Jetjewel.nl

Lidmaatschap per 27-01-2017 stopgezet

9,5

• Jacqueline
    Review voor Jetjewel.nl

Snelle levering. De schoenendozen waren nogal bijzonder ingepakt, in een oude doos met heel veel tape er omheen. Maar wel goed aangekomen, hoor.
    Schoenen en laarzen zien er precies zo uit als op de website.
    De laarzen hebben echter zo'n smalle schacht, dat zelfs mensen zonder kuiten moeite zullen hebben ze dicht te ritsen. Dus die moeten helaas terug.
    Misschien een tip om bij de foto te zetten: totale hoogte laars, kuit-omvang of iets dergelijks en van welk materiaal gemaakt.

• kim kliebisch
    Review voor Jetjewel.nl

Tevreden, duurde even voordat we alle artikelen rond hadden. Goede service!

• Anita Hennebel
    Review voor Jetjewel.nl

Heb mijn bestelling snel ontvangen

• maria Verwayen Winkelman
    Review voor Jetjewel.nl

Bestelling nog niet binnen.

• Shanna Galeev
    Review voor Jetjewel.nl

Geweldige ervaring! Kwaliteit, uitstekende klantenservice en snelle verzending.

• Inge
    Review voor Jetjewel.nl

Snelle bezorging, en op moment dat er een artikel niet geleverd kon worden, werd dit ook direct gemeld.
    Webwinkel is ook telefonisch goed te bereiken en vriendelijk en service gericht.

• Lidwien Lefferts
    Review voor Jetjewel.nl

Vlot, nauwkeurig en klantgericht.

• Esther Wanjon
    Review voor Jetjewel.nl

Heel mooi artikel voor heel weinig geld en supersnel geleverd! Oh ja, de andere 3 artikelen waren ook leuk :)

• Marjolein Foet
    Review voor Jetjewel.nl

Snelle levering, goed verpakt, super blij met mijn laarsjes :-)

• Mary Wesselman
    Review voor Jetjewel.nl

Mijn bestelling betrof witte partylaarzen, bij aankomst bleek de schachtmaat niet te juiste te zijn, welke overigens wel goed op de bon stond. Na ontvangst van mijn mail heeft Jetjewel direct de juiste laarzen verstuurd en een retouradres sticker zodat ik de onjuiste kostenloos kon retourneren. Dezelfde dag kreeg ik de juiste laarzen met een leuk kadootje. Super snelle service van dit bedrijf wat op deze manier de gemaakte fout perfect hersteld heeft.

• Mali Heinen
    Review voor Jetjewel.nl

De website is makkelijk te navigeren en het proces van bestellen en betalen gaat makkelijk. De bestelde spullen zijn vlot in huis wat heel fijn is. En nu is er ook de mogelijkheid om een retour gratis te doen. Dat is top!

• Karin Dekkers

Snelle levering,duidelijke verzend/bezorginformatie

• Peh Jing Ip

Zeer korte levertijd.
    Artikel kosteloos retourneren dmv aangevraagde retoursticker

• E
    Review voor Jetjewel.nl

Keurige snelle levering van mijn favorite fabs

• susan hupkens

Superservice

• Pingootje
    Review voor Jetjewel.nl

Duidelijke en snelle mailwisseling en zeer snelle levering van producten. Zeer tevreden met mijn aankopen!

• Reza paktarigh
    Review voor Jetjewel.nl

Deze website is een betrouwbare webshop. De klanteservice is vanaf vroeg in de ochtend tot laat in de avond bereikbaar.

• Naomi Burns
    Review voor Jetjewel.nl

Spoedige aflewering. Baie beindruk met die goeie gehalte Fabulous Fabs 'boots'. Sal beslis weer aankope maak.

• Christel Mol
    Review voor Jetjewel.nl

Goed product en snelle levering....

• Helma Spengler
    Review voor Jetjewel.nl

Eén van mijn favoriete sites. Betrouwbaar, snel en persoonlijk. Aanrader!!