Intershades
Op zoek naar binnen- of buitenzonwering? Dan bent u bij Intershades aan het juiste adres! Via onze webshop bieden wij u de mogelijkheid voor de doe-het-zelvers om direct een nieuw screen- of zonneschermdoek te bestellen! Daarnaast zijn wij ook officiƫle dealer van screens, zonneschermen, rolluiken, rolgordijnen, horren, jaloezieƫn en vele producten meer! Wij kunnen uw producten desgewenst monteren op locatie.

Hopelijk mogen wij u ook binnenkort welkom heten op onze website! Wij helpen u graag verder.

De zekerheden van https://www.intershades.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018