Jeronimo Coffee

Jeronimo Coffee

Elke dag branden wij onze koffiebonen zodat we kunnen garanderen dat jij échte verse koffie kan drinken.
Door de versheid, langzame brandmethode (slow roast) en speciaal geselecteerde koffiebonen zet je ook thuis (h)eerlijke koffie. Wij streven naar een bewuster koffiedrinkend Nederland. Wij geloven in een eerlijke prijs voor de boeren, met respect gebrande koffie om zo een lekkere maar ook (h)eerlijke koffie te maken.
De zekerheden van https://jeronimocoffee.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020