Intershades
Op zoek naar zonwering? Dan bent u bij Intershades aan het juiste adres! Via onze webshop bieden wij u de mogelijkheid voor de doe-het-zelvers om direct een nieuw screen- of zonneschermdoek te bestellen! Daarnaast zijn wij ook officiƫle dealer van screens, zonneschermen, rolluiken, rolgordijnen, horren, jaloezieƫn en vele producten meer in de kop van Overijssel!

Hopelijk mogen wij u ook binnenkort welkom heten op onze website! Wij helpen u graag verder.

• luc flipts

goeie service.
    Vlotte communicatie via mail

• Agneta
    Geverifieerde klant van Intershades

Uitstekend meegedacht! Erg attent.

• Hoe beoordeel je Intershades?

• P Veenstra
    Geverifieerde klant van Intershades

Mooi werk geleverd zeer netjes goed verpakt

Beste P Veenstra,

Super bedankt voor je mooie review! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. We wensen je een zonnige zomer en veel stralende dagen!

• Vincent Klap
    Geverifieerde klant van Intershades

Ik doe normaliter niet mee aan die malligheid van recensies voor gewone aankopen, maar maak nu een uitzondering, omdat ik een keurig inhoudelijk antwoord ontving op een gestelde vraag en een passend advies. Het zou normaal moeten zijn, maar is dat helaas niet meer. Wel dus bij Intershades.

Beste Vincent,

Super bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve review te schrijven. En wat fijn dat we je goed van dienst konden zijn! We helpen onze klanten altijd graag en met veel passie. Persoonlijk contact en een op en top eindresultaat zijn voor ons erg belangrijk! Het is altijd fijn om terug te lezen dat dit zo goed ervaren word, bedankt!
    We hopen dat je net zo geniet van je bestelling, laat die zon maar komen!

• JOSIANE VAN DEN ABBEELE
    Geverifieerde klant van Intershades

Goede opvolging van de bestelling, heel klantvriendelijke antwoorden gekregen via mail.

Beste Josiane,

Bedankt voor je mooie review! Super fijn om te lezen dat je onze service zo positief hebt ervaren. Onze klantenservice staat altijd met liefde voor je klaar om te helpen. Heel veel plezier met je bestelling en veel zonnige dagen gewenst!

• Marc Lauvrys
    Geverifieerde klant van Intershades

Bestelling en levering vlekkeloos verlopen. Goede opvolging.

Beste Marc,

Bedankt voor je mooie review! Altijd goed om te lezen dat je onze service zo positief hebt ervaren. We helpen je altijd graag! We hopen dat je kan genieten van je bestelling en wensen je een stralende zomer!

• John Janssen
    Geverifieerde klant van Intershades

Levering zoals verwacht, goed, netjes en duidelijk kwaliteit :)

Beste John,

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat we aan al je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hopen dat je deze zomer lekker kan genieten van je bestelling en wensen je veel zonnestralen toe.

• Ton Smolders

Prima service.

Beste Ton,

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat onze service je goed bevalt.
    We wensen je een zonnige zomer!

• R van den Berk
    Geverifieerde klant van Intershades

Niet goedkoop maar prima kwaliteit! Het is het waard

Beste R van den Berk,

Bedankt voor je review! Uiteraard streven wij om altijd de beste kwaliteit te kunnen leveren tegen de scherpste prijs. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons werk! We wensen je nog vele zonnige dagen toe!

• ROEL BUIT

Goede service

Beste Roel,

Bedankt voor je review! Super fijn om te horen dat je onze service zo goed hebt ervaren. Ons team heeft met veel plezier aan je bestelling gewerkt. We hopen dat je er nog vele zonnige dagen van gaat genieten!

• Sjoerd

Uitstekend en tevreden

Beste Sjoerd,

Bedankt voor je mooie review!
    Fijn dat alles naar wens is! We hopen dat je bestelling ook helemaal naar je zin is. We wensen je nog vele zonnige dagen toe en veel plezier van je bestelling.

• Ben de Jong
    Geverifieerde klant van Intershades

3 screens met zuignappen besteld, iets afwijkende plaatsing van de zeilringen gevraagd. Dit werd zeer correct dubben gechecked. Daarna bleek er een foutje te zijn gebeurd met het maken van de screens. Ook hiervan zijn we tijdig en uitgebreid op de hoogte gesteld. Screens zijn nu binnen en passen perfect!
    Nu nog wachten op de lente…

Beste Ben,

Bedankt voor je uitgebreide review!
    Wat fijn dat je tevreden bent over ons contact en onze service. We zijn altijd open naar onze klanten over het proces van je bestelling. Ook als het wat langer duurt door bijvoorbeeld een foutje. Bedankt voor je geduld en het fijne contact! Superfijn dat de screens perfect passen! We wachten met smart met je mee en hopen op een mooie zonnige lente!

• Alexander Sakkers
    Geverifieerde klant van Intershades

Perfecte pasvorm screenscherm en top service

Beste Alexander,

Bedankt voor je review! Wat fijn dat het screen zo goed past en onze service naar wens is. We hebben met veel plezier aan je bestelling gewerkt!

Veel plezier van je scherm en natuurlijk een zonnige groet,

• Ferdi
    Review voor Intershades

Intershades is bij ons langsgekomen om advies te geven en in te meten. Daarna zijn ze nog een keer langsgekomen om te monteren, al met al een topservice!

Beste Ferdi,

Bedankt voor je gastvrijheid en de fijne samenwerking.
    We wensen je vele zonnige zomers toe om te kunnen genieten van je bestelling!

Met zonnige groet,

• H. Klein Haneveld
    Geverifieerde klant van Intershades

Op de website is precies te zien hoe de prijs wordt vastgesteld, erg handig.

Beste H. Klein Haneveld,

Bedankt voor je review! Wat super dat je onze site en bestel proces zo fijn vind! We proberen het bestellen zo makkelijk en duidelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Zo weet je precies waar je aan toe bent en wat Intershades kan betekenen voor jou!
    We hopen dat je veel plezier hebt van je nieuwe zonwering en er vele zomers van kan genieten!

• John
    Geverifieerde klant van Intershades

Bestelling kwam ietsje later, ze houden je op de hoogte en komen ht dan zelf brengen, echt super.

Beste John,

Bedankt voor je review! En voor je geduld! Wat fijn dat onze service naar wens was. We hopen dat je bestelling uiteraard ook voldoet aan al je wensen en de zon goed buiten houd.
    We wensen je nog vele zonnige dagen toe!

• A
    Geverifieerde klant van Intershades

keurige info. Helpen iedere keer zeer netjes bij vragen

Beste A,

Bedankt voor je positieve review! We helpen al onze klanten graag. Onze klantenservice kan al je vragen beantwoorden en staat altijd voor je klaar. Zo zijn wij er zeker van dat jouw bestelling helemaal voldoet aan jouw wensen.
    We hopen dat je vele zonnestralen tegemoet gaat met je nieuwe zonwering!

• T. Neimeijer
    Geverifieerde klant van Intershades

Fijne hulp aan telefoon, netjes geleverd, goede kwaliteit en naar verwachting.

Beste T. Neimeijer,

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat ons team aan al je verwachtingen en wensen heeft voldaan! We zetten ons met veel plezier en passie in voor onze klanten. Bedankt voor het fijne contact en vele zonnige dagen toegewenst!

• R.m jansen

Vriendelijk service, mooi product

Beste R.m. Jansen,

Bedankt voor je super review!
    Het maakt ons altijd blij om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en kwaliteit van onze producten. We doen altijd ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen!
    We hopen dat je nog vele zonnige dagen tegemoet gaat met je nieuwe zonwering!

• HwB
    Geverifieerde klant van Intershades

Zeer klantvriendelijk en goed produkt

Beste,

HwB,

Bedankt voor je mooie review! Super om te lezen dat onze producten je goed bevallen! En dat onze service je zo goed van dienst is geweest! Ons team zet zich altijd in voor de beste kwaliteit voor onze klanten in zowel onze producten als in onze service.
    We hopen dat je vele zonnige dagen tegemoet gaat met je nieuwe zonwering!