JT ART
Moderne schilderijen - SchilderijenXXL
9,9

• Rinke
    Review voor JT ART

Zeer tevreden ! Alles verloopt perfect vanaf de bestelling tot de levering.

• Jacqueline
    Review voor JT ART

Precies wat we verwachten.Snelle levering,kortom zeer tevreden met schilderijenxxl.

• Hoe beoordeel je JT ART?

• Laura
    Review voor JT ART

Schilderij is in werkelijkheid mooier dan op de website.Snelle levering en uitstekende kwaliteit.We zijn er blij mee.

• Marina
    Review voor JT ART

Schilderij zoals ik had verwacht.Snelle levering en keurig verpakt.

• Frank
    Review voor JT ART

Schilderij conform verwachting,vlotte levering en nette service!

• Hans
    Review voor JT ART

Supermooi schilderij en snelle levering!Even nog een grapje: jullie hebben een te groot aanbod aan schilderijen zodat het moeilijk is om er één te kiezen! Ik kan jullie webwinkel iedereen van harte aanbevelen.

• Anneke
    Review voor JT ART

Dit was een volgend schilderij dat ik in uw winkel heb gekocht en ik ben weer er helemaal weg van! Het schilderij heeft leven gebracht in het interieur en de kamer optisch vergroot. En de schilderijen die ik drie jaar geleden heb gekocht, hebben niets van hun frisheid verloren.

• Jasper
    Review voor JT ART

Het schilderij is veel mooier dan op de foto! Een klein minpuntje voor 2 dagen vertraging in de levering maar alles bij elkaar geef ik jullie een maximale score!

• Ellen
    Review voor JT ART

Schilderij is binnen gekomen.
    Ben er heel blij mee!!

• Frans
    Review voor JT ART

Het abstracte schilderij dat we onlangs bij jullie hebben gekocht, is heel erg mooi. Eenmaal op de muur is het een echte blikvanger en een prachtige versiering tegelijk. Aan al onze verwachtingen is voldaan!