Intershades
Op zoek naar zonwering? Dan ben je bij Intershades aan het juiste adres! In onze webshop bestel je snel nieuwe screen- of zonneschermdoeken! Daarnaast zijn wij ook officiële dealer van screens, zonneschermen, rolluiken, rolgordijnen, horren, jaloezieën en vele producten meer in de kop van Overijssel
9,7

• Frank L
    Geverifieerde klant van Intershades

In ben blij met het screendoek voor mijn balkonramen. Nu hebben we een koele kamer en nog genoeg zicht naar buiten.
    Goede service en aandacht! Ook vooraf wordt er meegedacht om een goede oplossing te vinden en de juiste maten te nemen voor een niet standaard situatie. Fotootje via whatsapp en je krijgt een duidelijk antwoord.
    Daarnaast ook nuttige tips en instructies voor montage en onderhoud. Goede kwaliteit, keurig afgewerkt en ook netjes afgeleverd. Heel tevreden.

Beste Frank,

Wow! Bedankt voor je uitgebreide review! Het doet ons altijd erg goed om zulke mooie reviews te mogen ontvangen. En het is nog fijner om te lezen dat jij als klant zo blij bent met onze service en natuurlijk jouw nieuwe zonwering! We hopen dat jij er deze zomer veel van geniet en de warme dagen stralend tegemoet gaat!

• Jennie van der Kaap

Heel blij mee

Beste Jennie,

Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je deze zomer veel plezier hebt van jouw nieuwe zonwering!

Team Intershades

• Hoe beoordeel je Intershades?

• eric
    Geverifieerde klant van Intershades

Snelle levering, alles netjes afgehandeld, tevreden met het eindresultaat.

Beste Eric,

Bedankt voor je mooie review! Super om te lezen dat je zo blij bent met de service van het team. Maar natuurlijk ook met het product en jouw montage! We wensen je alvast een stralende zomer toe.

• Kj
    Geverifieerde klant van Intershades

Prima product, mooi afgewerkt!

Beste Kj,

Bedankt voor je mooie review! Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe zonwering. We wensen jou alvast een stralende zomer toe!

• Gerrit Holdijk
    Geverifieerde klant van Intershades

Het bestelde vervangings schreendoek voldeed aan de verwachting en keurig binnen de beloofde levertijd afgeleverd.👍

Beste Gerrit,

Bedankt voor je mooie review! We zijn super blij om te horen dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe zonwering! We wensen jou alvast een stralende zomer toe!

• Ray Verstegen

Vakwerk

Beste Ray,

Bedankt voor je review! Wat een mooi compliment om te mogen ontvangen.
    We wensen je alvast een stralende zomer toe!

• Sonja Heemskerk

Prima service, top

Beste Sonja,

Bedankt voor je mooie review! Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! We hopen dat je deze zomer geniet van jouw nieuwe zonwering.

• Ronald
    Geverifieerde klant van Intershades

Top! Goed advies en snelle levering. Attente mails.

Beste Ronald,

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat ons team jou zo goed heeft mogen helpen. We wensen je een stralende zomer toe! En hopen dat je veel plezier hebt van jouw nieuwe zonwering.

• Miriam Schiffer

Goede en snelle service.

Beste Miriam,

Bedankt voor je mooie review. Super om te lezen dat je zo tevreden bent over de service van ons team! We hopen dat je deze zomer stralend tegemoet gaat.

• Jan
    Geverifieerde klant van Intershades

Het ging precies zoals je wenst.

Beste Jan,

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed aan jouw wensen heeft kunnen voldoen. We hopen dat je veel plezier en gemak hebt van jouw nieuwe zonwering!

• Astrid
    Geverifieerde klant van Intershades

Sreens zijn heel erg netjes afgewerkt. Er was een setje bevestigingsmateriaal vergeten Na een mailtje is het gelijk nagestuurd en een dag later had ik die ook in huis. Super service!

Beste Astrid,

Wow! Bedankt voor je super mooie review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten. En natuurlijk super dat ons team je zo heeft mogen helpen met het compleet maken van jouw bestelling. We hopen dat je nu het warme weer in opkomst is veel plezier hebt van jouw nieuwe zonwering!

• Peter De Jong
    Geverifieerde klant van Intershades

Prima bedrijf, goede service en zeer vriendelijk personeel!

Beste Peter,

Bedankt voor je mooie review en je compliment over ons bedrijf en team natuurlijk! Het doet ons altijd goed zulke mooie dingen over ons team te lezen. We staan altijd met veel plezier voor onze klanten klaar! We hopen dat je veel gemak en plezier hebt van jouw nieuwe zonwering. Laat die zomer maar komen!

• W te Morsche
    Geverifieerde klant van Intershades

Prima service, goede kwaliteit, netjes afgeleverd.

Beste W. te Morsche,

Bedankt voor je mooie review! Het is altijd fijn om te horen dat onze producten goed zijn aangekomen. En natuurlijk maken de complimentjes over onze service en onze producten ons team heel erg blij! We hopen dat je deze zomer stralend tegemoet gaat.

• Hilco de Wolde
    Geverifieerde klant van Intershades

Goede kwaliteit doek goede service.

Beste Hilco,

Bedankt voor je mooie review! En wat een mooi compliment voor ons team om te mogen ontvangen. Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. En natuurlijk dat je zo blij bent met jouw nieuwe doek! Wij wensen jou alvast een stralend voorjaar en zomer toe!

• Hans en Tineke Van den Berg
    Geverifieerde klant van Intershades

Keurig geholpen met de bestelling, Tussentijds contact gehad ivm de levering. Tevens een scherpe prijs en keurig geleverd zoals op de site word vermeld.

Beste Hans en Tineke,

Wow! Wat een mooie review en super fijn compliment voor ons team om te mogen ontvangen.
    Bedankt daarvoor! Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en natuurlijk met jouw nieuwe zonwering. We wensen jullie alvast een stralend voorjaar en zonnige zomer toe!

• Mart
    Geverifieerde klant van Intershades

Goede service, er werd goed meegedacht en ben zeer tevreden over het geleverde raamhorren.

Beste Mart,

Bedankt voor je mooie review! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de service van ons team. We staan altijd met veel plezier voor onze klanten klaar! Top om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe raamhorren. We hopen dat je deze zomer kan genieten van koele briesjes die geen beestjes mee naar binnen nemen!

• dirk Bruinsma

Aflevering volgens afspraak

Beste Dirk,

Bedankt voor je mooie review! Super om te horen dat je blij bent met jouw nieuwe geleverde zonwering. We hopen dat je dit voorjaar en komende zomer stralend tegemoet gaat!

• Jos A.G.A. Rijksen
    Geverifieerde klant van Intershades

Goede kwaliteit en snelle levering

Beste Jos,

Bedankt voor je mooie review! We worden altijd blij van zulke mooie complimenten over onze service en producten.
    We wensen jou alvast een stralend voorjaar en zomer toe!

• Anne van der Linden

Goede meetinstructie, mooie tint

Beste Anne,

Bedankt voor je mooie review! Wat super om te horen dat je zo goed uit de voeten kan met onze meetinstructie. En helemaal super om te horen dat je zo blij bent met het resultaat en jouw nieuwe zonwering!
    We wensen je een stralend voorjaar en zomer toe!

• Marcel
    Geverifieerde klant van Intershades

Snellere levering dan op voorhand aangegeven. Op maat gemaakt en reeds gemonteerd bij levering. Goede service, zou nog beter kunnen als je gratis kleurstalen kan ontvangen. Kleuren op de website zien er in werkelijkheid namelijk wel iets anders uit. Degelijk product.

Beste Marcel,

Bedankt voor je review, fijn om lezen dat je tevreden bent over de service, het product en de levering! We nemen je feedback voor wat betreft de kleurstalen even mee, voor zonweringdoek sturen we wel tot 3 kleurstaaltjes gratis op, maar op dit moment is het nog niet mogelijk om kleine kleurstaaltjes van de raamdecoratie te sturen. Wel hebben we de mogelijkheid om de raamdecoratiebox te verhuren aan onze klanten waarin de stalen zitten. We zullen dit punt oppakken met de fabrikant Keje. We wensen je heel veel plezier toe met je Supplentes!