JEWELRY BY RAISHA

JEWELRY BY RAISHA

Het verkopen van unieke sieraden die deels handgemaakt zijn en een eigen unieke design hebben. Alle sieraden worden met zorgvuldigheid en liefde ingepakt en verzonden zodat je de ultieme luxe belevenis van BY RAISHA kan beleven.

Lidmaatschap per 04-07-2023 stopgezet

• Sharaifa
    Review voor JEWELRY BY RAISHA

Wat een top sieraden! Vaker hier besteld van ringen tot armbanden en nog elke dag tevreden met mijn aankoop. Staat erg vrouwelijk en is echt waard voor je geld! Mooie verpakking en Raïsha is een geweldig lieve vrouw!! Dikke dikke aanrader!!

Antwoord van JEWELRY BY RAISHA

Super lieve woorden! Ben blij dat je tevreden bent met je aankopen.

• Nazia
    Review voor JEWELRY BY RAISHA

Prachtige sieraden voor een bijzonder lage prijs! Zo is het leuk om iets voor jezelf te kopen of juist cadeau te doen. De sieraden zijn echt mooi en netjes verpakt! Goede service en snelle levering, ik beveel ByRaisha zeker aan!

Antwoord van JEWELRY BY RAISHA

Wat fijn dat je zo een goede ervaring hebt met onze webshop! Bedankt voor de lieve woorden en tot snel op onze website!

• Selda
    Review voor JEWELRY BY RAISHA

Geweldig, de levering, de verpakking en het item waren allemaal top! Ik blijf de shop in de gaten houden en kan niet wachten om weer zo'n mooie levering te ontvangen! Alles is met liefde verpakt echt mooi om uit te pakken kan nu al niet wachten om weer een bestelling te plaatsen. Voor jong en oud kun je bij jewelry by Raisha terecht..

Antwoord van JEWELRY BY RAISHA

Wat fijn om te horenen super lief allemaal! Wij proberen zeker iedereen tevreden te stellen en daarbij de juiste service te verlenen.! Tot snel op onze webshop!

• Nazima
    Review voor JEWELRY BY RAISHA

Prachtige sieraden met een mooie prijs. De service is erg goed. Is je aankoop een cadeautje dan wordt het super mooi ingepakt. Een aanrader voor iedereen.

Antwoord van JEWELRY BY RAISHA

Fijn om te horen! Wij doen uiteraard onze best met onze inpakservice!

• Nasaara
    Review voor JEWELRY BY RAISHA

Prachtige sieraden heel veel variatie van unieke sieraden en super kwaliteit! Byraisha heeft alles wat je zoekt voor jezelf of een leuk kado! Love it!!

Antwoord van JEWELRY BY RAISHA

Ah super lieve woorden. Wij doen inderdaad onze best om voor iedereen wat leuks te hebben of wat bij vele in de smaak valt.

• Melek
    Review voor JEWELRY BY RAISHA

Prachtige sieraden en van goede kwaliteit. Vriendelijke dame en communicatie liep erg goed als ik vragen had over de sieraden. Echt een topper!

Antwoord van JEWELRY BY RAISHA

Ach wat lief!! Bedankt voor je enorm lieve woorden!

• Anissa Bhageloe
    Review voor JEWELRY BY RAISHA

Goeie en snelle service en hele mooie sieraden zeker een aanrader!!!!

Antwoord van JEWELRY BY RAISHA

Heel lief, dankjewel! Ben blij dat je snel van de sieraden kon genieten.