Janox.nl
Webshop in elektronica accessoires, o.a. telefoon hoesjes, kabels en meer.

Lidmaatschap per 18-07-2016 stopgezet

7,9

• Oscar
    Review voor Janox.nl

Begrijp niet dat dit bedrijf dit kenmerk mag voeren. Zou er nog eens goed naar kijken. Er wordt gewoon niet geleverd! Ga zeker aangifte doen. Webwinkelkeur: zet je zelf niet langer voor schut en haal jullie keurmerk van de site!

• Femke
    Review voor Janox.nl

24 Juni een hoesje besteld, nu de 8e juli nog steeds niet binnen. Wel al betaald, beetje jammer. Komen steeds met smoezen dat het morgen verstuurd gaat worden. Ja, ja, ik heb geen vertrouwen meer.

• Eeken
    Review voor Janox.nl

Na weken een klein deel van mijn bestelling gekregen.

• Eddy

Standaard verhaal.

Op 11-4-2016 een hoesje besteld. (op voorraad binnen 24 uur leveren) Na een week maar eens gemaild, komt er aan meneer. Na 2 weken weer gemaild, oh sorry nee komt er echt aan. op 2 mei de order maar geannuleerd.

Het geld zal er binnen 14 dagen opstaan meneer. Nou forget it. 28 mei nog maar eens gemaild of ze het nog eens terug gingen storten. Met een hoop excuses zouden ze het binnen een paar dagen in orde maken.

Het is nu 18-6 (ruim 2 maanden na de bestel datum) en nog geen geld terug gezien. Dat zo'n webwinkel het keur merk van WebwinkelKeur mag dragen snap ik echt niet.

• Driver
    Review voor Janox.nl

Een IPAD houder besteld gelijk betaald maar er wordt niks geleverd.
    Kan geen contact krijgen via de telefoon er is steeds 1 wachtende voor je ook bel je met 2 telefoons te gelijk oplichters zijn het.
    Dat webwinkelkeur hier niks aan doet belachelijk toch dit soort mensen moeten voor gerecht komen ze maken andere webwinkels tot schande.
    Voor deze webwinkel is een 1 nog teveel

• Gijs Verstegen
    Review voor Janox.nl

Ik ben zeer ontevreden over dit bedrijf. 28-04-2016 heb ik een product besteld en ik heb dit tot heden (13-06-2016) nog niet binnen. Verschillende mailtjes heb ik er al aan gewaagd, en steeds zouden ze het nachecken. Op het internet zijn ook veel slechte recensies te lezen, dus ik snap niet hoe dit bedrijf een 8,1 gemiddeld kan hebben.

Edit: Ik heb hem inmiddels binnen na 1,5 maand, maar de verkeerde bestelling. Een ander product en daarnaast ook nog een Gifgroene terwijl ik een zwarte had besteld. Waardeloos.

• Robert de Vries
    Review voor Janox.nl

Via de wegschop een kabel besteld. Zag er goed uit en niet duur. EUR 14,95 afgeschreven en al snel een bericht dat deze verzonden was. Aantal dagen gewacht maar niets. Gemaild en en zeiden dat deze wel verzonden was, klopte het adres wel? Klopte uiteraard en ze zouden een nieuwe sturen. Weer niets ontvangen en na een mailwisseling maar gevraagd of ik mijn geld kon terugkrijgen. Weer gewacht en uiteraard niets. Na een 3-tal mailtjes waarin beloofd werd het over te maken en dat ze het zouden navragen bij de administratie heb ik het maar overgedragen naar mijn rechtsbijstandsverzekering . Maar 1 woord voor over, oplichters!

• Jeroen
    Review voor Janox.nl

Geen zaken mee doen. Dit is een internetoplichter die vanuit een flatje in Schiedam handel probeert te drijven.
    Het bestelde artikel zou de volgende dag geleverd worden. Maar helaas... Na een week gemaild (telefonisch niet bereikbaar). Sorry levertijd is nu twaalf dagen. Drie weken na de bestelling nog maar eens gemaild. Sorry, nog niet leverbaar. Wilt u nog wachten of uw geld terug? Na nog een week wachten aangegeven geld terug te willen. Inmiddels anderhalve maand en veel mails verder. Nog steeds geen geld terug. Wel allerlei mooie praatjes. Nu 2,5 maand mee bezig met een snoertje van een tientje.

• Ton.
    Review voor Janox.nl

Hoe kan het zijn dat Janox een 8,2 krijgt ? Op het internet staat het vol met klachten en de consumentenbond is er al mee bezig geweest. Aan de hand van de goede beoordeling hier een bestelling gedaan en geen levering, stort geen geld terug, belooft telkens dit te doen maar er komt niets. Volgens de consumentenbond maar 1 ding mogelijk en dat is aangifte van oplichting.

Wat heb ik aan dit keurmerk als een oplichter een 8,2 krijgt ?

• Nc
    Review voor Janox.nl

Waardeloze webwinkel. Binnen 1 dag bezorgd is wat een overstatement. Het duurt minimaal 3 weken. Het product doet ook niet wat er in de beschrijving staat. Je krijgt een product wat oom te bestellen is op alieexpress voor minder geld. Vandaar die levertje waarschijnlijk. Op mails krijg je ook heen antwoord. Heel slechte service. Naderhand gegoogled en je leest alleen maar slechte dingen over deze site. Treurig.

• K.M. Manders
    Review voor Janox.nl

hoesje besteld bij deze webshop maar niet gekregen. mail gestuurd ze beloofde het op te sturen. weer niks nu mail gestuurd of ik het geld retour kon krijgen en ook dit doen ze niet.
    het zijn grote oplichters en overal waar je Janox intoetst krijg je negatieve reacties.

• Iris
    Review voor Janox.nl

Product voldoet helemaal aan verwachting. Afhandeling en levering correct en zeer snel.

• Eric
    Review voor Janox.nl

Ik had een toetsenbord via Janox.nl besteld. Hoewel op de website stond dat er dezelfde dag nog verzonden zou worden, gebeurde dit niet. Na een week contact opgenomen met Janox. Er werd niet opgenomen toen ik probeerde te bellen (kan alleen tussen 10.00 en 12.00 uur), dus een email gestuurd. Na enkele dagen kreeg ik een reactie dat er iets mis was gegaan en dat ze alsnog zouden verzenden. Na opnieuw een week en geen toetsenbord te hebben ontvangen weer contact opgenomen. Allemaal heel schimmig, zonder naam en geen uitkomst. Uiteindelijk heb ik geannuleerd omdat ik er helemaal klaar mee was. Er werd beloofd dat binnen 8 dagen het geld teruggeboekt zou worden. Dit is na een maand nog steeds niet gebeurd. Het lijkt wel een oplichting!

• van de Loo
    Review voor Janox.nl

het tempered glass product dat ik bij Janox besteld hebt past helemaal niet goed op het scherm en het slaat dan ook nergens op dat ze dit voor deze telefoon verkopen.

• Danielle
    Review voor Janox.nl

5 dagen geleden heb ik een bestelling gedaan. Deze heb ik toto heden nog niet ontvangen. Het telefoonnummer op de website heb ik tweemaal gebeld, maar na 2x 30 minuten in de wacht heb ik nog steeds niemand gesproken. Ook heb ik per mail nog geen reactie mogen ontvangen. De kabel heb ik morgen nodig en nu ben ik genoodzaakt alsnog iets anders te organiseren. Ik ben tot op heden daarom niet tevreden.

• J. Houkes
    Review voor Janox.nl

Zeer slechte ervaring met Janox.nl. Op 1 mei een bestelling geplaatst en betaald met IDeal, echter tot op heden niets ontvangen en geen geld teruggekregen. Per mail wordt gereageerd maar worden geen contrete antwoorden gegeven of oplossingen aangeboden. Ook de recensie waarin het ruim een half uur aan de telefoon wachten en vervolgens een bericht inspreken komt ons heel bekend voor. Deze webshop lijkt op oplichting, men verkoop zowel spullen voor telefoons, maar ook kleding?! Ik heb het vermoeden dat men over electrionica nog wel eens iets levert, maar kleding?? Nee dan kom je bedrogen uit... En doordat het ene wel en het andere niet geleverd wordt, kruipen ze overal tussendoor en kunnen ze blijven bestaan... Maar dit keurmerk moet ze echt af worden genomen!

• M. de Valk
    Review voor Janox.nl

snelle levering en netjes afgehandeld

• Majid Abid

Zeer snelle levering!

• Wim Wolfs
    Review voor Janox.nl

Gisteren na 4 uur besteld, vandaag in huis. Uitstekend.

• Erik Veltenaar

Snel, duidelijk en goed