JMZ Producten
Op zoek naar een all-in-one oplossing voor het ontwerpen van signalisatieborden, naamplaatjes, huisnummers, stickers of sleutelhangers? Dan is onze werkwijze wat u zoekt!

Wij willen U een zo'n groot mogelijk assortiment bieden op het gebied van aanduidingsbordjes, aanwijzingsborden, gebodsborden, verbodsborden, gevarenborden, tekstborden, veiligheidsborden en alle overige borden die niet vermeld zijn.​

Met ons heeft u de keuze uit verschillende bibliotheken met meer dan 2700 pictogrammen. Kunt U toch niet vinden wat U zoekt? Dan is er de mogelijkheid om zelf uw ontwerp, logo of foto te importeren. Hierdoor heeft U de vrijheid om alles wat U maar kunt bedenken te realiseren!

Voor deurstickers kunt U ook bij ons terecht. Ook hier geldt het devies, wenst U een andere tekst of een symbool? Vraag ernaar en wij stellen alles in het werk om Uw wens te realiseren.

Aanverwante artikelen als brandmelders, verbandkoffers, sleutelhangers en containersleutels zijn ook bij ons verkrijgbaar.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 07-06-2018 ingetrokken

9,1

• Marcel Vis
    Review voor JMZ Producten

Produkt besteld, maar leek tijdens het transport ergens te zijn blijven “steken”
    Na een mail werd vrijwel direct telefonisch contact met me opgenomen en is alles keurig geregeld. Bedankt!

M. Vis

• Eric
    Review voor JMZ Producten

Snelle service en sneel antwoord

• j.van Bodegom

Duurde drie dagen..

• Kloosterboer
    Review voor JMZ Producten

Plaatje ja/nee voor op de brievenbus met scherpe zijkanten afgeleverd. De tekst ja/nee niet goed verdeeld over het plaatje. De verzendkosten 7,95 euro kwam met brievenbuspost van 3,00 euro. Levering wel vlot.

• M.van der Vliet

A

• Ronny Elderkamp
    Review voor JMZ Producten

Alles netjes en op tijd geleverd, en vriendelijk personeel

• A de Vries
    Review voor JMZ Producten

Bestelling was goed verpakt en snel geleverd.

• Mevr Faber

Snelle levering. Goede verpakt

• Wurms. M
    Review voor JMZ Producten

Snel geleverd, met een leuke sleutelhanger en een magneet kalender!

• Gezondheidscentrum
    Review voor JMZ Producten

makkelijk bestellen en snel in huis. Keurig verpakt!

• Fred
    Review voor JMZ Producten

Weet waar ie over praat. Snelle en correcte contacten en levering!!!

• Jeroen
    Review voor JMZ Producten

Prima service. Maandag besteld dinsdag in huis. Super snel.

• Dennis
    Review voor JMZ Producten

Super service. Netje en correct afgeleverd.

• Caroline
    Review voor JMZ Producten

Telefonisch besteld. Keurig te woord gestaan en een zeer correcte en snelle levering.