Iphone Voordeliger

Lidmaatschap per 24-02-2017 stopgezet

9,2

• Sofie
    Review voor Iphone Voordeliger

Eind vorig jaar i-Phone 6 gekocht voor 539 euro. Levering was in orde. Eerste paar dagen functioneerde het toestel goed. Heel snel bleek echter dat de batterij niet goed werkte en na een tweetal weken laadde het toestel helemaal niet meer op. Contactname via afhaalpunt in Mechelen. Toen viel al voor de eerste keer de beschuldiging dat de zegels verbroken waren (dus dat iemand anders het toestel open gedaan had). Ik ben niet gek : een toestel onder garantie lever je toch gewoon terug in bij de leverancier? En dat is wat wij gedaan hebben. Niets meer, niets minder. Uiteindelijk een ander toestel gekregen. Alles ging goed tot vorige week woensdag : software probleem. Terug naar het afhaalpunt. Daar "aan de pc gehangen". Vervolgens bericht op facebook : "opgestuurd voor herstelling". Vandaag bericht : "zegels zijn verbroken. je hebt het scherm laten vervangen. dus garantie vervalt", met daarbij nog zo goed als de beschuldiging dat het toestel precies nu opgestuurd wordt omdat de garantieperiode bijna om is. Dat is onaanvaardbaar. Het scherm is nooit vervangen, en er zijn evenmin andere herstellingen aan gebeurd. De enigen die het toestel kunnen opengemaakt hebben, zijn de technici van i-Phone voordeliger, maar dat kunnen wij natuurlijk niet bewijzen. Het is een kwestie van woord tegen woord - de zegels werden NIET door ons noch door een of andere reparatiedienst verbroken. En ik herhaal : waarom zou je in godsnaam een toestel onder garantie elders laten herstellen dan waar je het gekocht hebt? En het feit dat de telefoonnummers die op de site staan niet werken (het ene wordt afgebroken, op het andere wordt niet opgenomen) wekt alvast geen vertrouwen.

Antwoord van Iphone Voordeliger

Beste Sofie,

Vorig jaar kochte jullie bij ons voor jullie zoon een iPhone 6.
    Na een maand bleek dat het toestel ineens uitviel en niet meer opstarten. Jullie weigerde de retourprocedure te volgen en moesten persoonlijk geholpen worden. Bij een éénmalige afhaalpunt in Mechelen hebben wij jullie toestel ontvangen en het bleek dat een zegel gescheurd was. Volgens jullie kon het niet en kwam u man het heel aggressief duidelijk maken aan de afhaalpunt. Na een interne discussie hebben wij toch besloten om het toestel voor jullie om te ruilen.

Nu 10 maand later blijkt dat het nieuwe toestel blijft hangen op de Apple logo. U zoon stapte de éénmalige afhaalpunt binnen en wou direct een oplossing. Opnieuw volgde u de retourprocedure niet. Wij probeerde het toestel via iTunes te resetten maar het lukte niet, het toestel zat in een loop. Toen wij het toestel opende werd het duidelijk waarom.
    Het scherm werd vervangen dit was te zien aan de kwaliteit van de scherm en de gat in de zegel die een schroewendraaier had gemaakt. Tijdens het vervangen van de scherm gebeurde een kortsluiting. Ook waren er meerdere losse schroefjes in het toestel die tot de zijkanten horen. De persoon die het scherm vervangde wist dus niet hoe de schroefjes opnieuw te bevestigen zodat de iPhone opnieuw dichtgemaakt kon worden.

Nadat wij u verwittigde van de conclusie en dat u dus niet recht hadden op de garantie kwam u man heel aggressief op de zaterdag namiddag de éénmalige afhaalpunt binnen. Hij begon te roepen en bedreigde de zaakvoerdster, alleen toen zij de politie wou belden verliet hij de zaak.

Het is voor ons als bedrijf een zeer onangename ervaring en spijtig dat het zo is afgelopen maar helaas zijn de feiten er. Wij hebben foto's en bewijs dat het scherm niet van ons is. Na 2 gevallen van aggressiviteit van u kant vinden wij het genoegen om u ook geen uitzondering te geven op u garantie.

• Martine Knuts
    Review voor Iphone Voordeliger

De levering van mijn iPhone verliep heel vlot. Het toestel zag er prima uit. Dank je wel.

• Rudy Fosselle
    Review voor Iphone Voordeliger

Wat verwarring bij de elektronische betaling: schermen haperden. Zo was het even onduidelijk of de betaling wel degelijk was doorgevoerd. Maar een vriendelijke dame aan de telefoon bevestigde na een aantal onbeantwoorde pogingen de betaling. Snelle levering. De Iphone 5s 32mb zat niet in de originele verpakking.

• Yves Dejaghere
    Review voor Iphone Voordeliger

Snelle levering en toestel in de staat zoals beschreven in de aanbieding. Bedankt

• Paul Mues
    Review voor Iphone Voordeliger

Tot nu toe heel tevreden met het bestelde product. Vlotte afhandeling van de bestelling en snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

• Marie Beljaars

Uitstekend

• Gwen van Eeckhoven

Levering perfect !
    Product perfect !
    Alles zoals jullie vermelden. Leuk als eerste kennismaking. Zeker aanrader !

• Mireille Andries
    Review voor Iphone Voordeliger

Het toestel dat we besteld hadden was niet voorradig, dus hadden we een mail gekregen met de vraag of dat we enkele dagen
    konden wachten want dan kreeg men een nieuwe voorraad, dit was geen probleem voor ons. Nadien netjes afgeleverd. Het toestel ziet er goed uit,..

• Philip
    Review voor Iphone Voordeliger

Na een gsm gekregen te hebben met een batterij die niet goed werkte werd dit onmiddellijk opgelost en kregen we een volledig nieuw toestel dat perfekt werkt.

• Yunus Emre Akgün

Heel snel en spontaan

• Peter Lelie
    Review voor Iphone Voordeliger

snelle levering en en goed verpakt en is ziet en werkt zo goed als niew

• Tom
    Review voor Iphone Voordeliger

Zeer tevreden, snel geleverd en toestel is 100% in orde !!!

• Ronny Perree
    Review voor Iphone Voordeliger

Opvolging en levering correct verlopen.

• Philip Vanlee
    Review voor Iphone Voordeliger

Vlotte, flexibele afhandeling. Prima toestel zonder enige gebruikssporen.

• lotte geens
    Review voor Iphone Voordeliger

Tevreden van levering en gsm op zich ook. Heb alleen twijfels over de batterij,want deze gaat maar 12 uur mee max.

• KS
    Review voor Iphone Voordeliger

Zeer snel telefonisch contact opgenomen na vraagje. Nog geen dag later hadden we de gsm in huis. Waren we heel blij mee, want geef toe... Hoe lang kunnen we nog zonder? Bedankt!

• Stijn E.
    Review voor Iphone Voordeliger

Zeer tevreden. Toestel was niet meer op voorraad, maar ik werd gecontacteerd voor een alternatief (ander kleur van toestel)
    Snelle levering, degelijk kwaliteitstoestel.

• Jan Van de Putte
    Review voor Iphone Voordeliger

Goede service. Alles perfect verlopen.

• Jan Verheyen
    Review voor Iphone Voordeliger

Op vrijdag besteld om 15.30 uur en zaterdagnamiddag al geleverd; Super.
    Toestel ziet er werkelijk als nieuw uit, geen krasje te bespeuren, nieuwe accessoires en 9.1 versie van IOS.
    Bij een volgende aankoop zeer zeker opnieuw het overwegen waard.

• Toon

Snelle levering, topkwaliteit!