JTees
JTees bare necessities. Met de urban kleding van JTees laat je zien dat je niet wegdraait van het onbekende. Wees de ontdekker die je hoort te zijn en draag JTees, het is anders, net als jij!
De zekerheden van https://jtees.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

De kledingindustrie veranderen, dat is een uitdaging. Toch zetten wij ons hier voor in.
Dit doen we door de werkelijke prijs van hoogwaardige kwaliteit te tonen. Dankzij de duurzame productie van onze artikelen en het klassieke tijdloze ontwerp verkopen wij onze kleding om lang mee te gaan.
Daarnaast willen we met oog voor milieu overproductie voorkomen, daarom werken wij niet met grote voorraden.
Omdat wij niet aan massaproductie doen en de artikelen met de hand bedrukt worden kan het zijn dat de producten onderling licht van elkaar afwijken, dit maakt ieder kledingstuk uniek.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021