Intimitijd
Intimitijd is de grootste christelijke erotiekshop, actief in Nederland en België en met een sterke focus op kwaliteit. Op intimitijd.nl vind je een mooie selectie van producten die zijn gericht op de intimiteit, seksualiteit en liefde tussen elkaar. De producten die in onze webshop zijn zorgvuldig uitgezocht. We streven ernaar om onze website en producten vrij te houden van naaktfoto's en aanstootgevend taalgebruik. De website en alle producten zijn daarmee geschikt voor (christelijke) stellen die zich ongemakkelijk kunnen voelen bij de beelden en het taalgebruik op reguliere erotische webshops.
9,4
Filter 410 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 147 met beschrijving

• Db
    Geverifieerde klant van Intimitijd

De bestelling was er na een aantal dagen nog niet. Contact opgenomen, daarna is het verzonden maar bleek er maar 1 artikel in het pakket te zitten ipv 2. Nu na twee weken is het tweede artikel nog steeds niet geleverd.

Antwoord van Intimitijd

Ha Yvonne, vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Dat is niet onze gebruikelijk werkwijze. Maar helaas ben ik afhankelijk van mijn fulfilment voor het correct inpakken van alle bestellingen. Ik ben nog steeds druk bezig voor jou om het tweede artikel geleverd te krijgen.

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Intimitijd

Super , leuk pakket met spannende dingen die inzitten. Jammer dat het vibrerend eitje niet doet. Verder top service en snelle levering!

Antwoord van Intimitijd

Ha Yvonne, bedankt voor je leuke review. Ik zoek even contact met jou over het vibrerende eitje. Want die moet natuurlijk gewoon werken ;-).

• Hoe beoordeel je Intimitijd?

• Sharlene

nog niet ontvangen

• E.D.
    Geverifieerde klant van Intimitijd

Goede kwaliteit producten en snelle levering

Antwoord van Intimitijd

Bedankt voor je fijne review!

• Soof
    Geverifieerde klant van Intimitijd

Nadat het apparaat het niet deed hebben wij het mogen terug sturen en hebben wij een nieuwe mogen ontvangen. Geweldige service. Hartelijk dank!

Antwoord van Intimitijd

Bedankt voor je geduld en het prettige contact! Veel plezier ermee! Groetjes, Els

• Rienke Rolfes

Discreet

• RH
    Geverifieerde klant van Intimitijd

Snel geleverd en goede prijs

Antwoord van Intimitijd

We doen ons best om in samenwerking met DHL en ons fulfilment op werkdagen de pakketjes binnen 24 uur geleverd te krijgen bij de klant thuis! Fijn dat dit is gelukt!

• Gerwin Knappers

Super vriendelijk en supergoede service. Niks anders dan TOP

Antwoord van Intimitijd

Wow dank voor je lovende woorden. We doen ons uiterste best voor onze klanten :-).

Groetjes,
    Els

• Elven
    Geverifieerde klant van Intimitijd

Goede service en goede producten

Antwoord van Intimitijd

Super bedank voor deze mooie review!

• Jan

Ben er tevreden mee..👍

Fijn Jan!

• M. R.
    Geverifieerde klant van Intimitijd

Sneller geleverd dan gedacht en blij met onze aankoop voor Valentijnsdag, de Liberator combo is een aanrader.

• Erik
    Geverifieerde klant van Intimitijd

Een goede site en gezonde voorlichting.

Antwoord van Intimitijd

Bedankt voor je positieve review! Daar zijn we blij mee.

• Otto
    Geverifieerde klant van Intimitijd

Prettige website met een heldere visie en goed aanbod. Snelle levering.

Antwoord van Intimitijd

Fijn dat de levering snel gedaan is door DHL! En ook leuk om te horen wat je vindt van onze visie! Seksueel plezier is er voor iedereen!

• Ruth
    Geverifieerde klant van Intimitijd

Fijne site, duidelijke informatie en op een fijne toon. Goede kwaliteit producten.

Antwoord van Intimitijd

Bedankt voor je positieve review! We vinden het inderdaad belangrijk dat onze producten van goede kwaliteit zijn!

• Viona Joosen
    Geverifieerde klant van Intimitijd

De mail met cadeaubon was in spam terecht gekomen daar was even onduidelijkheid over maar nu netjes opgelost

Antwoord van Intimitijd

Beste klant, je hebt een cadeaubon besteld die direct na jouw bestelling in jouw mailbox is beland. Dus het klopt dat je niks fysieks hebt ontvangen. Wil je graag een fysieke cadeaubon ontvangen, dan kan je deze tegen extra betaling bij ons bestellen.

• Joop Smink
    Geverifieerde klant van Intimitijd

Snelle en discrete levering.

Antwoord van Intimitijd

Dankjewel voor deze mooie review!

• Jurjen Eisma

Antwoord van Intimitijd

Super dat DHL snel heeft geleverd! We doen ons best om alle bestellingen die voor 23.00 uur zijn besteld de volgende dag in huis te hebben bij de klant.

• Pim Bleeker
    Geverifieerde klant van Intimitijd

Prachtige site, duidelijke keuzes en uitleg. Eenvoudig te bestellen, snel in huis.

Antwoord van Intimitijd

Wat een mooi compliment! Daar doen we het voor! En fijn dat DHL snel heeft geleverd :-).

• Gerda vd Linden
    Geverifieerde klant van Intimitijd

Heel snel in huis topproducten

Antwoord van Intimitijd

Super bedankt voor je positieve review! Altijd fijn om iets van onze klanten terug te horen. We werken hard voor de kwaliteit die we leveren!

• Christianne
    Geverifieerde klant van Intimitijd

Goede service en goede producten.