
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

De geur is geweldig en er zat ook nog een amberblokje bij! Daarnaast was de levering ook nog snel.

• Gerda Van kooten
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

Mooie prijzen en goede service

• Sonya
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

Heerlijke wasparfums. Snelle levering en verrast met een extraatje. Dank je wel!

• Greta Devits

• Alison Hadlow
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

Goed verpakt, snelle levering kan niets meer wensen. Ook een verrassingscadeau. Bedankt.

• Bo
    Geverifieerde klant van InteriorScent.nl

Heerlijke producten, met een extra erbij...bedankt daar voor.