Islamic Gifts NL

Islamic Gifts NL

Op maat gemaakte (persoonlijke) Islamitische kalligrafie en geometrie wand panelen.
9,9

Taal

• Dilara
    Review voor Islamic Gifts NL

Goed service! Personeel denkt met je mee. Snelle levering.

• Yasmine
    Review voor Islamic Gifts NL

Super service en mooie ontwerpen!

• Hoe beoordeel je Islamic Gifts NL?

• Mustafa
    Review voor Islamic Gifts NL

Hele vriendelijke en hulpzame personeel. Unieke en op maat gewenste bestellingen mogelijk. Het is een internationale bedrijf.

• Hmidouch
    Review voor Islamic Gifts NL

Een tijd geleden heb ik bij jullie een klok gehaald, er is geen moment geweest waarbij ik spijt heb gehad! Prachtige klok die ik nergens anders zou kunnen krijgen. Daarbij ook een goede service!

• Kubra
    Review voor Islamic Gifts NL

Heel tevreden, een tijdje geleden houten naamletters voor op de muur besteld welke inmiddels een echte eye catcher is in de betreffende kamer. Aldaar in de winkel werd er ook goed en eerlijk uitleg gegeven over hoe de letters het beste vastgeplakt konden worden. Hartelijk dank!

• Ayse
    Review voor Islamic Gifts NL

Super kwaliteit en goede service!

• Halil
    Review voor Islamic Gifts NL

Super tevreden, de hadj gift was heel mooi ingepakt en de levering was erg snel!

• Saman Mirza
    Review voor Islamic Gifts NL

We zijn erg tevreden over de items die we hebben aangeschaft. Tijdens het plaatsen is er vanuit ons kant het een en ander fout gegaan en de eigenaren waren zo erg coulant om met ons mee te denken en zelfs een nieuwe kosteloos mee te geven!
    Waren er maar meer zulke zaken hier. Hier ga ik zeker nog een keer wat bestellen !

• Liesbeth bessemans
    Review voor Islamic Gifts NL

Vandaag aangekregen en meteen opgehangen. Is echt prachtig, jullie leveren super mooie prachtige afgewerkte producten Masha Allah. Doe zo voort.

• Usluer ailesi
    Review voor Islamic Gifts NL

Onze ideeën bijelkaar gebundeld, resultaat; n hele speciale wandpaneel geworden 😊. Mix van n prachtig woord "Kun fe yekun" en n stukje geschiedenis, vormen van "selcuklular" eromheen bewerkt. K krijg echt veel mooie reacties binnen. T was fijn samenwerken, bedankt.