Jewels by KC

Jewels by KC

Jewels by KC sieradenwebshop

Als ‘Jewels by KC’ is ons doel:
Het maken en leveren van exclusieve sieraden van hoge kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs. ‘We create a happy feeling!’

Wij staan voor kwaliteit en vinden het belangrijk dat mensen gelukkig worden van onze sieraden.
In ons aanbod vind je veel handgemaakte, unieke sieraden met prachtige edelstenen, kralen en bedels. We hebben een uitgebreide collectie met 925 Sterling Zilveren, Goud Vermeil (Goud op Zilver) en handgemaakte sieraden met edelstenen en (Miyuki) glaskralen.

Daarnaast maken wij sieraden op verzoek. Ben je op zoek naar een uniek sieraad, specifieke kleuren of bedels? Stuur ons een mailtje en we bespreken graag de mogelijkheden!
De zekerheden van https://www.kcjewels.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020