JFCORTENSTAAL
Je bent bij JF Cortenstaal uit Friesland aan het juiste adres wanneer je op zoek bent naar prachtige producten van Cortenstaal.
Wij gebruiken altijd Hollands Cortenstaal A-kwaliteit, zodat de Cortenstalen producten die wij leveren voor het leven gemaakt zijn, voor zowel in de tuin als in huis.
In onze webshop staan vele Cortenstalen producten, ben je toch op zoek naar iets anders? Een specifiek product? Neem dan gauw contact met ons op. Langskomen is ook altijd mogelijk op afspraak aan de leidekkersstraat 2r te Sneek - Friesland
9,9

• Henrich Van Houtum

Goede service, en

• André
    Review voor JFCORTENSTAAL

Goedkoop, echt goede kwaliteit en supersnel geleverd... Echt top👌

• Hoe beoordeel je JFCORTENSTAAL?

• Meindert Weerman
    Review voor JFCORTENSTAAL

Wij hebben een sokkel besteld als onderdeel van een zelf ontworpen fontein. Wij zijn zeer content over het product. Met JFCORTENSTAAL is een goed en betrouwbaar bedrijf. Tijdig en overeenkomstig afspraken geleverd, keurig verpakt. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Michel Slok
    Review voor JFCORTENSTAAL

Goed produkt, nette prijs, snelle levering en duidelijke communicatie

• Erik van Kempen
    Review voor JFCORTENSTAAL

Kost wat, maar dan heb je ook iets moois

• Bram Brinkman

Goede service en kwaliteit

• Anne Eva
    Review voor JFCORTENSTAAL

Goed materiaal en goed contact met betrekking tot levering.

• Eric Jan Brongers

Goede service / vriendelijke bezorging

• Jan Mastenbroek
    Review voor JFCORTENSTAAL

Net en goed bedrijf, sokkel werd netjes afgeleverd en goede communicatie. Volgende bestelling is zeker bij dit bedrijf.

• Wieb
    Review voor JFCORTENSTAAL

Prettige benadering, terugkoppeling en scherpe offerte. Erg tevreden over kwaliteit / prijs en de vlotte levering

• Lammert Kamphof

Snelle levering!

• ingrid hartman
    Review voor JFCORTENSTAAL

Weer top geregeld, snelle levering en precies wat we hadden verwacht. Een aanrader

• Daphne
    Review voor JFCORTENSTAAL

Fijn contact en goede kwaliteit van het product!

• Roland
    Review voor JFCORTENSTAAL

Nette communicatie en snelle levering

• Henk
    Review voor JFCORTENSTAAL

Chauffeur heeft bestelde spullen netjes achter de poort gelegd en daarna dit telefonisch doorgegeven.

• Marjolein
    Review voor JFCORTENSTAAL

Goede service, snelle levering, uitstekende communicatie over aflevering.

• Pascal M.

Snelle afhandeling.

• Sven
    Review voor JFCORTENSTAAL

Goede service , mooi product!

• ROBBERT
    Review voor JFCORTENSTAAL

Duidelijke communicatie. Ook als er even iets fout gaat wordt het snel en goed opgelost

• Rogier
    Review voor JFCORTENSTAAL

Houtopslag besteld en snel geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Één puntje: wordt onderste boven geleverd Ivm transport. Het is wel handig als dat er bij staat want nu moesten we hem weer leeghalen. Verder top!