Jans Babybox
Ontdek bij Jans Babybox een ruim assortiment aan Cadeauboxen voor alle mooie momenten rondom zwangerschap en geboorte. Onze Baby Cadeauboxen en Brievenbus Kraamcadeaus zijn zorgvuldig samengesteld met uitsluitend de mooiste merken en producten. Super leuk om te geven en geweldig om te krijgen!
kraamcadeau geboorte cadeau zwangerschapscadeau
Filter 72 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 45 met beschrijving

• Lynn
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

Super leuke brievenbuspakketjes. En een zeer goede service. Er was iets fout gegaan met het adres. Jans nam contact met mij op en alles werd aangepast. Zeer vriendelijk personeel.

• jacqueline Scheepers
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

Snelle service, ziet er leuk uit en de ontvanger was er erg blij mee!

• Hoe beoordeel je Jans Babybox?

• Wesley Lont

Erg snel verzonden! Super

• S.
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

Goede service en volgens afspraak snel geleverd.

• Sanne Paulus
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

Snelle levering, netjes en goede communicatie.

• Yvette
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

Snel geleverd en een leuke box.

• Judith
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

Leuk verpakt, snelle service! Zeer tevreden

• Suus
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

Mooi handgeschreven kaartje met eigen tekst, goede prijs/kwaliteit, snel geleverd. Overal erg tevreden ☺️

• Anke Zuidema-Reeder
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

Goede service, op tijd afgeleverd

• Joke

• Kim Bierling

Prachtige leuke cadeautjes!

• Ummugulsum
    Review voor Jans Babybox

Donderdag besteld, ik had gehoopt dat het in het weekend geleverd zou worden. Wordt het brievenbus pakketje pas dinsdag bezorgd. 6 dagen ipv 1 a 2 dagen levertjes. Had beter bloemetje kunnen doen en was het op tijd bezorgd.

Antwoord van Jans Babybox

Beste Ummugulsum,

Bedankt voor je bestelling en wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent.

We geven op onze website aan dat we het pakketje binnen 1 á 2 werkdagen versturen. We hebben jouw pakketje direct de volgende dag, op vrijdag, afgegeven bij PostNL. Helaas hebben we ook te maken met de verwerkingstijd van PostNL en vanwege het weekend wordt het pas op dinsdag geleverd.

We hopen dat de ontvanger alsnog blij is met deze verrassing door de brievenbus!

Jans

• Joeri Hartmans
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

Leuk kraamcadeau om te geven!

• Ria Suurd
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

makkelijk om te bestellen en fijn dat er zo iets leuks door de brievenbus past. ontvangers waren erg erg blij mee.

• Serap Aydin

• Yolanda van der Burgt
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

Ik had het afleveradres foutief ingevuld. Na een mailtje met de vraag om dit nog aan te passen, kreeg ik super snel een reactie en kon het pakketje toch direct bij de juuste afzender bezorgd worden. Heel fijn!

• Rob
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

Ontvanger was zeer enthousiast over het presentje als ook over de verpakking.

• Paula Baten
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

persoonlijke handgeschreven boodschap erbij was een leuke verrassing. Verder ontvangers heel blij met het totaal.

• Shanna Bruinink
    Geverifieerde klant van Jans Babybox

Hele snelle service en de ontvanger vond het erg leuk !!