Kievitlaan 23
7711LL Nieuwleusen

J. Wiltvank beoordeelde op 2019-08-18

Alles prima

Wendy beoordeelde op 2019-08-17

Zeer vriendelijke klantenservice. Bij twijfel werd meteen met ons contact opgenomen. Zeer tevreden met de kwaliteit.

Carlo van Opdorp beoordeelde op 2019-08-17

Heel tevreden

Gerda beoordeelde op 2019-08-15

Mooi en geheel volgens bedoeling uitgevoerde shades. Nog even door ze gebeld om iets af te stemmen. Prima!

Margriet Timmers beoordeelde op 2019-08-12

Zeer tevreden, levering binnen de beloofde tijd. Ook erg vriendelijke medewerkers bij telefonisch contact.

Marion Dirksen beoordeelde op 2019-08-07

Snelle service
Had er 2 beveiligings stickers besteld, blijkt achteraf dat ik 1 kon gebruiken omdat ik een doorzichtige achtergrond had besteld de,e kan niet op melkglas maar wel op een gewone raam. Is mijn eigen fout. Dus 1 sticker een weg moeten gooien.

Carlo van Opdorp beoordeelde op 2019-08-07

Snel geleverd en heel klantvriendelijk

Hans Bellaart beoordeelde op 2019-08-04

Alles prima, maar de twee screens waren beiden ruim een halve cm minder breed dan opgegeven. Dat is wel een aandachtspuntje.

Marion Stassen beoordeelde op 2019-08-03

Uitstekende service. Alles volgens afspraak en aandacht voor klant.

Beste Mevrouw Stassen,

Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat u tevreden bent over de geleverde service. We hopen dat de screendoeken met zeilringen naar wens zijn en dat u hier nog lang van mag genieten!

Marcel van der Wielen beoordeelde op 2019-07-23

Prima produkt, afmetingen klopten nauwkeurig en levertijd van 12 dagen keurig gehaald. Zelfs persoonlijk aan huis geleverd omdat dat zo uitkwam. 1 doek ontbrak maar werd binnen 2 dagen nagestuurd. Aanrader!

Goedenavond Meneer en Mevrouw van der Wielen,

Super om te horen dat alles naar wens is verlopen. Voor ons was het een kleine moeite om het even persoonlijk langs te brengen, het kwam inderdaad exact goed uit! Nogmaals ons excuus voor het "achtergebleven" doekje, uiteraard konden we deze natuurlijk direct versturen! Nogmaals dank voor deze mooie bestelling en we hopen dat u mag genieten van de doeken.

Stijn Boury beoordeelde op 2019-07-22

Heel tevreden, snelle levering, correcte afmetingen geleverd!

Goedenavond Meneer Boury,

Bedankt voor uw beoordeling en goede rating! Fijn om te vernemen dat het allemaal naar wens is verlopen. Heel veel plezier van uw doeken gewenst.

Margriet Bos beoordeelde op 2019-07-22

Goede service, snelle leveren en prettig contact!

Goedenavond Mevrouw Bos,

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat de levering en service naar wens is verlopen. Geniet van het weer deze zomer!

Niki beoordeelde op 2019-07-22

Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop!
Voor herhaling vatbaar!

Goedenavond Niki,

Bedankt voor uw review! Super om te vernemen dat de aankoop geslaagd is! Mochten wij u inderdaad weer eens kunnen helpen dan weet u ons te vinden -> www.intershades.nl.

Nogmaals dank en we wensen u veel plezier van de bestelling!

Annemieke de Jong beoordeelde op 2019-07-22

Bestelling werd telefonisch gecontroleerd, top!

Goedenavond Mevrouw de Jong,

Bedankt voor uw review! Voor ons is het een kleine moeite om inderdaad even kort te bellen om de bestelling door te nemen indien er twijfel is. Een beller is immers sneller en zo weten we dat de bestelling leveren volgens uw wensen. Leuk om te vernemen dat dit gewaardeerd wordt! Nogmaals dank en veel plezier gewenst van uw bestelling.

fam. Paksa beoordeelde op 2019-07-21

Wij zijn heel tevreden, de bestelling is mooi op tijd afgeleverd en exact zoals besteld

Goedenavond Familie Paksa,

Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is geleverd! Ondanks het piekseizoen hebben we uw order toch inderdaad binnen de gestelde tijd kunnen leveren. Hopelijk heeft u veel profijt van uw bestelling! Hartelijk dank.

Jurry Jongman beoordeelde op 2019-07-21

Erg tevreden

Goedenavond Meneer Jongman,

Fijn dat u tevreden bent! Hopelijk kunt u uw bestelling met dit heerlijke weer goed gebruiken. Nogmaals dank voor uw bestelling.

R.H Horsting beoordeelde op 2019-07-15

Bijzonder tevreden, prima produkt geleverd en ook goed op tijd.

Beste Meneer Horsting,

Fijn dat u tevreden bent over het geleverde product en de levertijd! Mochten wij u in de toekomst nog weer eens kunnen helpen met zonwerend doek op maat, dan staan wij voor u klaar. Veel plezier van uw bestelling gewenst.

Don Veldkamp beoordeelde op 2019-07-12

Duidelijke website. Wat je besteld krijg je en de tijd van levering klopt ook

Goedenavond Meneer Veldkamp,

Hartelijk dank voor uw review en wat fantastisch om te zien dat u in de tussentijd ook al een 2e order heeft geplaatst bij ons! Het is volop zomer, dus de doeken zullen nu zeker goed van pas gaan komen, geniet ervan!

Met vriendelijke groeten,

M. Teunissen beoordeelde op 2019-06-25

Ben heel tevreden met hun service.

Beste Meneer Teunissen,

Hartelijk dank voor deze review! Fijn dat de service naar wens is geweest.

We wensen u veel plezier toe van uw bestelling!

Ben Beerling beoordeelde op 2019-06-22

Levering op tijd, goede prijs/kwaliteit verhouding, mooi product

Beste Meneer Beerling,

Fijn dat de bestelling naar wens is en dat ook de kwaliteit overeenkomt met de verwachtingen! Heel veel plezier van uw bestelling.