Iron-Gym.nl

Iron-Gym.nl

Op Iron-Gym.nl vindt u de fitnessartikelen van het populaire merk Iron Gym. De fitnessartikelen van Iron Gym zijn ideaal voor mensen die snel in vorm willen raken of in vorm willen blijven. Iron Gym staat bekend om zijn uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Lidmaatschap per 24-05-2020 stopgezet

9,5
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 20 met beschrijving

• Sarah Nutz
    Geverifieerde klant van Iron-Gym.nl

heel goede klantenservice

• Marie-Pierre Janssens
    Review voor Iron-Gym.nl

Beste toestel voor buik,handig en kompakt . Kan je aanraden voor met basic fyt in kontact te komen,vele mensen willen mijn toestel gebruiken.

• Max Korbee

Stevig en past precies!

• E. Tuininga
    Review voor Iron-Gym.nl

Goede keuze, scherpe prijs en levering conform belofte, super dus.

• Amy
    Review voor Iron-Gym.nl

Helemaal tevreden, snelle levering en uitstekende klantenservice. Had de bestelling de volgende werkdag al in huis

• Janine
    Review voor Iron-Gym.nl

Het was achteraf handiger geweest als ik een mailtje had ontvangen op het moment dat het artikel verstuurd was. Er was deze keer wat onduidelijkheid doordat een huisgenoot het pakket had ontvangen en ik niet wist dat hij al verstuurd was. Voor de rest alles uitstekend

• Niels
    Review voor Iron-Gym.nl

De service van Iron Gym kan ik niet anders kwalificeren dan uitstekend en snel! Tijdens de verhuizing ben ik een belangrijk onderdeel van Iron Gym Regular kwijtgeraakt. Één mailtje was voldoende om het ontbrekende onderdeel twee dagen later al thuis te ontvangen. Daar word ik happy van! Ga zo door! :-)

• S.
    Review voor Iron-Gym.nl

Top product! Geweldige service!! Zeer tevreden!!!

• robin raven
    Review voor Iron-Gym.nl

goede info, snelle levering, prima product.

• F.C.P

De levering was snel.
    Keurig netjes verpakt.
    Na de levering had ik nog een vraag ook daar kwam binnen een uur na het versturen van mijn mail een reactie op!
    TOP!

• Willie Emons
    Review voor Iron-Gym.nl

goede en duidelijke site en snelle levering

• Marisol

Vriendelijke service, snel geleverd

• Han
    Review voor Iron-Gym.nl

Snelle, goede levering. Het in elkaar zetten, is alleen niet super makkelijk. Er zit geen stappenplan bij. Uiteindelijk niet erg moeilijk, maar met een stappenplan erbij had ik een 'uitstekend' gegeven.

• Feiko Klaver

• Liza
    Review voor Iron-Gym.nl

Geweldige service. Ik miste een paar schroefjes in mijn pakket maar na een mailtje naar de klantenservice kreeg ik deze netjes nagestuurd

• Paul van Barneveld
    Review voor Iron-Gym.nl

Erg tevreden, gelijk een dag later in huis. Product voldoet ook aan omschrijving. Thnx.

• Lorenzo

Heel tevreden

• Marian De leur
    Review voor Iron-Gym.nl

Niets om op te merken. Gewoon goed.(uitstekend)

• Ruud Westerhoven
    Review voor Iron-Gym.nl

heldere web-site en een correcte afhandeling bestelling, en aflevering volgens afspraak .

• Angelo
    Review voor Iron-Gym.nl

Zeer tevreden over mijn bestelling op deze shop