Italiaansemannenmode.nl

Italiaansemannenmode.nl

Webwinkel met hippe mannenkleding van o.a. de bekende merken Wam Denim en Arya Boy. We verkopen modieuze jeans, trendy overhemden en hippe T-shirts voor een betaalbare prijs met gratis verzendkosten boven de 49 euro. Wij bieden persoonlijke aandacht en service. Bestelt op een werkdag=volgende dag geleverd !

• Robert Eeftens
    Geverifieerde klant van Italiaansemannenmode.nl

Het overhemd heeft er wat langer over gedaan. Echter lag dit volledig bij DHL. Ze waren het pakket kwijt geraakt

• Bert Balkenende
    Geverifieerde klant van Italiaansemannenmode.nl

Snelle levering, goede kwaliteit. Erg blij mee dus een aanrader!

Antwoord van Italiaansemannenmode.nl

Wat een positieve en fijne beoordeling voor ons! Helemaal top! Super bedankt!
    We zien je graag terug in onze webwinkel www. italiaansemannenmode.nl. Groetjes Jan-Pieter en Ilonka

• Hoe beoordeel je Italiaansemannenmode.nl?

• Rick Mulder

Mooie producten

Antwoord van Italiaansemannenmode.nl

Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze producten! Super bedankt! We zien je graag weer terug in onze webwinkel www.italiaansemannenmode.nl. Groetjes Jan-Pieter en Ilonka

• Castricum
    Review voor Italiaansemannenmode.nl

Snelle leveringen van betaalbare verrassende kleding van goede kwaliteit

Antwoord van Italiaansemannenmode.nl

Wat super fijn dat je zo tevreden bent!
    We zien je graag terug in onze webwinkel www.italiaansemannenmode.nl
    Groetjes Jan-Pieter en Ilonka

• J van Zantvoort

Goed en snel

Antwoord van Italiaansemannenmode.nl

Wat fijn voor ons dat u tevreden bent over onze levering! Wij zien u graag terug in onze webwinkel www.italiaansemannenmode.nl. Groet Jan-Pieter en Ilonka

• keidel

ruime assortiment snelle levering

Antwoord van Italiaansemannenmode.nl

Helemaal Top dat je zo tevreden bent! We wensen je veel plezier met het overhemd en zien je graag terug in onze webwinkel! Groetjes van Jan-Pieter en Ilonka.

• Martin Bosschers

Snel en netjes bezorgd

Antwoord van Italiaansemannenmode.nl

Super bedankt voor je positieve beoordeling! We zien je graag terug in onze webwinkel!

• J.Veenstra
    Review voor Italiaansemannenmode.nl

Mijn overhemd was de volgende dag al binnen, en goed verpakt. Top, ga volgende aankoop ook naar Italiaansemannenmode. Een aanrader.

• Mennink-Piras

Super service bedankt

Antwoord van Italiaansemannenmode.nl

Dank je wel. Veel plezier met uw overhemd en jeans. We zien u graag terug in onze webshop. Met vriendelijke Groet, Jan-Pieter en Ilonka.

• Hein Roth
    Review voor Italiaansemannenmode.nl

Als liefhebber van kleding in het algemeen en van overhemden in het bijzonder, snuffelde ik op het internet. Stuitte daar op italiaansemannenmode.nl en heb eerst info ingewonnen over de maat. De reactie met advies kwam vrijwel direct. Mijn bestelling, 3 overhemden, volgde en de aflevering kwam volgens planning. Als verrassing een attentie en een bedankkaartje. Kort samengevat, zeer tevreden!

Beste Hein,
    Bedankt voor je positieve beoordeling en wensen je veel plezier met je overhemden !
    We zien je graag terug in onze webshop !
    Met vriendelijke groet, Jan-Pieter en Ilonka