Izelo
Ruim assortiment canvas schilderijen en vloerkleden die zeer
scherp geprijsd zijn. Daarnaast bieden wij ook
acrylverf- en LED schilderijen aan.

Lidmaatschap per 30-09-2016 stopgezet

8,5

• fam wilms

Snelle en nette levering binnen de gesteld termijn. Super bij met ons 5 luik

• Yeri goossens

Snel en correct geleverd. Leuk mailverkeer. Absoluut een aanrader

• Alex
    Review voor Izelo

Uitstekend product! Goed kwaliteit en anel geleverd!

• Wim
    Review voor Izelo

Ik ben niet tevreden. Het schilderij was krom. Na melding aan Izelo werd mij verzocht foto's hiervan op te sturen. Ik zou dan een nieuw schilderij krijgen. Toen ik na ruim een week nog niets had gehoord werd mij gemaild dat het schilderij eind die week zou worden teruggestuurd. Een week later kreeg ik het schilderij. ook dit was krom en was niet recht aan de muur te hangen. Ik heb gereageerd door dit aan Izelo te melden en heb aangegeven dat dit het laatste produkt was dat ik bij dit bedrijf heb gekocht. Communicatie met de klant vind ik onvoldoende en het instaan of borgen van kwaliteit van de geleverde produkten is eveneens onvoldoende.
    Waarom kan ik wel zien dat een schilderij, als je dit plat op een eettafel legt krom is en dit bedrijf niet?
    De eerste vraag die ik van het bedrijf kreeg was of mijn muur wel recht was? Van een ander bedrijf heb ik gelijktijdig schilderijen besteld. Levering keurig zoals het hoort, kwalitatief eveneens OK.
    Jammer, de afbeelding vind ik nog steeds prachtig, maar het gevoel dat bij de aflevering is ontstaan maakt hier veel van stuk.

Wim.

• Richard
    Review voor Izelo

Het schilderij dat Izelo heeft geleverd ben ik tevreden over.
    Daar in tegen vond ik de aflevering en communicatie matig.
    Op de website stond aangegven dat de levertijd 3-5 werkdagen was.
    Na 5 werkdagen had ik helaas mijn schilderij nog niet, waarna ik een mail heb gestuurd (2 feb). Op deze mail kreeg ik geen reactie. Op 4 februari heb ik nog een mail gestuurd, waar gelukkig wel op gereageerd werd met de mededeling dat het pakket verstuurd was. Dezelfde middag is het pakket ook bezorgd en hangt nu mooi aan de muur.

Een tip: stuur klanten een mail wanneer de bestelling langer op zich zal laten wachten dan de voorspelde levertijd en reageer tijdig.

• Vera Janssen
    Review voor Izelo

Na het plaatsen van mijn bestelling schrok ik een beetje van de laatste recensies maar ik heb absoluut niets negatiefs te melden!
    Snelle reactie op mijn mail en de bestelling was na 2 dagen al in huis. 1 ophanghaakje was met bevestigen stuk gegaan en werd snel na gezonden.

• M. Golsteijn
    Review voor Izelo

Het schilderij is goed afgeleverd
    Het is ook goed bevallen en hangt mooi in de woonkamer van
    mijn zoon.
    Hij is zeer tevreden

Antwoord van Izelo

Bedankt voor de positieve reactie! Fijn dat uw zoon er ook blij mee is.

• Wilma Bekkers
    Review voor Izelo

Wie kan mij helpen. Ik heb op 1 november een karpet besteld en betaald.
    Het is nu 18 november en ik hoor niets en ontvang niets. Wel een mail gekregen hoe karpet mij bevalt en het bedrijf Izelo
    Ik probeer met vele mailen bedrijf te benaderen en telefonisch krijg ik constant voicemail, wel ingesproken maar wordt niet terug gebeld
    Wat kan ik nu doen???

• evelien
    Review voor Izelo

Helaas heb ik een minder leuke ervaring met Izelo.
    Ik wilde mijn bestelling voltooien via de App, maar omdat dit te lang duurde was de betaling niet geslaagd, ik kreeg hier echter geen melding van en had niks door.
    Toen ik dagen later mijn Saldo wilde checken, zag ik dat mijn saldo wel erg hoog was, bleek te betaling niet te zijn gelukt. In mijn ongewenste Emailbox zag ik hierna twee berichten of ik nog zou willen betalen. Vorige week meteen toen ik het zag het bedrag over gemaakt, hierna geen reactie meer vanuit Izelo, niet over de status en niet naar aanleiding van mailtjes die ik deze week erachter aan gestuurd heb, erg jammer!

• Elly van Lieshout
    Review voor Izelo

ik ben heel erg tevreden over izelo had 2 vloerkleden besteld en werden binnen een week bezorgt
    zo goed dat ik meteen weer een kleiner formaat heb besteld
    mvg elly van lieshout

• J.G.E. Overweel
    Review voor Izelo

Vloerkleed bij Izelo besteld. Alles wat betreft bestellen en betalen ging goed.
    Ook de bevestigingsmail e.d. werkte zoals het hoort.
    Echter, de levertijd van 4 tot 7 werkdagen werd niet gehaald.
    Na ongeveer twee weken heb ik contact met Izelo opgenomen en het probleem voorgelegd.
    Het bleek dat het vloerkleed bij de koerier was zoekgeraakt....
    Na een mail van Izelo dat de leverancier opnieuw een vloerkleed moest opsturen had ik binnen enkele dagen
    het vloerkleed in huis. Petje af!
    Vloerkleed helemaal naar ons zin en keurig geregeld door Izelo!

• Dekker
    Review voor Izelo

Helaas was de levertijd langer dan gemeld op de website waardoor het schilderij niet op tijd was als verjaardagscadeau. De berichtgeving hierover was wel goed en er werd goed gereageerd op vragen.

• Neeltje Janssen
    Review voor Izelo

Goedkope schilderijen, snelle levering en goede kwaliteit. Ik ben dik tevreden!
    Ik had een vraag gesteld via de email en kreeg hier snel reactie op.

• HR
    Review voor Izelo

Product niet voorradig, dus levering duurde langer dan verwacht. Werd bovendien pas laat gecommuniceerd. Uiteindelijk werd geleverd op het factuuradres en niet op het ingevulde leveradres. Volgens Izelo was er geen leveradres ingevuld.

• J. Van der craats
    Review voor Izelo

De bestelling was snel binnen alleen was het schilderij beschadigd. Heb daar geen een melding van gemaakt en er wordt amper gereageerd. Heel jammer. Terwijl wij hadden gelezen dat ze dit snel oplossen. Bij ons niet.

• Carola Meris
    Review voor Izelo

Goede ervaring na mail gestuurd te hebben direct antwoord gekregen .
    Schilderij in goede staat ontvangen en zonder beschadigingen .
    Ben heel tevreden .

• Nick
    Review voor Izelo

Drieluik besteld. Op de website staat aangegeven levertijd tussen 3-5 werkdagen. Dit duurde er uiteindelijk 9. Zelf in eerste aanzet moeten vragen waarom het langer duurde en kreeg erna een mail die mij in het verkeerde keelgat schoot met uitleg over werkdagen. Na wat heen en weer mailen wel netjes een compensatie aangeboden gekregen van 5 e wat voor mij niet hoefde en dus heb afgeslagen. Uiteraard ben ik bereid gewoon voor een product te betalen maar in mijn ogen moet een afspraak nagekomen worden. Voor mij volgende keer een andere leverancier. Drieluik ziet er overigens prima uit alleen heb ik zelf happen uit het canvas moeten snijden omdat dit aan de onderzijde zat. (Ivm montage/ ophangen)

• Remon V.
    Review voor Izelo

Ik heb een drieluik besteld, maar helaas was een deel niet helemaal recht. Na het sturen van foto's namen ze direct aktie en een nieuw deel is al onderweg. Echt een klasse service en ik ben erg blij met mn nieuwe schilderij aan de muur.

• R.van Mourik
    Review voor Izelo

Na 2 keer een mislukt canvas schilderij te hebben ontvangen is dit op een zeer correcte
    manier opgelost! Bij een volgende bestelling zal ik mij dan ook zeker als eerste bij Izelo
    orienteren.Deze webshop is een heel goed voorbeeld voor anderen!
    Kort samen gevat:een dikke plus voor Izelo!!

• Bronmeyer

Snelle vlotte levering. Goed verpakt